Goedemiddagquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef descendent1 het volgende:
Goedemiddag Zwolle!![]()
ZOndag en het is bewolkt; maar op zich een lekker temperatuurtje!![]()
Daar ga ik dus mooi niet doorheen met mijn fietsjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:35 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zo, ik kom net weer van een vakantie op 't park de Leemkule, waar jullie het over hebben, heb ook veel gemountenbiked.
Heb ook nog wel een fototje van de kuil.
[afbeelding]
Daar hebben ze wateroverlast en kunnen niet internetten of ze moeten de koeien van ut stal halenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef Chrrris het volgende:
hihi emmen begint aan deeltje 2 en wij aan 9
Ze hebben anders wel een leuk dierenpark hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Daar hebben ze wateroverlast en kunnen niet internetten of ze moeten de koeien van ut stal halen
Emmen![]()
Dat is een theorie die ik graag geloofquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:56 schreef annoylikethewind het volgende:
Zwollenaren zijn gewoon gezellig![]()
ik wel !quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:52 schreef yvonne het volgende:
Hebben al die Zwollenaars geeneens een fotoboek
Zo zo, wordt tijd dat ik weer naar Zwolle komquote:
Yup. Waar denk je dat ik nu zit.quote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ga tussen de middag denk ik Vitos eten
Pastrami.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ga tussen de middag denk ik Vitos eten
Ohquote:
Bier.quote:
Het regende net hier zo hard dat in 5 minuten er een plas lag op de slaapzak onder het zolderraam, duurde effe voor ik me bedacht dat die nog ver openstond. Zelfs op een kiertje spetterde het nog naar binnen trouwens.quote:
Hoeft het ook niet meer in de was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het regende net hier zo hard dat in 5 minuten er een plas lag op de slaapzak onder het zolderraam, duurde effe voor ik me bedacht dat die nog ver openstond. Zelfs op een kiertje spetterde het nog naar binnen trouwens.
Nou...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeft het ook niet meer in de was..
Zwolle is erg populair, daar komt het door.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
deeltje 9 alweert gaat hard
Dank.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.straatfestivalzwolle.nl/
de 11de
Waarom slaap jij op zolder onder het zolderraam?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het regende net hier zo hard dat in 5 minuten er een plas lag op de slaapzak onder het zolderraam, duurde effe voor ik me bedacht dat die nog ver openstond. Zelfs op een kiertje spetterde het nog naar binnen trouwens.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Integrity het volgende:
Navvy, het is niet de bedoeling dat je ladderzat wordt.
Yeuj, kermis...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:20 schreef annoylikethewind het volgende:
De kermis is alweer gedeeltelijk neergezet (nog niet open)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |