(niets aan toe te voegen..)quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef koele het volgende:
omfg, wat was het fucked warm in Zwolle vandaag... écht nog geen verhuis weer...
straks baal en baal ik omdat ik met mn dozen door de stort regen slalom, maar ik gok het er nog ff op...
luister nu naar Opgezwolle - hoedeplankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:48 schreef PaRaR het volgende:
Bier.
En Opgezwolle.
*listening to Opgezwolle - Regendans
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Integrity het volgende:
Er was hier net een knal.. mijn flat trilde ervan.
Er was een lichtflits en heel snel daarop een VETTE knal. Ik voelde het trillen. Vertel eens wat meer over die krijsende etagegenote van je dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Niks van gemerkt..
Misschien was t die krijsende etagegenootse van mij..![]()
Ik vraag me af of jij die wel es gehoord hebt; hoewel... aan de andere kant zou ze misschien net niet te horen zijn.
Dat was gewoon onweer joh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er was een lichtflits en heel snel daarop een VETTE knal. Ik voelde het trillen. Vertel eens wat meer over die krijsende etagegenote van je dan.
Duhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was gewoon onweer joh!1 donder en 1 flits (of t was iets dat heel erg op onweer lijkt natuurlijk..
![]()
Dat weet mijn neus ook wel, dat het onweer was. Ik heb dat alleen altijd met 2 zintuigen ervaren en nog nooit met 3. Voor alle duidelijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was gewoon onweer joh!1 donder en 1 flits (of t was iets dat heel erg op onweer lijkt natuurlijk..
![]()
Die etagegenote?zie: Krijsend buurwijf om half 3 's nachts..
Hey kerel, hoe bevalt je nieuwe baan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
Zo, ben ik weer. Mijn ex-naaste collega integrity al weer 2 weken niet gezienVerder alles oke hier. Volgende week nog bbq-en? (ik las een niet onaantrekkelijk aanbod op pagina 3). Volgende week vrijdag chief?
Bier ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
Zo, ben ik weer. Mijn ex-naaste collega integrity al weer 2 weken niet gezienVerder alles oke hier. Volgende week nog bbq-en? (ik las een niet onaantrekkelijk aanbod op pagina 3). Volgende week vrijdag chief?
En ik ben er over 2 weken weerquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb de deuren en ramen al gesloten en mijn biervoorraad op een geheime locatie verstopt. Als je bij Danny en Knorretje verblijft ben je me te dicht in de buurt.
Ow ja, goedeavond Zwolle!![]()
Zo, Zwolle heeft aantrekkingskracht.quote:
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien terwijl we nondedju in hetzelfde huis wonen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
stadshagen is toch geen zwolle meer man!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien terwijl we nondedju in hetzelfde huis wonen..
Ja; die BBQ is wel een goed idee; al woont die knakker wel in Stadshagen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
stadshagen is toch geen zwolle meer man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |