Dude, who gives a shit. Waarom heb jij het gevoel dat je jezelf moet verdedigen, ben je zo onzeker?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, lelijk zou ik het persoonlijk toch niet noemen...
[afbeelding]
Maar misschien heb ik wel gewoon zo'n rare smaak joh.
Geen idee, deze misschien?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Welke foto's heb ik dan gezien?? (ik vind die dame inderdaad een mooie vrouw)
Okay, ik moet van mijn vriend gewoon 'lekker ding' zeggen, hij vindt mijn manier van omschrijven te omslachtig.
wat voor vage types hang jij toch mee rond altijd; is je vriendin d'r vader fan van normaal ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee, deze misschien?.
[afbeelding]
Zoals Isabeau al opmerkte ben ik tegenwoordig gewoon niet zo kritisch meer...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat voor vage types hang jij toch mee rond altijd; is je vriendin d'r vader fan van normaal ofzo?
okay goed punt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:11 schreef thaleia het volgende:
JawelKijk dat het een sneue actie was van Toeps is nu al honderden postings lang gezegd, we kunnen nog verder in herhaling gaan vallen of gewoon naar lollige foto's van Kasta kijken
![]()
..Schreef hij, terwijl hij op zijn 2e monitor de verse babylijm van Toeps' bevlekte JPEG's af moest schrapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:46 schreef FBIFile het volgende:
laat dat wijf toch, stel jaloerse mongeaulen .
Heb jij anders nog lollige foto's met vrouwen met een snor?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
Maar die kennen we nu ook wel weer.
Toeps heeft alleen gifjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
..Schreef hij, terwijl hij op zijn 2e monitor de verse babylijm van Toeps' bevlekte JPEG's af moest schrapen.
quote:
maar ze heeft dus nog steeds niks van zich laten horen over deze kwestie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals Isabeau al opmerkte ben ik tegenwoordig gewoon niet zo kritisch meer...
Zolang het lang haar heeft ga ik er al mee knuffelen, snor of baard geen bezwaar.
[afbeelding]
Zo, en nu weer ontopic.
Toeps; arrogante graftak, ik zou nog niet met een tak in je porren als je uiteengereten langs het spoor lag!.
.
.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ze lijkt op die achterlijke kutkneus,oh ja Cerror![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |