quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:49 schreef aloa het volgende:
Vanavond komt er van het zuidwesten een onweerszone over ons land dat leverd een rolwolk op.
Die van zuidwest naar noordoost plaatselijk veel regen brengt en af en toen hevig onweer en hagel.
De rolwolk zal zondag nacht het noordoosten het land verlaten.
bron:![]()
Vanavond komt er van het zuidwesten een onweerszone over ons land dat leverd een rolwolk op.
Die van zuidwest naar noordoost plaatselijk veel regen brengt en af en toen hevig onweer en hagel.
Ik heb die uit beverwijk wegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waar koop je dat spul en quanta costa? Moet je voor dit soort apparaten ook een weerhuisje bouwen?
En bedankt om de mensen hierbij af te kraken, gamme = prutsspulquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Weerman het volgende:
Wat ik je kan aanraden is niet dat prutspul gebruiken, het is goedkoop, dat begrijp ik. Maar als je een ECHT weerstation wilt hebben, raad ik je Davis Vantage Pro 2 aan.
Prijzig, rond ¤ 600, maar dan heb je ook wat !
http://www.davisnet.com
-> http://www.davisnet.com/catalog/download/06CatalogCovers.pdf (Catalog)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
197/19omg
En dat als nachttempquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
Er komt iets aan hier
Begint donker te worden en de wind trekt behoorlijk aan. Bovendien is het gruwelijk benauwd nu, dus wat verkoeling is welkom. Laat maar komen....
(had ik al gezegd dat het vandaag de eerste dag van de kermis is en de 17 juli rolwolk óók op de eerste dag van de kermis voorbij kwam?)
Weet je?? Weg met Duitslandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:23 schreef Oom_Agent het volgende:
![]()
Het begint nu wat te activeren, in Duitsland ( ja wanneer niet) is al een pittige losse cel ontstaan.
Lach maar, wedden dat dít in Duitsland het geval gaat zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
We gaan een mega selfcloud en rolwolken krijgenontiegelijke grote mama's etc etc
Wij krijgen de grooste supercell van de wereld over ons heen die vlak voor Duitsland instortquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lach maar, wedden dat dít in Duitsland het geval gaat zijn?
en in de Harzquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Boven Koblenz ontstaan er mooie losse cellen in de heldere lucht. Fotogenieke buien daar:
[afbeelding]
Gewoon doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:18 schreef CartWOman het volgende:
Alle grote weersites voorspellen wat anders.![]()
Ik wil potdomme alleen weten of we vanavond in Groningen kunnen barbecuen.![]()
haha.. niet slecht, de laatste zomer die zo was was geloof ik 1996.. das toch al best lang geleden. Gefeliciteerd met de regen, hier is het al tijden droogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef DemonRage het volgende:
Druppeltjes![]()
Haha ja indahnesia... aankomende week gaat de temperatuur weer richting de 35°C
ik kan wel een gokje voor je doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:29 schreef Renesite het volgende:
Is er een mogelijk ergens goede vooruitzichten te krijgen voor de Ardeche?
Ik vrees het ergste
Warm benauwd en ongeveer 35 4 weken langquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan wel een gokje voor je doen
Vind je het erg als ik zeg dat ik hoop van niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:18 schreef CartWOman het volgende:
Alle grote weersites voorspellen wat anders.![]()
Ik wil potdomme alleen weten of we vanavond in Groningen kunnen barbecuen.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon doen
Een parasol boven de BBQ voor de zekerheid. Voor ons is zelfs een fikse bui wel lekker na al die hitte.... (ik ga vanavond overigens ook BBQ'en...)
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik zeg dat ik hoop van niet?
Groningen is nu warm, maar wel frisse wind, vind je nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok dan! Alleen nog ff naar de Blokker voor een parasol.![]()
Hier schijnt de zon alweer volop na wat sluierbewolking.
Nou, enorm.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is nu warm, maar wel frisse wind, vind je niet
Raam wijd open, ventilator, nickelback en gaan met de banaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, enorm.![]()
Kom op man, passaatwindje. Ik blijf lekker bij de ventilator zitten.![]()
Ik kan de deur niet open zettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:40 schreef DemonRage het volgende:
Temperatuur is hier gedaald naar 24°C
Maastricht heeft inmiddels 21,4°C
Zat ik vorig weekend nog, met 36 graden in de file bij Parijs. Sterkte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Raam wijd open, ventilator, nickelback en gaan met de banaan.
En morgen richting Frankrijk![]()
![]()
Hier is het anders best koel aan het wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Als ik de kas in wil dan ga ik wel naar het westland
idd hier komt een lekker koel windje langszetten, erg aangenaamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier is het anders best koel aan het wordenIk zo maar wel hierheen vertrekken
![]()
*blaast heel hardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Blaas het lekker een stukje naar het noorden![]()
Nooit geweten dat ik zo hard kon blazenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Iemand een foto van de storing die vanavond over het Zuidwesten gaat?
Heerlijk he! Ik heb alle ramen en duren openstaan en het koelt gestaag af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven nu ruim 10 graden koeler dan Twenthe.
Al jaloerse gebraden Tukkertjes hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |