Tjimkje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Tjimke wel een sexy naam.
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".quote:
I know...mên.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".
Oh, Jjjjjjjolan, ik sop weg.quote:
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vreemd is, maar ik raak altijd extreem opgewonden van de letter "j".
??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef JoPiDo het volgende:
ik stort die 70 euro wel terug, als je hier je adresgegevens en rekeningnummer neer zet, dan maak ik het meteen even over
ze zit nu in het buitenland, dus wordt het lastig voor haar
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?
Groetjes,
Jijjajjujjujjijjjeejjoo Janssen jr.
Jonge jenever zeker?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zullen we eens een keer iets gaan drinken?
http://127.0.0.1/quote:
Er gaat een wereld voor me open.quote:
Gelukkig dat jij die link even geeft, dan kan ik weer lekker slapen vanachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik geef jullie zo de link van de site waarop ze gezocht wordt, dan zien jullie dat ik niet de enige ben. Vanavond komt ze met haar hoofd online dat ze gezocht wordt! Zodra ik meer weet zet ik het hier neer!
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalenquote:Nog een paar daagjes in NL. De bedoeling was om maandag te vertrekken, en daar hoop ik nog steeds op. het gezin (een alleenstaande vader met een 5 jarige zoon,moeder is omgekomen bij een auto-ongeluk enkele maanden terug)woont in kent Londen. vader is nogal een hoge pief want is altijd van huis, reizen (op dit moment conferance in Afrika, daarom gaat het regelen zo traag) het komt er dus op neer dat ik eigenlijk alle zorg voor het zoontje op me neem. 500 POND <------- WHOOA per week. Ik zal deze log wel bijwerken als er meer duidelijkheid is.
Fucking speurneus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
+n
[..]
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalen![]()
Is dit haar site?
If so, de dame in kwestie:
[afbeelding]
Ja dat is ze, maar ze heeft ook gewoon een fotoboek hier op Fok!, mijn beste Watsonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Je bent een n vergeten NanKing
[..]
500 pond, en dan kan ze niet eens 70 euro betalen![]()
Is dit haar site?
If so, de dame in kwestie:
[afbeelding]
Mwoah, haar naam staat in haar profiel, maar telefoonnummers etc zijn natuurlijk niet okay. Dat is ook niet toegestaan hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
is dit topic toegestaan? namen en zo...
Doe nou niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef piemelpap het volgende:
er zijn 30 verschillende prinsjes in Hengelo OV
-knip-
Is ze veroordeeld door een onafhankelijke partij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
weet niet of het is toegestaan, mensen iets laten betalen en niets geven is iig niet toegestaan ;-)
in 3 minuten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik hen alle prins uit die stad al gebeld en 1 kende haar en zou ook contact met haar opnemen, maar toch bedankt ;-)
misschien post Tjimkje wel in dit topic onder een andere username en ander IP-adres, ze zit tenslotte niet meer in Nederlandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef Molluck het volgende:
Maar wie is die JoPiDo dan? Haar broer? Haar vriend? Haar reclasseringsambtenaar?
Ik snap deze logica niet helemaal. Quoten heeft wel zin, want zo is het onoverzichtelijk en is het moeilijk om te zien op wie je nou reageert.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik kom hier anders nooit dus quoten hefet geen zin.
Hoezo? Ze heeft toch gezegd dat ze naar het buitenland ging? Als ze daar ook daadwerkelijk zit is ze nog eens extra oneerlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:04 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
dat zou inderdaad weleens kunnen en dan is ze dus helemaal al oneerlijk geweest
Lul niet, prutkut, het geld is al aangeboden, dan kon het topic wel dicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef tjimkeprinszoeker het volgende:
ik kom hier anders nooit dus quoten hefet geen zin. en ik ben hier niet om te rellen, maar om mijn geld terug te krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |