genoeg mannetjes die alles en iedereen eruit scheuren in die vrieskisten...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef fs180 het volgende:
16 jaar is wel jong voor leraar..maar sommige kunnen wel echt! goed boarden
Waarneer komen de spullen van Ride online? Wil die Ride Kink. Weet alleen niet wat ie moet gaan kosten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
Blue Tomato heeft trouwens alle Burton shit online gezet
Hot-zone.tv trouwens ook
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
genoeg mannetjes die alles en iedereen eruit scheuren in die vrieskisten...
maar een beetje levenservaring en autoriteit kan ook geen kwaad....
Krijg je geen korting bij RSI?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Waarneer komen de spullen van Ride online? Wil die Ride Kink. Weet alleen niet wat ie moet gaan kosten?
hot zone is safe toch om te bestellen.
krijg nog steeds 280 euri's van bestelmaar.nl van me telefoon. Precies geld voor nieuwe plank![]()
We kennen die hier inderdaad. Ik heb er begin dit jaar een sticker besteld. Zag er heel mooi uit en perfecte kwaliteit. Prijs is wel aan de hoge kant, maar daar staat ook de kwaliteit naar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
Yo
Ik weet niet of jullie welleens van deze site hebben gehoord: http://www.boardboosters.com/
maar daar kan je dus of een nieuwe toplaag (plaatje) bestellen die hun zelf hebben ontwikkeld..
of je maakt zelf een ontwerp in photoshop of illustrator en dan maken ze die voor je.. lijkt me wel vet.. voor een oude bekraste plank ofzo:)
Ik vind het een beetje eng als jij het eens bent met mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
fucking hell
ik ben het met je eens.
kans is groot dat ze gewoon als stagairs ingezet worden.. zoals de meeste jonge/nieuwe mensen
(30 dronken lui voor een vrijgezellenfeest.. 2 mensen met anwarter die shit uitleggen, nummer 3 die mensen onderaan opraapt en naar boven stuurt...)
Leraar zijn heeft maar weinig te maken met goed kunnen boarden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef fs180 het volgende:
16 jaar is wel jong voor leraar..maar sommige kunnen wel echt! goed boarden
En die heb jij wel???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
genoeg mannetjes die alles en iedereen eruit scheuren in die vrieskisten...
maar een beetje levenservaring en autoriteit kan ook geen kwaad....
Ik werk niet voor de shopquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef Kentaro het volgende:
beter bekend als Komakie
autoriteit heb ik zeker weten wel, ik ben groter dan wie dan ook daarzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
En die heb jij wel???
antwoord: iig meer dan een 16 jarige
Dat scheelt idd wel een stukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
autoriteit heb ik zeker weten wel, ik ben groter dan wie dan ook daarzo![]()
Dat is tevens een schoenenmerk, trouwensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:10 schreef XL het volgende:
32
we zijn er bijna, we zijn er bijna!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:
ik wilde nog een vraag plaatsen, maar ik doe dat wel in het nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |