Zat ik vorig weekend nog, met 36 graden in de file bij Parijs. Sterkte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Raam wijd open, ventilator, nickelback en gaan met de banaan.
En morgen richting Frankrijk![]()
![]()
Hier is het anders best koel aan het wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Als ik de kas in wil dan ga ik wel naar het westland
idd hier komt een lekker koel windje langszetten, erg aangenaamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier is het anders best koel aan het wordenIk zo maar wel hierheen vertrekken
![]()
*blaast heel hardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Blaas het lekker een stukje naar het noorden![]()
Nooit geweten dat ik zo hard kon blazenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Iemand een foto van de storing die vanavond over het Zuidwesten gaat?
Heerlijk he! Ik heb alle ramen en duren openstaan en het koelt gestaag af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven nu ruim 10 graden koeler dan Twenthe.
Al jaloerse gebraden Tukkertjes hier?
Zag 't op de kaartjen ja, begon al te bibberen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven nu ruim 10 graden koeler dan Twenthe.
Al jaloerse gebraden Tukkertjes hier?
En dan te bedenken dat ik zo in Weert ga bbq'enquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:36 schreef DemonRage het volgende:
Maastricht gaat misschien nog onder de 20
ey stadsgenootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef Webcrowler het volgende:
In Haarlem regent het nu al ruim 20 minuten, geen dikke druppels, maar alles is wel nat aan het worden (fijn voor de plantjes)
Nog geen onweer of donkere wolken verder
Hey stadsgenootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
ey stadsgenoot![]()
Maar er komt vanavond toch ook nog wat
idee: zoek zelf ook ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Geef nou eens sateliet foto's...
Mijn hand ligt open, kan al nauwlijks typen end de muis besturenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef MrLunk het volgende:
Hier in haarlem lichtgrijs bedekte kucht en 27 graden
eerste regendruppels zijn net gevallen.. (lichte regen)
[..]
idee: zoek zelf ook ?
Op de buienradar zie ik rooie plukjes onder ons maar die draaien de zee opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem meld nu ook donders, nog wel in de verte, maar ik voel ze al rommelen!! Waren een paar flinke doffe klappen bij
Ik ben luiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Op de buienradar zie ik rooie plukjes onder ons maar die draaien de zee op![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:21 schreef IkWilbert het volgende:
Ik denk dat wij hier net weer naast de pot pissen, het trekt net teveel naar het oosten (hengelo/enschede)
dat paarse stukje wat ongeveer ter hoogte van de noord oostpolder ligt woon ik. Ik woon er rechts vanquote:
Ik had net mijn broer aan de lijn, hij zei dat het inderdaad hard regende daar. Hij kon niet geloven dat het niet nog droog was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:53 schreef MrJones het volgende:
Totaal noodweer in Almelo - wat een regen!
Hoewel weinig onweer.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Stevige regenbui nu in Zwolle
![]()
![]()
![]()
Aanvulling: ONWEER![]()
blaas ff naar Zwartsluis toequote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Stevige regenbui nu in Zwolle
![]()
![]()
![]()
Aanvulling: ONWEER![]()
Flinke zware dreunen heb ik gehoord, maar het zwaartepunt trok een beetje langs mij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef wouter100 het volgende:
Adam is ook goed getroffen
http://www.zuidas.nl/smartsite.dws?id=1041&curindex=4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |