quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Everett het volgende:
Als je het pakket niet aanneemt van de postpode dan komt UPC langs als je niet thuis bent en installeren ze het hele zooitje. Best wel hardnakkig die gasten.
Ff vraagjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Everett het volgende:
Als je het pakket niet aanneemt van de postpode dan komt UPC langs als je niet thuis bent en installeren ze het hele zooitje. Best wel hardnekkig die gasten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Ff vraagje
Als alle deuren dicht zitten en ze niet bij de aansluiting kunnen komen, hoe kunnen ze dan alles installeren?
Nog erger, als je wel thuis bent houden twee brede UPC gasten je tegen de vloer gedrukt terwijl de monteur snel alles installeert. En als je het gore lef hebt om die box weghalen als ze vertrokken zijn, dan komt er een klein ploegje 'gezellige jongens' onverwachts even langs om goed duidelijk te maken dat dat dus niet de bedoeling is...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Everett het volgende:
Als je het pakket niet aanneemt van de postpode dan komt UPC langs als je niet thuis bent en installeren ze het hele zooitje. Best wel hardnekkig die gasten.
Dat is dus de grap; wij hebben ook nog nooit ergens last van gehad, alleen nu dit gezeik! Dus niet zeveren dat ik niets te klagen hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef CryARiver het volgende:
Als je ergens toch op wil kotsen, doe dat dan op Talpa, Debitel of Tiscali![]()
![]()
![]()
Heb 6 jaar lang UPC Chello gehad (nu niet meer, vond het te duur) en in de eerste 2 jaar problemen maar daarna nooit meer last ergens van gehad... Dat kan ik van die andere drie bedrijven nou niet zeggen.
Dus UPC![]()
Zijn opmerking was sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Ff vraagje
Als alle deuren dicht zitten en ze niet bij de aansluiting kunnen komen, hoe kunnen ze dan alles installeren?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nog erger, als je wel thuis bent houden twee brede UPC gasten je tegen de vloer gedrukt terwijl de monteur snel alles installeert. En als je het gore lef hebt om die box weghalen als ze vertrokken zijn, dan komt er een klein ploegje 'gezellige jongens' onverwachts even langs om goed duidelijk te maken dat dat dus niet de bedoeling is...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nog erger, als je wel thuis bent houden twee brede UPC gasten je tegen de vloer gedrukt terwijl de monteur snel alles installeert. En als je het gore lef hebt om die box weghalen als ze vertrokken zijn, dan komt er een klein ploegje 'gezellige jongens' onverwachts even langs om goed duidelijk te maken dat dat dus niet de bedoeling is...
Blond en Vrouw?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Ff vraagje
Doe dat opzeggen minstens per aangetekende brief anders zullen ze nog wel een jaartje beweren nooit een opzegging van je ontvangen te hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:16 schreef X-Naut het volgende:
Nou, we gaan binnenkort verhuizen & ze hebben me inderdaad over de streep getrokken, namelijk dat ik het hele zwikje ga opzeggen. Ik was er al een tijdje bezig met orienteren, maar dit opdringerige gedrag, daar ben ik helemaal niet van gediend
Ho! Het is UPC die moet aantonen dat jij dat ding hebt aangenomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Fester het volgende:
Nou, dan kun je er natuurlijk op wachten dat ze binnenkort het analoge signaal bij je eraf halen, omdat je toch al zo'n ontvanger hebt.
Daarnaast moet je die ontvanger uiteraard weer inleveren wanneer je opzegt.
Ik hoop dus dat je een bewijsje hebt van het weigeren van die zending.
Precies. Dit is echt een 'door-de-strot-duwen' marketing. Helemaal leuk: Als je dus na die paar maanden 'gratis' van het spul af wilt, dan moet je een betaald nummer bellen om een retour-doos aan te vragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb al besloten dat ik niets aanneem. Opzouten met die onzin![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Fester het volgende:
Nou, dan kun je er natuurlijk op wachten dat ze binnenkort het analoge signaal bij je eraf halen, omdat je toch al zo'n ontvanger hebt.
Daarnaast moet je die ontvanger uiteraard weer inleveren wanneer je opzegt.
Ik hoop dus dat je een bewijsje hebt van het weigeren van die zending.
Mijn reactie, maar iemand was me al voor...quote:Ho! Het is UPC die moet aantonen dat jij dat ding hebt aangenomen
Genoeg alternatieven inderdaadquote:
Internet via een schotel gaat aardig in de papieren lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |