Niet zo heel veel toch? of welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah
Van Zeist naar Utrecht, wat kan daar nou mis gaan?
NSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah
Van Zeist naar Utrecht, wat kan daar nou mis gaan?
Nuquote:
Ach, ik weet een deel van de antwoorden,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het snel weer opklaart dan, jezelf in de weg zitten is niet prettig.
een gewoon een stukje van een kilometer of 7 met de otoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
NS. Oververhitte rails, blaadjes op het spoor, damn... het zou zelfs een vogelpoepje kunnen zijn
.
Filequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een gewoon een stukje van een kilometer of 7 met de oto
Okay danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik weet een deel van de antwoorden,
en voor een ander deel krijg ik idd hulp
en de rest, dat zien we daarna wel weer
En ze heeft zelf geen mobieltjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een gewoon een stukje van een kilometer of 7 met de oto
Tot ziensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
ik ga ergens anders mensen lastig vallen,
tot ooit ofzo
Handigquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou moeders is weer thuis, ze had buiten gebeld en de buitenbel hoor ik binnen gewoon niet. En haar mobieltje was leeg want jah, dat had ze al de hele week niet meer opgeladen hoor
Nou ja, het zal ook wel
niks aan de hand dus, en ik ga er nu maar vandoor dan
Ik lees altijd terugquote:
Klaar met andere mensen lastig vallenquote:
Oh,quote:
Zo mis ik nooit watquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:48 schreef Frutsel het volgende:
Lang Leve de nieuwe snelheden bij @ HOME !!
ze doen ut!![]()
kreeg vorige maand een email dat tweede helft juni alle breedband internetters weer snellere verbindingen kregen.quote:
en ik kan het nu zien in Grabit dat het werktquote:Daarom gaat de snelheid binnenkort omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 8.000 kbit (8 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 1.200 kbit (1,2 Mbit) per seconde. Daarmee gaat u aanmerkelijk sneller internetten, online gamen en e-mailen.
Nu pasquote:
Rond de 800 kb/s?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kreeg vorige maand een email dat tweede helft juni alle breedband internetters weer snellere verbindingen kregen.
[..]
en ik kan het nu zien in Grabit dat het werkt
Wij ook, een rubberbootjequote:
Yep, vond het eerder nog te warm om te kokenquote:
jep...vrij steady... 800quote:
quote:
Ik zat van de week rond de 1100 kb/s,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep...vrij steady... 800
kan best zijn dat het al een tijd zo is, maar heb grabit nu weer aan sinds een week, valt me nu gewoon op
lekker! das denk ik ut max? Het weer en het moment van de dag zal nog wel een rol spelen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat van de week rond de 1100 kb/s,
niet lang, maar toch
Het wisselt idd hard. Maar toch doet Chello het hier vrij netjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker! das denk ik ut max? Het weer en het moment van de dag zal nog wel een rol spelen...
Maar ja, elke beetjes helpen!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:48 schreef Frutsel het volgende:
Lang Leve de nieuwe snelheden bij @ HOME !!
ze doen ut!![]()
Speedy, ken je nog es de OP post van Hurricane Season updaten? Verkeerde plaatje stond erin..was geen recente...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |