Iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:31 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waarom komt Jannes Zwolle laten verpauperen?![]()
Dat zeggen ze natuurlijk altijdquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik woon aan het plein en als ik de organisatie zo hoorde moet het ook dit jaar weer gezellig worden
Dinsdagavond vanaf 11 uur piekuur in de Joffer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef yvonne het volgende:
Is er bier?
Vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:04 schreef OldJeller het volgende:
Dan moet je op dinsdag komen tussen alle 16jarige mensen.
-edit-
Ga je trouwens alleen, met vrienden.. vriendinnen.. familie.. je dochter?
In ieder geval; ga niet alleen naar dat concert van Jacob, ga ook de stad in waar het wél leuk kan zijn.quote:
Jannes heet iequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In ieder geval; ga niet alleen naar dat concert van Jacob, ga ook de stad in waar het wél leuk kan zijn.
jij hebt het wel heel vaak over de Joffer, volgens mij vind je het er stiekem erg leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dinsdagavond vanaf 11 uur piekuur in de Joffer...![]()
Overal in Zwolle is bier!![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
jij hebt het wel heel vaak over de Joffer, volgens mij vind je het er stiekem erg leuk![]()
veel vrouwen krijgen al een orgasme als ze de naam jannes al horenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef Smurfin het volgende:
Jannes![]()
Die viezerik is altijd dronken en kan z'n handjes dan niet thuishouden,
maar er zijn velen die zich dan gevleid voelen![]()
Vadsige wijven van in de 40 alleen hoop ik?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:04 schreef WEST het volgende:
[..]
veel vrouwen krijgen al een orgasme als ze de naam jannes al horen![]()
quote:
Bier is er dan 50 cent, dan móet je het wel leuk vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
jij hebt het wel heel vaak over de Joffer, volgens mij vind je het er stiekem erg leuk![]()
ja zoiets, enne Yvonne is daar een typisch goed voorbeeld vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vadsige wijven van in de 40 alleen hoop ik?
Ik heb de deuren en ramen al gesloten en mijn biervoorraad op een geheime locatie verstopt. Als je bij Danny en Knorretje verblijft ben je me te dicht in de buurt.quote:
Wel als je zo op de fiets naar de stad moet/ wilt..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:45 schreef Integrity het volgende:
Hey die regen is toch niet erg, buur?
Ik volg dit ff, want mijn abo is zojuist tot een einde gekomen en mijn telefoon is goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef annoylikethewind het volgende:
Regen![]()
Middag![]()
Weet iemand nog een goeie telefoonaanbieding met kado in de stad?
10 minuutjes fietsen is toch niet erg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wel als je zo op de fiets naar de stad moet/ wilt..![]()
maar t is droog nu!![]()
Bier nog koud?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef highway101 het volgende:
Hey net een korte stroomstoring in Zwolle-zuid.
Alle apparatuur en verlichting ging even uit...
Ja, opeens flikkerde mijn computer uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef highway101 het volgende:
Hey net een korte stroomstoring in Zwolle-zuid.
Alle apparatuur en verlichting ging even uit...
Zwolle zou toch geen last van jou hebben dit weekend??quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:00 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle, ik ben bijgeslapen, volgevreten en klaar om zo een terrasje te pakken, gegroet en moge het u goed gaan.
goedplan alleen moet dat wel ergens of op een doorde weekse dag van 1-8 t/m 3-8 of 7-8 t/m 10-8 dan ben ik nog thuisquote:Op zondag 30 juli 2006 05:58 schreef Sitethief het volgende:
Heuy allemaal![]()
Ouders en alle drie de zusjeslief het huis uit
Tijd voor een Zwolle barbeque bij moi?
Strak plan, ik ken je zusjes niet maar misschien moet je ze dan wel even terugvragen.quote:Op zondag 30 juli 2006 05:58 schreef Sitethief het volgende:
Heuy allemaal![]()
Ouders en alle drie de zusjeslief het huis uit
Tijd voor een Zwolle barbeque bij moi?
ook als ze 12 zijn?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Strak plan, ik ken je zusjes niet maar misschien moet je ze dan wel even terugvragen.
Ik was er afgelopen dinsdag nog. Druk, warm, jong publiek en een mannenoverschot. Gelukkig waren wij met een hele groep dus was het toch wel gezelligquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dinsdagavond vanaf 11 uur piekuur in de Joffer...![]()
Overal in Zwolle is bier!![]()
Twee ervan zijn al bezet en de derde is denk ik te jong, zelfs voor jouwquote:Op zondag 30 juli 2006 12:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Strak plan, ik ken je zusjes niet maar misschien moet je ze dan wel even terugvragen.
De zomerkermis is van 11 tot 21 augustus, en het stratenfestival is dit jaar niet de laatste maar de eerste vrijdag van de kermis, dus inderdaad op 11 augustus.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef Integrity het volgende:
Nou heb ik dus een pamfletje gekregen met daarin de boodschap dat het stratenfestival op 11 augustus is. Ik dacht dat dit pas eind augustus zou plaatsvinden?
Nou de op de 2e url staat hetzelfde als op de 1e en ik vind die 2e url toch een beetje jammer. Er staat een programma voor alle kroegen, maar zelfs op een normale zaterdag kunnen ze daar al geen mensen kwijt. Laat staan met stratenfestival.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:21 schreef Smurfin het volgende:
[..]
De zomerkermis is van 11 tot 21 augustus, en het stratenfestival is dit jaar niet de laatste maar de eerste vrijdag van de kermis, dus inderdaad op 11 augustus.
http://www.straatfestivalzwolle.nl/
http://www.straatfestivalinzwolle.nl/
(niets aan toe te voegen..)quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef koele het volgende:
omfg, wat was het fucked warm in Zwolle vandaag... écht nog geen verhuis weer...
straks baal en baal ik omdat ik met mn dozen door de stort regen slalom, maar ik gok het er nog ff op...
luister nu naar Opgezwolle - hoedeplankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:48 schreef PaRaR het volgende:
Bier.
En Opgezwolle.
*listening to Opgezwolle - Regendans
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Integrity het volgende:
Er was hier net een knal.. mijn flat trilde ervan.
Er was een lichtflits en heel snel daarop een VETTE knal. Ik voelde het trillen. Vertel eens wat meer over die krijsende etagegenote van je dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Niks van gemerkt..
Misschien was t die krijsende etagegenootse van mij..![]()
Ik vraag me af of jij die wel es gehoord hebt; hoewel... aan de andere kant zou ze misschien net niet te horen zijn.
Dat was gewoon onweer joh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er was een lichtflits en heel snel daarop een VETTE knal. Ik voelde het trillen. Vertel eens wat meer over die krijsende etagegenote van je dan.
Duhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was gewoon onweer joh!1 donder en 1 flits (of t was iets dat heel erg op onweer lijkt natuurlijk..
![]()
Dat weet mijn neus ook wel, dat het onweer was. Ik heb dat alleen altijd met 2 zintuigen ervaren en nog nooit met 3. Voor alle duidelijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was gewoon onweer joh!1 donder en 1 flits (of t was iets dat heel erg op onweer lijkt natuurlijk..
![]()
Die etagegenote?zie: Krijsend buurwijf om half 3 's nachts..
Hey kerel, hoe bevalt je nieuwe baan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
Zo, ben ik weer. Mijn ex-naaste collega integrity al weer 2 weken niet gezienVerder alles oke hier. Volgende week nog bbq-en? (ik las een niet onaantrekkelijk aanbod op pagina 3). Volgende week vrijdag chief?
Bier ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
Zo, ben ik weer. Mijn ex-naaste collega integrity al weer 2 weken niet gezienVerder alles oke hier. Volgende week nog bbq-en? (ik las een niet onaantrekkelijk aanbod op pagina 3). Volgende week vrijdag chief?
En ik ben er over 2 weken weerquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb de deuren en ramen al gesloten en mijn biervoorraad op een geheime locatie verstopt. Als je bij Danny en Knorretje verblijft ben je me te dicht in de buurt.
Ow ja, goedeavond Zwolle!![]()
Zo, Zwolle heeft aantrekkingskracht.quote:
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien terwijl we nondedju in hetzelfde huis wonen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef navvy het volgende:
stadshagen is toch geen zwolle meer man!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien terwijl we nondedju in hetzelfde huis wonen..
Ja; die BBQ is wel een goed idee; al woont die knakker wel in Stadshagen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
stadshagen is toch geen zwolle meer man!
Alles over de brug zijn boerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
stadshagen is toch geen zwolle meer man!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alles over de brug zijn boeren![]()
Heb je wel eens iemand gezien met een witte mountainbike van giant?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb die hele knakker nog nooit gezien terwijl we nondedju in hetzelfde huis wonen..
Ja; die BBQ is wel een goed idee; al woont die knakker wel in Stadshagen!
Je bent toch geen agent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Heb je wel eens iemand gezien met een witte mountainbike van giant?
Neuhquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Heb je wel eens iemand gezien met een witte mountainbike van giant?
quote:
Puike fiets! Met voorvorkveringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef Integrity het volgende:
Ik ben geen agent, ik heb gewoon een witte mountainbike (Giant xtc-4). En ik heb je misschien wel eens gezien descendent1, maar dan zou ik je nu nog niet herkennen.
Dit is m'n fietsje:
[afbeelding]
Wel eens gedaan 2 mountainbike's geleden. Als ik met deze de bossen in ga, moet ik eerst de olie verversen in de remmen. Door de warmte knelde de rem dicht. Ik heb toen wat olie uit de remmen gehaald, zodat het wiel weer kon draaien. Had ik ook al bij mijn vorige fiets, een Giant XTC-840. In beide gevallen met hydrolische schijfremmen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Puike fiets! Met voorvorkvering![]()
Ooit had ik ook een Giant. En is uit de schuur gestolenGa je wel eens crossen in de Leemkule - Hattem?
In Nijverdal heb je ook een mooi terrein / bossen. Ligt wel iets verder dan Hattem.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wel eens gedaan 2 mountainbike's geleden. Als ik met deze de bossen in ga, moet ik eerst de olie verversen in de remmen. Door de warmte knelde de rem dicht. Ik heb toen wat olie uit de remmen gehaald, zodat het wiel weer kon draaien. Had ik ook al bij mijn vorige fiets, een Giant XTC-840. In beide gevallen met hydrolische schijfremmen.
De Leemkule is trouwens wel cool. Niet alleen die afdaling, ook het terrein zelf.
Moet op een goede dag geen probleem zijn, toch? Ik ga het nu niet aan, mijn fiets heeft dringend een opknapbeurt nodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In Nijverdal heb je ook een mooi terrein / bossen. Ligt wel iets verder dan Hattem.
We doen ons best..quote:
Dank voor de waarschuwing, kben nu ook al blikken witte bonen in tomatensaus aan het inslaan, voor het geval dat............??quote:
Mijn voorkeur is juist alle dagen behalve vrijdag; ivm werk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef navvy het volgende:
Genoeg geluld! Gaan we nu bbq-en bij de Chief of niet? Ik kan in ieder geval volgende week maandag t/m vrijdag avond (voorkeur vrijdag).
Vergeet volgende week maandag t/m donderdag (overwerkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef navvy het volgende:
Genoeg geluld! Gaan we nu bbq-en bij de Chief of niet? Ik kan in ieder geval volgende week maandag t/m vrijdag avond (voorkeur vrijdag).
Omg wat een deprimerende foto, dikke regenbuien geweest zodat er dikke plassen zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:35 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zo, ik kom net weer van een vakantie op 't park de Leemkule, waar jullie het over hebben, heb ook veel gemountenbiked.
Heb ook nog wel een fototje van de kuil.
[afbeelding]
Het ziet er niet echt uitnodigend uit nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:50 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Omg wat een deprimerende foto, dikke regenbuien geweest zodat er dikke plassen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |