Nietusquote:
Sorry?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef es70 het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik 'm dichtgooide, zat naar de buik van Fles te kijken(en de rest van het het topic, waar 'ie zelfs 2 keer in stond).
quote:
Dolle_quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Dolle_. Vakantie weer overleefd (min of meer)
.
Tiesje heeft mijn buik gepost jahquote:
quote:
Jij postte dat je piercing om de hoek zat, dan heb je er toch gepostquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiesje heeft mijn buik gepost jahda's wat anders
ik heb geen piercingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij postte dat je piercing om de hoek zat, dan heb je er toch gepost. Ik heb nergens gezegd dat je zelf je buik postte
.
Maar 'om het hoekje' genoegquote:
Ja he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
ziet er geil uit fles
Kijk maar uit, of ik pierce je met wat er om het hoekje staatquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit, of ik pierce je met wat er om het hoekje staat![]()
Hoeveel hoekjes heb ik nog meer, in jouw visie?quote:
Oh... 't is warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel hoekjes heb ik nog meer, in jouw visie?
Wel af en toe kerenquote:
Geen tropenroosterquote:
Ja, we mogen meer werkenquote:
Leukquote:
Bestuurder hete auto lijkt dronkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... 't is warm. Ik ging uit van de voorkant, maar technisch gesproken is in dit geval je zijkant de voorkant geloof ik... Ofzo... Ik weet het niet meer
.
Ik geloof dat ik morgen ook maar van de drank af moet blijven, ben zonder de weg al een beetje kwijt.
Heb je lang moeten rijdenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Bestuurder hete auto lijkt dronken
zo voelde t vandaag wel
Ach ja, nog evenquote:
He,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Bestuurder hete auto lijkt dronken
zo voelde t vandaag wel
Was het leuk/lekker?quote:
Enkele uren is al snel teveel met deze temperaturenquote:
prima geholpen door vrolijke liedjes te zingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Enkele uren is al snel teveel met deze temperaturen. Kinderen zich een beetje gedragen onderweg
.
wel leukquote:
Ik zeg nog zo... af en toe kerenquote:
Oehquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo... af en toe keren.
Ff plonzen.
Ik heb een bikini, moet je dus helaas teleurstellenquote:
O dat vind ik ook niet erg hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een bikini, moet je dus helaas teleurstellen.
Alleen was ik dan weer niet van plan daar foto's van te (laten) makenquote:
quote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen was ik dan weer niet van plan daar foto's van te (laten) maken.
Geen flauw idee,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]En nu
. Eten, koude douche, opstrijken om de stad in te gaan, leven
.
Ben d'r allang weer uit joh. Afgekoeldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer
Nou ga dan maar gewoon plonzen
ja eten voor vanavond?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit een beetje te wachten tot mijn moeder komt om even iets af te geven.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen flauw idee,
en een leven heb ik al lang niet meer
quote:
Nee dus. Tenminste, ik mag hopen dat ze niet ook een prakkie in een broodtrommeltje mee heeftquote:
quote:
Dus ik moet nog gaan liegen ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Misschien zou het helpen als je jezelf niet als 'niet leuk' zou classificeren (schrijf je dat zo).
Ik geef mijn moeder meestal een prakkie mee naar huis in een Tupperware bakjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dus. Tenminste, ik mag hopen dat ze niet ook een prakkie in een broodtrommeltje mee heeft
Misschien moet je mensen zelf laten beslissen of ze je leuk vinden of nietquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moeder koopt nog kleren voor je, zomaar
.
Bedacht me halverwege dat ik lingerie van mijn moeder heb gehad voor mijn verjaardag.
Ja hoor, doet ze vakerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moeder koopt nog kleren voor je, zomaar
.
Mensenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen zelf laten beslissen of ze je leuk vinden of niet.
Maar mét een opvoedkundige raadgeving (een moeders werk is kennelijk nooit gedaan, al wordt je dochter 36quote:
wat valt er verder nog bij te vertellen danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar mét een opvoedkundige raadgeving (een moeders werk is kennelijk nooit gedaan, al wordt je dochter 36).
En nu krijg je een hippe hawaishort van haar?quote:
Dat je als je een string draagt er een grotere kans hebt op blaasontstekingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat valt er verder nog bij te vertellen dan
Ja, mensenquote:
Wat zijn dat mensenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, mensen. Wat dacht jij, olifantjes
.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je als je een string draagt er een grotere kans hebt op blaasontstekingen.
Trek me er toch maar niets van aanquote:
Dat zijn geen mensen maar misproducties van bloemkolenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Minimensje, komen in vrouwtjes en mannetjes, groeien op tot...
Zijn dat wel mensen jaquote:
Dat is mij altijd verteld iig... Als dat geen mensen zijn ben ik gewoon verkeerd voorgelichtquote:
Jij wilt gewoon niet leuk gevonden worden hčquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn geen mensen maar misproducties van bloemkolen
Mij is altijd verteld dat dat een verzameling snot is waarmee iemand creatief is geweestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is mij altijd verteld iig... Als dat geen mensen zijn ben ik gewoon verkeerd voorgelicht.
Hoezo wil?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet leuk gevonden worden hč.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat dat een verzameling snot is waarmee iemand creatief is geweest
Driewerf lulkoek. Maar hee, als het dat is wat jij wilt gelovenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo wil?
Ben ik eerlijk is het weer niet goed
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ze beter kan opschieten want ik word om 7 uur bij vrienden verwacht en ik moet ook nog even naar het station om wat reserveringen te boeken, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu krijg je een hippe hawaishort van haar?
Ik geloof helemaal niets meer op het momentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Driewerf lulkoek. Maar hee, als het dat is wat jij wilt geloven.
Hulp zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niets meer op het moment
Even bellen waar ze blijftquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ze beter kan opschieten want ik word om 7 uur bij vrienden verwacht en ik moet ook nog even naar het station om wat reserveringen te boeken, eigenlijk.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Wanneer is het dan wel zo ergquote:
Dan heb ik nog wel een tijd te gaan (been there, done that).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Wanneer is het dan wel zo erg. Klinkt alsof je er zelf even niet meer uitkomt...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nog even buiten zitten voor ik mezelfal ga verhuizentot binnenkort hoop ik
![]()
![]()
ze was om 17.00 vrij en zou om 17.15 hier zijn. Pa heeft ook niks gehoord, die gaat nou kijken of ze nog op kantoor isquote:
Tot latersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nog even buiten zitten voor ik mezelfal ga verhuizentot binnenkort hoop ik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze was om 17.00 vrij en zou om 17.15 hier zijn. Pa heeft ook niks gehoord, die gaat nou kijken of ze nog op kantoor is
waarom post je daar dan niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat las ik ergens anders ook al
. Have fun
.
Ik hoop voor jou dat het snel weer opklaart dan, jezelf in de weg zitten is niet prettigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een tijd te gaan (been there, done that).
En het is nu gewoon een bui, die nogal even aanhoudt, maar wel weer overgaat.
jahquote:
Durf ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |