ah op die manier.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Kentaro het volgende:
Als je humor gaat uitleggen is het meestal niet zo leuk, maar lees de teksten maar eens door. Bv. Dat nieuwe board de Cygnus X1 van 1200$ which will help save the planet en Marcus Koski - number 1 in the Olympics, number 3 in Torino (omdat hij als eerste starte, maar je leest het alsof hij eerste is geworden) En the Youth in Asia series met 34% more fun en die long board van 180 en 193 met daaronder Mike Olson's lightweight freestyle boards. En de 'innovations even we don't understand' enz enz
En waar is die foto met die gruwelijke off-piste afdaling in Solden met dat restaurantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:48 schreef Rnej het volgende:
mja en mijn ille picca van TRice boven chad's gap?
sterf, hoerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
En waar is die foto met die gruwelijke off-piste afdaling in Solden met dat restaurant![]()
dude, echt slecht dat je het niet gevolgd hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef NoComment het volgende:
Woei dit topic ook weer gevonden @ 32 graden hier (om 20:00)
Ga het weer eens volgen hier, maar ik wilde dit even onder de aandacht brengen: FOK! Streetwars
Lijkt me echt vet, gewoon gaan jagen op iemand met een waterpistool 8)
deze boy mag gedurende het heetst van de dag (zonder airco) werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef NoComment het volgende:
Hoor trouwens net op de radio dat het de heetste dag van deze zomer wordt morgen. Bof ik ff dat ik naar het strand ga
gast, ik werk bij een verhuisbedrijf...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
deze boy mag gedurende het heetst van de dag (zonder airco) werken![]()
deze boy mag morgen ook gewoon weer werken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
deze boy mag gedurende het heetst van de dag (zonder airco) werken![]()
dankzij airco ben ik nu ziekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
deze boy mag morgen ook gewoon weer werken.
Maar wel met airco
en airco is beter dan buiten zijn met deze temperaturen. (heb op me kamer ook een airco)
Bij ons is het niet zo heel koud.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
dankzij airco ben ik nu ziek
van 35 graden steeds de 18 graden in wandelen .. en dat 3 uur lang terwijl je zweet....![]()
Lib-tech babyquote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef Kentaro het volgende:
gefeliciteerd![]()
http://www.lib-tech.com/hype/libTechZine/LIBtechnozine_small.pdf
Gast een T6 heeft NIKS wat op Magnetraction lijkt.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
mijn t6 heeft iets wat op dat magnetraction lijkt... rijdt ook zo 123 over ijs heen...![]()
Moest ff nadenken en er een kaartje bij pakken. Maar heb het gevondenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Maar daar ging ik niet over posten eigenlijk. Meer over een vraag voor Komakie. Het lijkt er nu op dat we naar Zillertal gaan komend jaar en natuurlijk hoort Gerlos daar ook bij. Ik hoorde dat je vanuit bv Hippach goede verbindingen heb naar Mayrhofen en Tuxertal(Schijnt hele goede sneeuw en lekkere lange afdalingen te hebben) en ook richting Gerlos en Zell am Ziller. De vraag aan jou is eigenlijk, heb jij je echt alleen in Gerlos opgehouden of ben je ook naar andere gebieden in het zillertal geweest. En kan je daar wat over vertellen?
En ja, wat zijn dan eigenlijk een beetje de best gelegen gebieden en natuurlijk het leukst om er te boarden? Fugen/HochFugen ziet er ook wel leuk uit, maar ben je gelijk zo ver verwijderd van de rest van het dal. Maar ja, wat voor tips etc. en leuke dingenn weet je over dit gebied te vertellen? En is iemand anders in de buurt geweest en wat leuks te vertellen heeft kan dat ook nooit kwaaid hoor
dude, de staalkant golft veel lichter maar hij golft wel... bij elke bindingquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
Gast een T6 heeft NIKS wat op Magnetraction lijkt.
Weet niet waarneer je wil gaan maar park is meestal pas eind januari / begin febrauri klaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast is Mayrhofen ook zeker de moeite waard. Hebben het vetste funpark van het Zillertal (Burton Funpark) en de stijlste piste van Oostenrijk. verder ook wel een mooi gebied. Je moet alleen wel ff uitkijken dat je bij de goeie lift omhoog gaat.
Ze hebben namelijk een klein gebied en een groot gebied die niet met elkaar in verbinding staan. Dus ff opletten.
je bedoelt dat de edges bij d bindingen een halve mm verder uitsteken. Dat heeft de Custom X ook maar dat is toch wel een ander verhaal dan MT. Ik weet niet of het beter of slechter werkt, ik heb helaas nog niet op een board met MT gereden maar dat gaat zeker gebeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, de staalkant golft veel lichter maar hij golft wel... bij elke binding
dus nee het zijn geen tig golven maar het zijn wel meerdere punten waar hij "opnieuw" snijdt...
keb op een gloednieuwe baron ES 04/05 gereden zonder die feature, en eentje met, van 05/06 .. en je merkt overduidelijk verschil.... je rijdt echt over ijs alsof t er niet isquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je bedoelt dat de edges bij d bindingen een halve mm verder uitsteken. Dat heeft de Custom X ook maar dat is toch wel een ander verhaal dan MT. Ik weet niet of het beter of slechter werkt, ik heb helaas nog niet op een board met MT gereden maar dat gaat zeker gebeuren.
Nou ze zijn meestal wel iets eerder klaar dan eind januari hoor. Meestal is het half januari wel al best groot.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Weet niet waarneer je wil gaan maar park is meestal pas eind januari / begin febrauri klaar.
Ik was er in december en stoen stonden er 2 kleine jumpjes, 3 boxen en wallride. Toen er in April was was het echt gigantisch.
Mooi gebied maar wel goed opletten met liften inderdaad
hmmm dus dat zit ook op zijn Baron ESquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
keb op een gloednieuwe baron ES 04/05 gereden zonder die feature, en eentje met, van 05/06 .. en je merkt overduidelijk verschil.... je rijdt echt over ijs alsof t er niet is
de T6 ... puur omdat ie zo achterlijk licht is en je m gestoord op spanning kan zetten...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ze zijn meestal wel iets eerder klaar dan eind januari hoor. Meestal is het half januari wel al best groot.
maar goed, je moet er idd niet in december komen.
[..]
hmmm dus dat zit ook op zijn Baron ES
Nooit opgevallne
anyway, welke vind jij makkelijker te jibben Rnej? De Baron ES of de T6? of is die T6 alleen iets sneller met zijn kantenwissel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |