Zelfde geld voor mij. Je wordt wel altijd mooi voor gek verklaard maar goed :p boeiendquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik praat altijd met mijn katten (en twee van de drie kletsen ook net zo hard terug) alleen begrijpen is een tweede (hoewel je soms heel goed weet wat ze bedoelen gek genoeg)
Kwestie van oefenen denk ik
Okee, ik kom niet zo vaak in dit subforum en misschien moet ik dat ook maar zo houden. Maar bedoel je nou dat jouw katten verstaanbaar tegen jou praten (of is het miauwen dat jij in je hoofd vertaald). En als ze dan met je praten, waarom begrijp je ze dan niet. Zijn ze zo vaag ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik praat altijd met mijn katten (en twee van de drie kletsen ook net zo hard terug) alleen begrijpen is een tweede (hoewel je soms heel goed weet wat ze bedoelen gek genoeg)
Inderdaad. Angsten leren kennen vooral. Misschien zijn honden ook depressief vaker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Maargoed, praten met je huisdier kun je sowieso leren door je te verdiepen in het gedrag van je dieren. Mijn gave is dat ik makkelijk 'communiceer' met dieren en snel kan herkennen wat hun behoeften of angsten zijn. Dieren kun je overigens geen politiek debat mee voeren enzo...
Bullshit!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:14 schreef R_Style het volgende:
ik heb zelf ook wat topics gelezen over praten met je huisdier.
Ik heb zelf ook een huisdier een konijn.
Ben zelf ook paranormaal begaafd, maar ik sta er zelf niet altijd voor open.
Ik vraag me wel eens af, hoe je zelf kan leren te communiceren met dieren.
wat word er precies gedaan bij die cursussen...
Niet zo wantrouwendquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Bullshit!!!
Paranormaal begaafd... m'n endeldarm!!![]()
Ga een ander in de zeik lopen nemen.
Als je echt zo paranormaalbegaafd zou zijn zou je toch iets vaker op het truth forum moeten komen.
Nou, het zullen geen grootse filosofische vraagstukken zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe diep het denken gaat van een hond als hij uren in de mand ligt dat weet niemand.
Nee, ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Nou, het zullen geen grootse filosofische vraagstukken zijn.
Als ik bij het aanrecht sta en er een kat in mijn been hangt rond de klok van 18.00 weet ik precies wat ie wil zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:37 schreef Everett het volgende:
[..]
Maar bedoel je nou dat jouw katten verstaanbaar tegen jou praten (of is het miauwen dat jij in je hoofd vertaald).
Ja, dat begrijp ik. Maar ik meende op te maken dat er ook mensen zijn die een kat hebben die het echt daadwerkelijk zegt (dus letterlijk: "Hey, het is zes uur. Ik zou nu wel eens wat lusten. wat denk je d'r van?!?"). Zoals Mr. Ed, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik bij het aanrecht sta en er een kat in mijn been hangt rond de klok van 18.00 weet ik precies wat ie wil zeggen hoor
In de U S of A zijn er met het middel Prozac succesvolle behandelingen geweest van depressieve honden. De honden in kwestie waren zeer teneer geslagen en futloos. Na behandeling leefden ze op, vrolijk door de tuin rennen, apporteren etc etc.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad. Angsten leren kennen vooral. Misschien zijn honden ook depressief vaker.
Misschien dat die mensen even daarvoor een geestverruimend middeltje hebben genomen, en daardoor allemaal mooie dingen horen en zien. Ik ben vrij sceptisch over paranormale gaven, en praten met dieren. Tuurlijk denk ik dan....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef Everett het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik meende op te maken dat er ook mensen zijn die een kat hebben die het echt daadwerkelijk zegt (dus letterlijk: "Hey, het is zes uur. Ik zou nu wel eens wat lusten. wat denk je d'r van?!?"). Zoals Mr. Ed, zeg maar.
Misschien noemen sommige dit praten met je huisdieren (en denken ze dus paranormaal begaafd te zijn).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar ik ken m'n katten wel goed genoeg om het onderscheid te maken tussen <miauw> "Hey, wat leuk dat je er weer bent, zal ik om mijn genegenheid voor jou te demonstreren eens even lekker m'n kop langs je been wrijven?" of <Miauw> "Eten in m'n bakje doen, en rap een beetje!!"
Het ligt er maar aan hoe je dat wilt interpreteren...
Dat lijkt me hier het geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe je dat wilt interpreteren...
dat zegt mijn konijn ook altijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |