ahaaaaquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:38 schreef Thermo het volgende:
Ik weet wel al hoe ik hem moet slijpen, heb met Lib-tech gebeld daarvoor
Theorie <> Praktijk
Het was echt belachelijk simpel eigenlijk, moest gewoon One Ball Jay Magne Traction slijper kopen zeiden ze.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
ahaaaa
en hoe moet t dan? ben wel benieuwd
hmmm denk wel dat dat ding gaat werken als ze m op die radius hebben ontworpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het was echt belachelijk simpel eigenlijk, moest gewoon One Ball Jay Magne Traction slijper kopen zeiden ze.
http://snowboards-for-sal(...)magne-traction_tool/
Ze hebben er 1 opgestuurd voor me ( free ) maar ik heb het nog niet geprobeerd dus.. maar volgens hun zou het net zou makkelijk moeten gaan als met mijn andere boards.
Maar ben nog niet helemaal overtuigd := , en ik rij toch graag blunt rond..
Die Blunt is ook maar "iets" te licht voor je denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
hmmm denk wel dat dat ding gaat werken als ze m op die radius hebben ontworpen
en rail je dan zoveel? .. ik vind blunt rijden echt niet fijn... althans. TE blunt.. en daar heb je met MT toch geen last van
Blunt = botte kanten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die Blunt is ook maar "iets" te licht voor je denk ik
Ik wil gvd snowboarden. En wel op echte sneeuw, met een zonnetje op mijn knar en poeder onder me boardje
ehm.... okquote:
errr... noem mij dan maar geen echte heldquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... ok
Dacht dat je de Burton Blunt bedoelde
anyway, blunt rijden is kut en voor mietjes.Zeker die mensen die hun kanten helemaal bot vijlen enzo. stelletje idioten. Anyway, je kanten moeten lekker scherp zijn. Als je een echte held bent, kun je ook daarmee railen en springen
Of gewoon een echte held zijn en lekker gaan freeriden...
OK ik ben ff aan het zeiken
Thnx voor de informatie, daar kan ik weer veel mee. Toch iemand die anders kijkt dan reisbladen en met eigen ogenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moest ff nadenken en er een kaartje bij pakken. Maar heb het gevonden
http://www.gtsint.cz/publ(...)kimapa_Zillertal.jpg
Hier kun je het hele Zillertal zien.
Zell am Ziller ligt er dicht in de buurt en is zeker het bezoeken waard. Je kunt dan eventueel nog naar Gerlos. Hoewel Gerlos zelf niet echt groot is. En je kunt zelfs nog door naar Konigsleiten (helemaal links op het kaartje) en de Gerlosplatte. Maar de platte haal je waarschijnlijk niet. Zelfs als je naar Konigsleiten wilt moet je nog aardig doorboarden en er een lange dag van maken.
Zeker de moeite waard.
Daarnaast is Mayrhofen ook zeker de moeite waard. Hebben het vetste funpark van het Zillertal (Burton Funpark) en de stijlste piste van Oostenrijk. verder ook wel een mooi gebied. Je moet alleen wel ff uitkijken dat je bij de goeie lift omhoog gaat.
Ze hebben namelijk een klein gebied en een groot gebied die niet met elkaar in verbinding staan. Dus ff opletten.
En HochZillertal is wel leuk. Tenminste, ben er nog niet geweest maar schijnt erg leuk te zijn. Dan moet je bij Kaltenbach omhoog. Kun je ook naar Hoch Fugen enzo. Vanuit Fugen kun je trouwens geloof ik niet naar Hoch Fugen!!!!!
Je kunt ook naar Tux maar dat is al een stukje verder weg. Maar hebben wel leuke afdalingen. Alleen heb je voor Tux waarschijnlijk een aparte pas nodig en voor de rest van het Zillertal (hoop ik niet) dat moet je ook ff in de gaten houden
Iemand K.O. gegaan door de hitte, hyperventilatie, verminderd zicht, geen gevoel meer in ledematenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
gast, ik werk bij een verhuisbedrijf...
nu jij weer
nja ik ben maandagochtend bijna out gegaan, maar dat was omdat ik toen al ziek was....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Iemand K.O. gegaan door de hitte, hyperventilatie, verminderd zicht, geen gevoel meer in ledematen
Maar goed alles beter dan verhuizen
Als je het park van Mayr hebt gezien ga je er toch anders tegen aan kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thnx voor de informatie, daar kan ik weer veel mee. Toch iemand die anders kijkt dan reisbladen en met eigen ogen. Je kan trouwens volgens de reisgidsen ook naar tux met de skipas voor het hele gebied. Dus dat is wel chill.
Park is niet helemaal mijn ding, neem er altijd wel een kijkje maar dat is het ook wel. Ben meer van het knallen en (momenteel beginnende) freeriden. Maar ziet er allemaal goed uit, vanavond maar eens watr dieper in de boeken met wat vrienden om te kijken wat we wss gaan doen.
mja dat is ook zo. Was ik vergetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Kentaro het volgende:
Je hebt de Zillertaler Superskipass, die is inclusief Mayrhofen en Hintertux gletscher.
guys got some skillsquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja dat is ook zo. Was ik vergeten
JE kunt hem geloof ik ook zonder gletser nemen. Dan is hij iets goedkoper. Die heb je toch niet nodig als er een beetje goede sneeuw ligt
btw check dit shirt wat ik bestelt heb:
[afbeelding]
Waarom laat ik dat hier zien? Omdat hij is ontworpen door Romain De Marchi
hmmm rood kan vet staanquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef Thermo het volgende:
Als we toch kleding showen
Ik heb deze in het rood gehaald.
[afbeelding]
Hij is echt droog![]()
Vette zinquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef Rnej het volgende:
ik heb deze in groen met zwarte print:
[afbeelding]
Oh god, why can't my boyfriend skate?
tis ook altijd zo van: " jamaar je komt aanrijden op een skateboard?"quote:
hehehquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef Steven184 het volgende:
Haha, gewoon te verleidelijk he om nieuwe gear aan te schaffen
Vandaag eerste boardweekje geboekt, Zillertal in Februari zoals ik al eerder had aangegeven. Zeer chill, nou nog even kijken of we een goedkoop leuk weekje weten te boeken in april en dan ben ik voorlopig weer tevreden, voorlopig he
Zou je niet eens naar een ander gebied gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:13 schreef Komakie het volgende:
Ik zit nog ff te bedenken of ik daarna in 1 x door ga naar Gerlos, of dat ik eerst nog ff een weekje naar huis ga ofzo. Het is btje lastig met het meenemen van spullen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |