Zoek een MILFje, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Grof geschut...niemand mag nu m'n geweldige humeur bederven...zelfs geen over het paard getilt josti-laaf![]()
Zou ze em scalperen denk je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ze moet het dan wel filmen en op het internet zetten uiteraard.
Castreren eerder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou ze em scalperen denk je?
Voorruit nog één post vandaag dan heb ik weer een 100 posts gehad...
Als iemand daarna nog even Anthonyzeus.nl registreert kan er een mooie site voor deze knul worden gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Ze moet het dan wel filmen en op het internet zetten uiteraard.
Lijkt me ook niet verstandig, die wordt aangevallen door geile FOK!kers hierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Maar Wendy heeft zich nog niet gemeld om verhaal te halen hier?
En de rest in de pan opbakken zeker?quote:
"Een veeg kan ze krijgen"...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Maar Wendy heeft zich nog niet gemeld om verhaal te halen hier?
Scherp!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef SuperUli het volgende:
Echtscheiding en openbare feitjes
Toeval?.
.tk wellicht?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als iemand daarna nog even Anthonyzeus.nl registreert kan er een mooie site voor deze knul worden gemaakt.
Met een beetje geluk komt deze gast dan nergens meer fatsoenlijk aan de bak.
Ik zie de link niet echtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef SuperUli het volgende:
Echtscheiding en openbare feitjes
Toeval?.
Goed ideequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Of gewoon een wikipedia pagina aan hem wijden?
of Remonstrijdonck.nlquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als iemand daarna nog even Anthonyzeus.nl registreert kan er een mooie site voor deze knul worden gemaakt.
Met een beetje geluk komt deze gast dan nergens meer fatsoenlijk aan de bak.
Kan ze nu haar werk van maken ;-)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik blijg lachen om dat mailtje
"Pijpen is een hobbie van me...."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |