quote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
helaasch
straks ga je me nog add-en
Moet je de hele fokhyve doorzoekenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk te achterhalen?Kom op zeg
![]()
Vast nietquote:Op woensdag 20 december 2006 22:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
Moet je de hele fokhyve doorzoeken
Hmm wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik dacht eens te kijken want van wat ik hoorde kan je makkelijk lui opzoeken enzo..
Maar toen zag ik dat je je moet aanmelden c.q inloggen voordat je dat kan doen.
Daar heb ik dus weinig interesse in.
Nee hoor...wees maar niet bang.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
helaasch
straks ga je me nog add-en
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van hyves...
Er werd al gesproken dat sommigen een mail krijgen waarin ongeveer staat: 'goh, wat heb je weinig vrienden'. Dit is voor mij al alleszeggend. Het gaat niet om kwaliteit maar om kwantiteit. Sommige mensen zijn gelukkig met een hoog aantal vrienden, ik hou het liever op kwaliteit. Lang leve de oppervlakkigheid, 2 miljoen mensen die oppervlakkig zijn. Vooruit, ik schat dat 1% op zulke sites hun ware 'ik' laten zien en niet oppervlakkig zijn (nog altijd 20.000 mensen). Bij profielensites zouden ze meer over kennissen moeten praten i.p.v. vrienden.
Hyves is voor meelopers, voor mensen die op reputaties leven, en vooral oppervlakkig zijn ingesteld. Dat is ook een way of living, but not the mine! Die reclamecampagne heeft goed gewerkt (inderdaad een natte droom voor marketeers), ze hebben de mensen aangetrokken die vooral gekenmerkt kunnen worden als kuddedieren.
Is mij ook zeer goed bevallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit had ik veel eerder moeten doen.![]()
Lul niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:26 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Voor een groot deel van de hyves-gebruikers is het dus wel de bedoeling om een zo hoog mogelijk aantal vriendjes en vriendinnetjes te scoren. Daar gebruiken ze hyves dan ook voor. Ik heb inderdaad voor mezelf een onderzoekje gedaan
Nodig niet, maar het is handig. Je hebt ook geen forum nodig om een discussie te voeren ofwel?quote:Ergens noemde je verder in deze topic 2e graads vrienden. 2e graads vrienden?
Of je hebt vrienden of kennissen. Of je kent mensen viavia waar je misschien op termijn vrienden/vriendinnen mee kan worden. Maar om via hyves een beginnetje te maken? Dan kom ik weer op een eerdergenoemde post dat je contacten kunt opbouwen via real life-gesprekken, telefoontjes, msn, e-mail. Daar heb je geen hyves voor nodig!
Misschien dat jij Hyves daarvoor gebruikt. Heel veel gebruikers doen het op de andere omschreven manier. Elk verhaal heeft twee kanten. Feit blijft, dat als Hyves nooit had bestaan, de meeste mensen het niet hadden gemist.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef Catbert het volgende:
Daar is hyves dus niet voor. Voor je naaste vrienden heb je geen netwerk nodig, het is voor die mensen die verder van je af staan. Dus gewoon mensen die je kent, of af en toe in de stad tegenkomt, en de mensen die die weer kennen.
Jullie snappen overduidelijk het nut niet. Het gaat NIET om je 1e graads vrienden, snap dat dan, het gaat om de 2e graad. Dus vrienden van je vrienden, waar je zelf ook weer contacten mee op kunt bouwen.
Niet iedereen zit werkloos thuis hun vriendennetwerk draaiend aan het houden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef Elseetje het volgende:
En owja: mensen die Hyves nodig hebben om hun vriendennetwerk draaiende te houden:![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Niet iedereen zit werkloos thuis hun vriendennetwerk draaiend aan het houden.
Wat een nonargument. Als Fok! niet had bestaan had je het ook niet gemist. Toch gebruik je het nietwaar?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef Elseetje het volgende:
Misschien dat jij Hyves daarvoor gebruikt. Heel veel gebruikers doen het op de andere omschreven manier. Elk verhaal heeft twee kanten. Feit blijft, dat als Hyves nooit had bestaan, de meeste mensen het niet hadden gemist.
En dat is ook vrij kansloos. Alsof mensen Hyves 'nodig' hebben, doe normaal man. Ik vermoed zo dat het percentage antisociale nerds hier op Fok! een stuk hoger is dan op Hyves. Hyves 'werkt' ook alleen als je mensen toevoegt die je al kent, dus van uitgaan e.d. Als je al geen vrienden hebt, kan ik me voorstellen dat Hyves een beetje nutteloos is voor jequote:En owja: mensen die Hyves nodig hebben om hun vriendennetwerk draaiende te houden:![]()
Het standaard 'betalen-voor-meer-features' grapje voorzover ik weet. Al denk ik dat ze meer uit de advertenties halen, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Noork het volgende:
Maar ik vraag me af of je daar de kosten van je dataverkeer mee kan dekken. Welke andere verdienmodellen heb je?
Ik zou fok inderdaad niet gemist hebben nee. Ik zeg ook niet dat mensen het daarom niet mogen gebruiken, het zegt alleen wat over de waarde die sommige mensen aan Hyves hechten.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Catbert het volgende:
Wat een nonargument. Als Fok! niet had bestaan had je het ook niet gemist. Toch gebruik je het nietwaar?
Als je ooit 'begrijpend lezen' hebt gehad op school, dan zie je ook dat er staat dat mensen die Hyves nodig hebben om hun vriendennetwerk draaiende te houden, vrij kansloos zijn. Ik zeg niet dat iedereen die Hyves gebruikt dat nodig heeft, maar er zitten er zat bij die niet meer weten hoe ze gewoon een vriendennetwerk moeten onderhouden. Verder, de waardebepaling die jij aan Hyves hecht, is niet de waardebepaling voor iedereen. Misschien dat jij vindt dat het voor jou zo alleen werkt, heel veel mensen gebruiken Hyves om nieuwe mensen te ontmoeten, en beginnen daar zonder ook maar één iemand op Hyves te kennen.quote:En dat is ook vrij kansloos. Alsof mensen Hyves 'nodig' hebben, doe normaal man. Ik vermoed zo dat het percentage antisociale nerds hier op Fok! een stuk hoger is dan op Hyves. Hyves 'werkt' ook alleen als je mensen toevoegt die je al kent, dus van uitgaan e.d. Als je al geen vrienden hebt, kan ik me voorstellen dat Hyves een beetje nutteloos is voor je![]()
Mensen hebben in beginsel iets als Hyves natuurlijk niet nodig, maar het raakt steeds meer verweven met je dagelijks leven. Dat heeft niets te maken met antisociale nerds. Hoezo kom je daar trouwens nog mee aanzetten? Het idee van dat internetcommunicatie voornamelijk een nerdy activiteit is, is al lang achterhaalt. Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die met die onzin aan komen zetten. Maar goed, ik denk zelf dus wel dat veel 'normale' mensen die momenteel gretig gebruik maken van zaken als Hyves en MSN, toch wel degelijk een gemis zullen ervaren, wanneer ze dat op een gegeven moment moeten gaan missen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Catbert het volgende:
En dat is ook vrij kansloos. Alsof mensen Hyves 'nodig' hebben, doe normaal man. Ik vermoed zo dat het percentage antisociale nerds hier op Fok! een stuk hoger is dan op Hyves. Hyves 'werkt' ook alleen als je mensen toevoegt die je al kent, dus van uitgaan e.d. Als je al geen vrienden hebt, kan ik me voorstellen dat Hyves een beetje nutteloos is voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |