nou.. er is wel een hoger risico dat homo's vaker losbandig zijn. maar de conclusie daaruit trekken dat ālle homo's daarom maar ongeschik zijn, vind ik te radicaal. generaliserend en discriminerend op verkeerde punten.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:56 schreef Christine het volgende:
Het zal wel meer te maken hebben met bepaalde uitslagen uit wetenschappelijk onderzoek dan met vooroordelen.
Het is niet alleen losbandigheid, maar ook dat anale seks vele malen hoger risico geeft op overdracht dan vaginale seks.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou.. er is wel een hoger risico dat homo's vaker losbandig zijn. maar de conclusie daaruit trekken dat ālle homo's daarom maar ongeschik zijn, vind ik te radicaal. generaliserend en discriminerend op verkeerde punten.
* Mark luistert veel naar metalquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Vanaf 1 december dagelijks een glaasje roosvicee ferro drinken wil ook wel helpen
misschien is dat het voor mij ook welquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark luistert veel naar metal
nog nooit problemen gehad met mijn ijzer-gehalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |