abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40137006
Als je humor gaat uitleggen is het meestal niet zo leuk, maar lees de teksten maar eens door. Bv. Dat nieuwe board de Cygnus X1 van 1200$ which will help save the planet en Marcus Koski - number 1 in the Olympics, number 3 in Torino (omdat hij als eerste starte, maar je leest het alsof hij eerste is geworden) En the Youth in Asia series met 34% more fun en die long board van 180 en 193 met daaronder Mike Olson's lightweight freestyle boards. En de 'innovations even we don't understand' enz enz
  maandag 24 juli 2006 @ 16:44:34 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40137413
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Kentaro het volgende:
Als je humor gaat uitleggen is het meestal niet zo leuk, maar lees de teksten maar eens door. Bv. Dat nieuwe board de Cygnus X1 van 1200$ which will help save the planet en Marcus Koski - number 1 in the Olympics, number 3 in Torino (omdat hij als eerste starte, maar je leest het alsof hij eerste is geworden) En the Youth in Asia series met 34% more fun en die long board van 180 en 193 met daaronder Mike Olson's lightweight freestyle boards. En de 'innovations even we don't understand' enz enz
ah op die manier.
Vroeg me al af hoe het nou zat emt dat 180cm freestyle board. Ik dacht "wtf" maar had geen tijd om het stukje erbij te lezen omdat ik hier op me werk zit.
Moet soms ook nog wat doen

maar nou je het zegt volg ik de humor wel ja
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 24 juli 2006 @ 17:24:23 #63
71115 Rnej
I walk the line
pi_40138455
ook die twintip skis die ze vorig seizoen uitbrachten

"narrow ass snowboards"

1 will work
2 for better stability
we recommend 3 for deep powder... if one gets lost

ofzo

erg leuk
pi_40141983
If I push the right buttons I make glorious innercores
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:23:17 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40159116
Waar zijn eigenlijk de quotes gebleven die een tijdje geleden in de openingsposts stonden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:48:16 #66
71115 Rnej
I walk the line
pi_40173218
mja en mijn ille picca van TRice boven chad's gap?
pi_40173736
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:48 schreef Rnej het volgende:
mja en mijn ille picca van TRice boven chad's gap?
En waar is die foto met die gruwelijke off-piste afdaling in Solden met dat restaurant
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:14:37 #68
71115 Rnej
I walk the line
pi_40173937
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:08 schreef Kentaro het volgende:

[..]

En waar is die foto met die gruwelijke off-piste afdaling in Solden met dat restaurant
sterf, hoer
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:36:12 #69
72282 360sjors
King of the Hill
pi_40176277
Hahaha 0wned

nu ga ik even panna's incasseren
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:04:32 #70
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_40177158
Woei dit topic ook weer gevonden @ 32 graden hier (om 20:00 )

Ga het weer eens volgen hier, maar ik wilde dit even onder de aandacht brengen: FOK! Streetwars

Lijkt me echt vet, gewoon gaan jagen op iemand met een waterpistool 8)
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:09:22 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40181287
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef NoComment het volgende:
Woei dit topic ook weer gevonden @ 32 graden hier (om 20:00 )

Ga het weer eens volgen hier, maar ik wilde dit even onder de aandacht brengen: FOK! Streetwars

Lijkt me echt vet, gewoon gaan jagen op iemand met een waterpistool 8)
dude, echt slecht dat je het niet gevolgd hebt

We zijn hier gewoon standaard dagelijks aan het posten.
Maar welkom terug
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:21:03 #72
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_40181755
Mja, 8 maanden afstuderen gaat je niet in de kouwe kleren zitten, ik had het ff druk met iets anders Godver váák gewoon 14 uur per dag gewerkt enzo om het af te krijgen voor de zomer.

Maar het betekend uiteraard niet dat mijn snowboard verslaving minder is geworden hoor, anders zou ik nu niet in dit topic posten terwijl het 30 graden is binnen...

Hoor trouwens net op de radio dat het de heetste dag van deze zomer wordt morgen. Bof ik ff dat ik naar het strand ga
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:32:19 #73
72282 360sjors
King of the Hill
pi_40182160
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef NoComment het volgende:

Hoor trouwens net op de radio dat het de heetste dag van deze zomer wordt morgen. Bof ik ff dat ik naar het strand ga
deze boy mag gedurende het heetst van de dag (zonder airco) werken
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:39:21 #74
72282 360sjors
King of the Hill
pi_40182417
Dat streetwars lijkt me trouwens echt vet. Alleen heb ik er geen tijd voor en ben ik enigszins huiverig voor de gevolgen als je een verkeerd doelwit raakt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:31 #75
71115 Rnej
I walk the line
pi_40182457
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef 360sjors het volgende:

[..]

gast, ik werk bij een verhuisbedrijf...

nu jij weer
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:35:10 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40184556
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef 360sjors het volgende:

[..]

deze boy mag morgen ook gewoon weer werken.

Maar wel met airco

en airco is beter dan buiten zijn met deze temperaturen. (heb op me kamer ook een airco )
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:44:45 #77
71115 Rnej
I walk the line
pi_40186816
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

deze boy mag morgen ook gewoon weer werken.

Maar wel met airco

en airco is beter dan buiten zijn met deze temperaturen. (heb op me kamer ook een airco )
dankzij airco ben ik nu ziek

van 35 graden steeds de 18 graden in wandelen .. en dat 3 uur lang terwijl je zweet....
pi_40192139
Niet zo zeuren allemaal hoor, heb alle afgelopen zomers bijna elke dag in zonnebank studio gewerkt. Als die banken gaan draaien dan is het daar in een mum van tijd zomaar even 45 graden binnen, hadden toen nog geen airco. Deze zomer wel airco en werk ik alleen zondags.

Maar daar ging ik niet over posten eigenlijk. Meer over een vraag voor Komakie. Het lijkt er nu op dat we naar Zillertal gaan komend jaar en natuurlijk hoort Gerlos daar ook bij. Ik hoorde dat je vanuit bv Hippach goede verbindingen heb naar Mayrhofen en Tuxertal(Schijnt hele goede sneeuw en lekkere lange afdalingen te hebben) en ook richting Gerlos en Zell am Ziller. De vraag aan jou is eigenlijk, heb jij je echt alleen in Gerlos opgehouden of ben je ook naar andere gebieden in het zillertal geweest. En kan je daar wat over vertellen?

En ja, wat zijn dan eigenlijk een beetje de best gelegen gebieden en natuurlijk het leukst om er te boarden? Fugen/HochFugen ziet er ook wel leuk uit, maar ben je gelijk zo ver verwijderd van de rest van het dal. Maar ja, wat voor tips etc. en leuke dingenn weet je over dit gebied te vertellen? En is iemand anders in de buurt geweest en wat leuks te vertellen heeft kan dat ook nooit kwaaid hoor
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:58:29 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40194778
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

dankzij airco ben ik nu ziek

van 35 graden steeds de 18 graden in wandelen .. en dat 3 uur lang terwijl je zweet....
Bij ons is het niet zo heel koud.
Werk in een ziekenhuis en het is niet de bedoeling dat straks het personeel in de bedden ligt en er geen plaats meer is voor de patienten
pi_40195446
quote:
Lib-tech baby

Wat een merk he

Graphicsssssssssssssss
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_40195491
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Rnej het volgende:

[..]

mijn t6 heeft iets wat op dat magnetraction lijkt... rijdt ook zo 123 over ijs heen...
Gast een T6 heeft NIKS wat op Magnetraction lijkt.
pi_40195550
Ik heb trouwens op mijn Travis Rice gereden afgelopen weekeind...

Magne Traction

Ik mocht niet maar ik kon het niet laten ( misschien last van de hitte )

Heerlijk.... kriebels gelijk weer na meer dan 8 maanden.
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:32:40 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40195976
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Maar daar ging ik niet over posten eigenlijk. Meer over een vraag voor Komakie. Het lijkt er nu op dat we naar Zillertal gaan komend jaar en natuurlijk hoort Gerlos daar ook bij. Ik hoorde dat je vanuit bv Hippach goede verbindingen heb naar Mayrhofen en Tuxertal(Schijnt hele goede sneeuw en lekkere lange afdalingen te hebben) en ook richting Gerlos en Zell am Ziller. De vraag aan jou is eigenlijk, heb jij je echt alleen in Gerlos opgehouden of ben je ook naar andere gebieden in het zillertal geweest. En kan je daar wat over vertellen?

En ja, wat zijn dan eigenlijk een beetje de best gelegen gebieden en natuurlijk het leukst om er te boarden? Fugen/HochFugen ziet er ook wel leuk uit, maar ben je gelijk zo ver verwijderd van de rest van het dal. Maar ja, wat voor tips etc. en leuke dingenn weet je over dit gebied te vertellen? En is iemand anders in de buurt geweest en wat leuks te vertellen heeft kan dat ook nooit kwaaid hoor
Moest ff nadenken en er een kaartje bij pakken. Maar heb het gevonden
http://www.gtsint.cz/publ(...)kimapa_Zillertal.jpg
Hier kun je het hele Zillertal zien.

Zell am Ziller ligt er dicht in de buurt en is zeker het bezoeken waard. Je kunt dan eventueel nog naar Gerlos. Hoewel Gerlos zelf niet echt groot is. En je kunt zelfs nog door naar Konigsleiten (helemaal links op het kaartje) en de Gerlosplatte. Maar de platte haal je waarschijnlijk niet. Zelfs als je naar Konigsleiten wilt moet je nog aardig doorboarden en er een lange dag van maken.
Zeker de moeite waard.

Daarnaast is Mayrhofen ook zeker de moeite waard. Hebben het vetste funpark van het Zillertal (Burton Funpark) en de stijlste piste van Oostenrijk. verder ook wel een mooi gebied. Je moet alleen wel ff uitkijken dat je bij de goeie lift omhoog gaat.
Ze hebben namelijk een klein gebied en een groot gebied die niet met elkaar in verbinding staan. Dus ff opletten.

En HochZillertal is wel leuk. Tenminste, ben er nog niet geweest maar schijnt erg leuk te zijn. Dan moet je bij Kaltenbach omhoog. Kun je ook naar Hoch Fugen enzo. Vanuit Fugen kun je trouwens geloof ik niet naar Hoch Fugen!!!!!

Je kunt ook naar Tux maar dat is al een stukje verder weg. Maar hebben wel leuke afdalingen. Alleen heb je voor Tux waarschijnlijk een aparte pas nodig en voor de rest van het Zillertal (hoop ik niet) dat moet je ook ff in de gaten houden
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:44:40 #84
71115 Rnej
I walk the line
pi_40196416
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef Thermo het volgende:

[..]

Gast een T6 heeft NIKS wat op Magnetraction lijkt.
dude, de staalkant golft veel lichter maar hij golft wel... bij elke binding

dus nee het zijn geen tig golven maar het zijn wel meerdere punten waar hij "opnieuw" snijdt...
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:19:26 #85
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_40199729
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daarnaast is Mayrhofen ook zeker de moeite waard. Hebben het vetste funpark van het Zillertal (Burton Funpark) en de stijlste piste van Oostenrijk. verder ook wel een mooi gebied. Je moet alleen wel ff uitkijken dat je bij de goeie lift omhoog gaat.
Ze hebben namelijk een klein gebied en een groot gebied die niet met elkaar in verbinding staan. Dus ff opletten.
Weet niet waarneer je wil gaan maar park is meestal pas eind januari / begin febrauri klaar.
Ik was er in december en stoen stonden er 2 kleine jumpjes, 3 boxen en wallride. Toen er in April was was het echt gigantisch.
Mooi gebied maar wel goed opletten met liften inderdaad
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_40199748
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

dude, de staalkant golft veel lichter maar hij golft wel... bij elke binding

dus nee het zijn geen tig golven maar het zijn wel meerdere punten waar hij "opnieuw" snijdt...
je bedoelt dat de edges bij d bindingen een halve mm verder uitsteken. Dat heeft de Custom X ook maar dat is toch wel een ander verhaal dan MT. Ik weet niet of het beter of slechter werkt, ik heb helaas nog niet op een board met MT gereden maar dat gaat zeker gebeuren.
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:33:40 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40200239
Whehehe Kentaro, ik wilde via jouw naam naar het rolski-topic klikken. Om te kijken of er reacties waren en toen zag ik een zwart vliegjes-topic.... Briljante reactie!!!! Jammer dat ze hem daar niet snappen: Zwarte miniscule vliegjes in de tuin
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:00:43 #88
71115 Rnej
I walk the line
pi_40201263
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Kentaro het volgende:

[..]

je bedoelt dat de edges bij d bindingen een halve mm verder uitsteken. Dat heeft de Custom X ook maar dat is toch wel een ander verhaal dan MT. Ik weet niet of het beter of slechter werkt, ik heb helaas nog niet op een board met MT gereden maar dat gaat zeker gebeuren.
keb op een gloednieuwe baron ES 04/05 gereden zonder die feature, en eentje met, van 05/06 .. en je merkt overduidelijk verschil.... je rijdt echt over ijs alsof t er niet is
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:11:41 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40201638
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Weet niet waarneer je wil gaan maar park is meestal pas eind januari / begin febrauri klaar.
Ik was er in december en stoen stonden er 2 kleine jumpjes, 3 boxen en wallride. Toen er in April was was het echt gigantisch.
Mooi gebied maar wel goed opletten met liften inderdaad
Nou ze zijn meestal wel iets eerder klaar dan eind januari hoor. Meestal is het half januari wel al best groot.
maar goed, je moet er idd niet in december komen.
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef Rnej het volgende:

[..]

keb op een gloednieuwe baron ES 04/05 gereden zonder die feature, en eentje met, van 05/06 .. en je merkt overduidelijk verschil.... je rijdt echt over ijs alsof t er niet is
hmmm dus dat zit ook op zijn Baron ES
Nooit opgevallne

anyway, welke vind jij makkelijker te jibben Rnej? De Baron ES of de T6? of is die T6 alleen iets sneller met zijn kantenwissel?
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:13:14 #90
71115 Rnej
I walk the line
pi_40201684
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ze zijn meestal wel iets eerder klaar dan eind januari hoor. Meestal is het half januari wel al best groot.
maar goed, je moet er idd niet in december komen.
[..]

hmmm dus dat zit ook op zijn Baron ES
Nooit opgevallne

anyway, welke vind jij makkelijker te jibben Rnej? De Baron ES of de T6? of is die T6 alleen iets sneller met zijn kantenwissel?
de T6 ... puur omdat ie zo achterlijk licht is en je m gestoord op spanning kan zetten...

t enige wat je mist is die "levendigheid" van hout .... maar daar wen je heel gauw aan...

ik vind de baron gewoon wat logger aanvoelen dan de t6 ... t6 is wel speels maar niet levendig (klinkt maf.... maar je begrijpt me wel denk k )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')