Altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef maril het volgende:
Draag je wel een helm?Maril die afdalingen eng vind!
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef komrad het volgende:
aha, ga je de joux plane nog op fietsen?
Ja, da's altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
volgens mij kom je doodmoe terug van vakantie
Fiets ze!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da's altijd![]()
Daarom ben ik na mijn vakanties altijd nog twee daagjes vrij om uit te rusten![]()
Och ja, we moeten de laatste etappe nog voorspellenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:50 schreef Brahimov het volgende:
Goed dat Placebeau weer opdook. Prima pronoreminder
![]()
Nog 6 wekenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
quote:
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij ook?
Ga je nog weg?
niet dat ik je hier weg wil hebben hoor
Les Deux Alpes kan dat nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |