had ik gedaan maar 'T WERKT NIETquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:47 schreef kyraaa het volgende:
heb hem in mn map ongewenste post gegooid...
word vanzelf wel es leeggegooid...
hyves![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
heulegaar is een goed woord
en hyves is voor paupers
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=helegaarquote:U hebt gezocht op helegaar:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=heulegaarquote:U hebt gezocht op heulegaar:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Die ' :-D ' doet het hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit had ik veel eerder moeten doen.![]()
welke dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef whizzer2250 het volgende:
offfffff..... 1000 maal terug sturenIs zo'n leuk proggie voor gemaakt die werkt met outlook express
Werkt grandioos !
Waar zit die optie om een profiel definitief te verwijderen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:02 schreef Eririn het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit had ik veel eerder moeten doen.![]()
Niet zonder msn kunnen is echt zieligquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef H-blast het volgende:
Ik vind Hyves anders best okeee! ik kan niet meer zonder, net zoals met msn.![]()
ja daar zijn helpdesks enzo toch voor? Anders hebben die mensen geen werk meer enzooquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet zonder msn kunnen is echt zielig
Jij bent zeker ook zo'n josti die gelijk mensen gaat bellen als msn kapot lijkt?
zo van:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:22 schreef H-blast het volgende:
[..]
ja daar zijn helpdesks enzo toch voor? Anders hebben die mensen geen werk meer enzoo![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
Kan dat hyves gebeuren niet gewoon optyfen![]()
Iedere keer weer van die paupermailtjes dat je nog niet bij hyves bent aangemeld... NEE DUH HOER, DAT WIL IK OOK HELEGAAR NIET.. en iedereen de hele tijd vragen waarom ik niet bij hyves zit.. hoer toch eens op met je kankerhyves.. de eerste de beste die mij nog zo'n mailtje oplevert vliegt uit mijn lijst!
![]()
![]()
had ik iig al eerder moeten doen, net zoals bij mensen die 't nodig vinden zichzelf 100 keer on/offline te zetten (Ja, díe zijn er al uitgeknikkerd)
Hyves
![]()
Stond ergens bij help ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waar zit die optie om een profiel definitief te verwijderen?
ja wat had je verwachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Eririn het volgende:
[..]
Stond ergens bij help ofzo![]()
Ze hadden die optie goed verstopt.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja wat had je verwachtik hoop dat de makers ervan een dik gezwel krijgen
quote:Er moet een vergissing in het spel zijn, want als we niet beter wisten zouden we denken dat je je account permanent wilt verwijderen. Hiermee verwijder je ook al je foto's, video's, vrienden en deel je je sociale leven een klap toe die niet zelden fataal blijkt... Vaak hebben mensen ook even nodig om hun draai te vinden op Hyves. Maar goed. Haal diep adem, tel tot 10 en klik op deze link om je verwijdering definitief te maken:
net alsof ik veel geld hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: hier niet over Hyves ouwehoeren, gewoon actie voeren.
Probeer een spotje tegen Hyves te maken (als je veel geld hebt).
Ja, heel leuk..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef Betaserc het volgende:
Het heeft niet echt iets waardetoevoegends ofzo.. maar ach.. als mensen daar gelukkig van worden.. laat ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |