Nee, nee, nee, minstens naar [SAM] SAMENZWERING.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef Freeflyer het volgende:
En wij zijn er live getuige van
posts die weggehaald zijn waren allemaal van users met een ID hoger dan 100.000. TS uitgezonderd natuurlijk.
moet dit topic nu naar TRU ?
Waarom alleen de posts?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef Freeflyer het volgende:
posts die weggehaald zijn waren allemaal van users met een ID hoger dan 100.000.
En tóch moet jij stoppen met het omhoog schoppen van oude topics.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee ik ben een vrouw, dus dat is niet van toepassing!!! Ik heb aangifte gedaan bij plitie, ze staat bekend. Postbank heeft me zelfs verzocht aangifte te doen, zodat ze kunnen handelen...... alle info is welkom
zal ik dan als eerste es serieus reagerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee ik ben een vrouw, dus dat is niet van toepassing!!! Ik heb aangifte gedaan bij plitie, ze staat bekend. Postbank heeft me zelfs verzocht aangifte te doen, zodat ze kunnen handelen...... alle info is welkom
Wie niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
je wil gewoon sex met haar en haar stalken!
Ah! Persoonlijke gegevens! Nu is iedereen vast meer genoopt tot helpen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:21 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
staat daar nu onder eli, maar vorige keer onder tjimke prins. Nummer is nu anders, alleen laatste nummer is verandert, daarop niet te bereiken.
Grijp je kans!quote:
Dan heb ik er thuis nog wat aan, Q.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Leuk dat je het even quote, JK.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb ik er thuis nog wat aan, Q.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
je wil gewoon sex met haar en haar stalken!
Je wil d'r wel erg graag hé?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:25 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ze heeft haar nummer zelf op internet gegooit, nogmaals zoek op marktplaats en je vind de advertentie
neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:25 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ze heeft haar nummer zelf op internet gegooit, nogmaals zoek op marktplaats en je vind de advertentie
Waarom heb ik daar goftedomme geen post/lees-rechten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, minstens naar [SAM] SAMENZWERING.
Nee hoor, ze heet Dakotaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee is juiste naam volgens de bank
Dus als jij naar de bank belt, geven ze je zomaar de naam van degene op wiens naam het rekeningnummer staat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee is juiste naam volgens de bank
whehe dat is nieuw in het kader van terrorisme bestrijdingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dus als jij naar de bank belt, geven ze je zomaar de naam van degene op wiens naam het rekeningnummer staat?
zeg dat maar niet te hard, zometeen heb je TS bij je aan de voordeur staan tesamen met een AT om je computer in beslag te nemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:49 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben een keer bij haar op de koffie geweest!
Wat moet TS met een active topic?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
zeg dat maar niet te hard, zometeen heb je TS bij je aan de voordeur staan tesamen met een AT om je computer in beslag te nemen.
![]()
Als je foto's hebt, waarom ben je dan niet op straat om haar te zoeken? Je kan op zijn minst haar foto's verspreiden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
foto's heb ik al genoeg, dat helpt dus niet echt
Voor 70 euro.quote:
hehehe je hebt wel gelijk. uiteindelijk steekt TS er misschien wel 20 uren in om 70 euro terug te krijgen. alhoewel het terugkrijgen nog afwachten wordt natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:29 schreef JoPiDo het volgende:
waarom zo moeilijk doen over 70 euro
Zet je eigen telefoonnummer hier ook even neer, dan kunnen mensen je bellen met informatiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
al ben ik er 49999 uur mee bezig, ik zal er echt achter komen hoe ik het terug kan krijgen
Veel succes... zoals je wellicht weet is ...... zoek dat zelf ook maar mooi uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
al ben ik er 49999 uur mee bezig, ik zal er echt achter komen hoe ik het terug kan krijgen
Tegen een modaal uurloon....mwah.. zou ik niet klagen om 70 euro..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ok, dit is haar adres:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
al ben ik er 49999 uur mee bezig, ik zal er echt achter komen hoe ik het terug kan krijgen! Ze heeft met dr poten van mijn geld af te blijven en ze gaat er maar voor werken, net als ik! Ookal is het maar 70 euro, ik laat dit NIET gebeuren. Als ik haar adres weet heeft ze echt een groot probleem, dat mag ze van me aan nemen. Ze is nu in het verkeerde cirkeltje terecht gekomen
Even langs gaan? Ze zit geloof ik ergens in Noord-Ierland op dit moment. Maar succes he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:25 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
wat ik eraan heb? Ik wiul haar adres, danm ga ik even langs, maar als het goed is gaat ze vandaag op vakantie. tenminste dat stuurt ze in sms
Sjumpkje... je bent de lul. De Marktplaatsmaffia zit achter je aan... voor zeven tientjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:45 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
Ze is nu in het verkeerde cirkeltje terecht gekomen
Ja, nu durf ik ook niets meer via Marktplaats te kopen. Stel je voor dat ik ook in dat verkeerde cirkeltje terecht kom voor 10 euro.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:52 schreef Jolan het volgende:
[..]
Sjumpkje... je bent de lul. De Marktplaatsmaffia zit achter je aan... voor zeven tientjes.
met courgettes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef JoPiDo het volgende:
wisten jullie al dat Tjimkje anaal vingert?
Voor 70 euroquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef JoPiDo het volgende:
wisten jullie al dat Tjimkje anaal vingert?
Wacht tot je d'r tieten ziet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Tjimke wel een sexy naam.
Tjimkje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Tjimke wel een sexy naam.
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".quote:
I know...mên.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".
Oh, Jjjjjjjolan, ik sop weg.quote:
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".
??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef JoPiDo het volgende:
ik stort die 70 euro wel terug, als je hier je adresgegevens en rekeningnummer neer zet, dan maak ik het meteen even over
ze zit nu in het buitenland, dus wordt het lastig voor haar
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?
Groetjes,
Jijjajjujjujjijjjeejjoo Janssen jr.
Jonge jenever zeker?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?
http://127.0.0.1/quote:
Er gaat een wereld voor me open.quote:
Gelukkig dat jij die link even geeft, dan kan ik weer lekker slapen vanachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik geef jullie zo de link van de site waarop ze gezocht wordt, dan zien jullie dat ik niet de enige ben. Vanavond komt ze met haar hoofd online dat ze gezocht wordt! Zodra ik meer weet zet ik het hier neer!
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalenquote:Nog een paar daagjes in NL. De bedoeling was om maandag te vertrekken, en daar hoop ik nog steeds op. het gezin (een alleenstaande vader met een 5 jarige zoon,moeder is omgekomen bij een auto-ongeluk enkele maanden terug)woont in kent Londen. vader is nogal een hoge pief want is altijd van huis, reizen (op dit moment conferance in Afrika, daarom gaat het regelen zo traag) het komt er dus op neer dat ik eigenlijk alle zorg voor het zoontje op me neem. 500 POND <------- WHOOA per week. Ik zal deze log wel bijwerken als er meer duidelijkheid is.
Fucking speurneus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
+n
[..]
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalen![]()
Is dit haar site?
If so, de dame in kwestie:
[afbeelding]
Ja dat is ze, maar ze heeft ook gewoon een fotoboek hier op Fok!, mijn beste Watsonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Je bent een n vergeten NanKing
[..]
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalen![]()
Is dit haar site?
If so, de dame in kwestie:
[afbeelding]
Mwoah, haar naam staat in haar profiel, maar telefoonnummers etc zijn natuurlijk niet okay. Dat is ook niet toegestaan hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
is dit topic toegestaan? namen en zo...
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef piemelpap het volgende:
er zijn 30 verschillende prinsjes in Hengelo OV
-knip-
Is ze veroordeeld door een onafhankelijke partij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
weet niet of het is toegestaan, mensen iets laten betalen en niets geven is iig niet toegestaan ;-)
in 3 minuten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik hen alle prins uit die stad al gebeld en 1 kende haar en zou ook contact met haar opnemen, maar toch bedankt ;-)
misschien post Tjimkje wel in dit topic onder een andere username en ander IP-adres, ze zit tenslotte niet meer in Nederlandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef Molluck het volgende:
Maar wie is die JoPiDo dan? Haar broer? Haar vriend? Haar reclasseringsambtenaar?
Ik snap deze logica niet helemaal. Quoten heeft wel zin, want zo is het onoverzichtelijk en is het moeilijk om te zien op wie je nou reageert.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik kom hier anders nooit dus quoten hefet geen zin.
Hoezo? Ze heeft toch gezegd dat ze naar het buitenland ging? Als ze daar ook daadwerkelijk zit is ze nog eens extra oneerlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:04 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
dat zou inderdaad weleens kunnen en dan is ze dus helemaal al oneerlijk geweest
Lul niet, prutkut, het geld is al aangeboden, dan kon het topic wel dicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik kom hier anders nooit dus quoten hefet geen zin. en ik ben hier niet om te rellen, maar om mijn geld terug te krijgen....
Je doet dus eigenlijk aangifte op Fok!?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:09 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
het is bij internetoplichting van belang snel te handelen en op de site van oplichting.nl stond ze bekend, vandaar dat ik meteen actie onderneem, ook omdat fraude afdeling van de postbank meteen zei dat ik aangifte moest doen!
en over dat buitenland.. ze zat daar vanmorgen nog niet, maar is zojuist poas vertrokken volgens eigen zeggen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef JoPiDo het volgende:
ik stort die 70 euro wel terug, als je hier je adresgegevens en rekeningnummer neer zet, dan maak ik het meteen even over
ze zit nu in het buitenland, dus wordt het lastig voor haar
Wat wil je dan nog meer weten als de dingen die je nu al weetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:12 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nee dat doe ik niet, ik heb aangifte gedaan, maar hoop achter meer gegevens te komen omdat die van belang kunnen zijn
voor niks gaat de zon op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:13 schreef EvilFaith het volgende:
maar wat voor gegevens had je verwacht hier te krijgen? Ben ik wel benieuwd naar, weinig kans namelijk dat iemand hier uitgebreid alle gegevens van haar aan jou gaat vertellen.
Misschien komen de filmpjes morgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:14 schreef postmortum het volgende:
zeg ik vind dit helemaal geen grappig topic![]()
terug naar wendy dan maarquote:
via gmail is het ip adres toch wel te achterhalen? ff mailtje sturen naar gmail, maar waarom staat dit in onzin en niet in klaagbaak?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik vind het ook geen grappig topic, helemaal niet! Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar kreeg deze info:
Kelly
Het adres is al bekend,
Daarom vragen ze jou ook om aangifte te doen.
).
Als je aangifte hebt gedaan geef mij dan het HKS-nummer(dat met PL begint) even door.Tevens de naam van de verbalisant(degene die de aangifte opneemt.)
Daarom dus ...... het klonk allemaal betrouwbaar, maar het wordt steeds gekker. een dag of 10 geleden heb ik kaarten gekocht. TNT zegt dat het onmogelijk zolang kan duren vanuit Ierland. Daarnaast staat er vandaag ineens weer precies dezelfde advertentie. Misschien snap je dan mijn wantrouwen. Verder gebruikte ze gmail voor onderhandelingen op marktplaats, daarvan is het ip adres niet te achterhalen wat toch erg vreemd is!
ik heb alleen het begin gelezen en toen gezocht naar een reactie van dakotaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:20 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
slechte smaak heb je dan. Wordt steeds saaier hier
ah je had goede hoop, ik ook... maar helaas dakota is weg..en de TS wordt nog niet erg agressief en zit ook nog niet te schelden, dus helaas, je kan beter naar een ander topic gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb alleen het begin gelezen en toen gezocht naar een reactie van dakota
over welk topic heb jij hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
ah je had goede hoop, ik ook... maar helaas dakota is weg..en de TS wordt nog niet erg agressief en zit ook nog niet te schelden, dus helaas, je kan beter naar een ander topic gaan
ach, misschien is TS vrouwelijk en gaat ze haar tieten nog posten, eerste ONZ topic van een newbie he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
ah je had goede hoop, ik ook... maar helaas dakota is weg..en de TS wordt nog niet erg agressief en zit ook nog niet te schelden, dus helaas, je kan beter naar een ander topic gaan
Je denkt nog steeds dat het ons iets interesseert en je gegevens te weten gaat komen hier..?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
nog een reaktie die ik heb gehad
Onderwerp: Re: theaterbonnen oplichting
« Datum: Vandaag om 15:56:11 » Je kunt het allicht proberen. Mevrouw Tsjimke is
niet de meest anonieme persoon op het internet. Ik
denk dat haar rekening gebruikt wordt door vriend/
vriendin of familie. Op een gegeven moment merkt
ze het storten/opnemen van geld of misschien weet
ze er wel van. Nederlandse theaterbonnen vanuit
Ierland aanbieden en het bedrag laten storten op
een nederlands rekeningnummer klink in ieder geval
als oplichting.
Succes
Vroeg ik me dus ook al af, mensen die haar kennen gaan haar echt niet naaien. En de mensen die haar verder niet kennen dan dit forum kunnen je niet helpen. Beetje nutteloos, ga lekker kantklossen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat het ons iets interesseert en je gegevens te weten gaat komen hier..?
Een hele slimme rijke vriendin?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
als de bonnen alsnog binnenkomen (wat volgens verschillende sites/fraudeteam postbank en politie en tnt niet te verwachten is dan zal ik groot mijn excuses overal aanbieden. Ik vrees echter datdat niet gaat gebeuren en kloppen teveel dingen niet!!!!
en mensen hoeven haar niet te naaien, maar weten ze in ieder geval wat voor vriendin ze hebben
bitch fightquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:55 schreef murp het volgende:
in 2 zinnen... waar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |