abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40040141
ik heb zelf ook wat topics gelezen over praten met je huisdier.
Ik heb zelf ook een huisdier een konijn.
Ben zelf ook paranormaal begaafd, maar ik sta er zelf niet altijd voor open.
Ik vraag me wel eens af, hoe je zelf kan leren te communiceren met dieren.
wat word er precies gedaan bij die cursussen...
pi_40040192
'Zit'.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:18:29 #3
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_40040220
'Immers'

'Daaarentegen'
pi_40040362
Ik praat altijd met mijn katten (en twee van de drie kletsen ook net zo hard terug) alleen begrijpen is een tweede (hoewel je soms heel goed weet wat ze bedoelen gek genoeg)

Kwestie van oefenen denk ik
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_40040579
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik praat altijd met mijn katten (en twee van de drie kletsen ook net zo hard terug) alleen begrijpen is een tweede (hoewel je soms heel goed weet wat ze bedoelen gek genoeg)

Kwestie van oefenen denk ik
Zelfde geld voor mij. Je wordt wel altijd mooi voor gek verklaard maar goed :p boeiend
Zo niet.. dan toch!
pi_40040590
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef xstatic1975 het volgende:
'Immers'

'Daarentegen'
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:37:11 #7
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_40040674
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Okee, ik kom niet zo vaak in dit subforum en misschien moet ik dat ook maar zo houden. Maar bedoel je nou dat jouw katten verstaanbaar tegen jou praten (of is het miauwen dat jij in je hoofd vertaald). En als ze dan met je praten, waarom begrijp je ze dan niet. Zijn ze zo vaag ofzo?

Serieus, ik probeer te begrijpen wat je bedoelt.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:44 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40040725
Ik heb een tijd in gedachtes proberen te praten met mijn hond, maar ik ben daarmee gestopt omdat ik mijn hond liever met rust laat. Ik praat wel vaker hardop tijdens het lopen met mijn hond. Dat hij niet zoveel moet snuffelen en dat hij moet stoppen met territorium afbakenen omdat hij geen pis meer in zijn blaas heeft.

Mijn hond begrijpt bepaalde woorden. Maar dat komt omdat bepaalde woorden voor een beloning staat. Als ik zeg dat we gaan riempelen dan bedoel ik wandelen en dan staat hij meteen paraat. Denta-stick begrijpt hij ook, dat is dat ding wat goed is voor de tanden, iedere dag krijgt hij een denta-stick dus. Als ik roep van "Denta-stick, denta-stick", dan staat ie op en blaft ie op een wolf-achtige manier.

Maar praten verder met dieren. Je moet weten hoe dieren denken eerst, en hoe een hond denkt Een hond denkt ook veel na de hele dag, mijn hond dus wel. Maar het is honden-denken. En een mens kan niet snel begrijpen hoe honden denken. Alleen de standaard dingen van een hond begrijpen we.

Hoe diep het denken gaat van een hond als hij uren in de mand ligt dat weet niemand.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:51 #9
13368 NiGeLaToR
pi_40040728
Hoe weet je dat je paraabnormaal misvormd bent dan?
Vind het wel merkwaardig dat een groot deel van de bevolking claimed 'een gave' te hebben, maar als er echt zoveel mensen 'speciaal' waren waarom is onze samenleving dan nog steeds veelal vrij van dit soort 'bijzonderheden'? Omdat we er niet voor open staan? Dat vind ik helemaal een mooie, we zijn allemaal heeeel bijzonder en speciaal, hebben een superspeciale gave, maar we doen er maar niets mee...

Zo kan ik ook paranormaal begaafd zijn.. gewoon wat roepen en vervolgens zeggen dat ik er niet voor open sta?
Maargoed, praten met je huisdier kun je sowieso leren door je te verdiepen in het gedrag van je dieren. Mijn gave is dat ik makkelijk 'communiceer' met dieren en snel kan herkennen wat hun behoeften of angsten zijn. Dieren kun je overigens geen politiek debat mee voeren enzo...
pi_40040729
edit

[ Bericht 100% gewijzigd door NrSiX op 21-07-2006 11:11:45 ]
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:42:34 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40040833
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef NiGeLaToR het volgende:

Maargoed, praten met je huisdier kun je sowieso leren door je te verdiepen in het gedrag van je dieren. Mijn gave is dat ik makkelijk 'communiceer' met dieren en snel kan herkennen wat hun behoeften of angsten zijn. Dieren kun je overigens geen politiek debat mee voeren enzo...
Inderdaad. Angsten leren kennen vooral. Misschien zijn honden ook depressief vaker.

Ik denk soms dat een hond zijn ouders kan missen als hij gekocht wordt bij een kennel-houder. En tevens dat een hond zich niet helemaal thuis voelt tussen 2-potigen als mensen. Dat een hond dus eenzaam kan zijn.

En dan heb je nog de onderlinge strijd tussen mannetjes-honden die voor veel ellende kan zorgen. Elkaar continu proberen te overtreffen en proberen het domein te krijgen op straat.

En zo zullen er meer dingen zijn. Maar ik ben geen Martin Gaus

Maar begrijp je de angsten van honden dan kun je ook sneller contact leggen. Gedachtes zal een hond zeker hebben. Dan moet je net weten hoe je de gedachtes van een hond onder woorden kunt brengen zodat je kunt praten met je hond.

Honden begrijpen mensen-taal een beetje. Zit, sta, lig, lopen en nog meer. Maar dat komt omdat er een consequentie aan dat woord zit. Beloning of straf.
pi_40040847
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:14 schreef R_Style het volgende:
ik heb zelf ook wat topics gelezen over praten met je huisdier.
Ik heb zelf ook een huisdier een konijn.
Ben zelf ook paranormaal begaafd, maar ik sta er zelf niet altijd voor open.
Ik vraag me wel eens af, hoe je zelf kan leren te communiceren met dieren.
wat word er precies gedaan bij die cursussen...
Bullshit!!!
Paranormaal begaafd... m'n endeldarm!!
Ga een ander in de zeik lopen nemen.
Als je echt zo paranormaalbegaafd zou zijn zou je toch iets vaker op het truth forum moeten komen.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:45:09 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40040900
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Bullshit!!!
Paranormaal begaafd... m'n endeldarm!!
Ga een ander in de zeik lopen nemen.
Als je echt zo paranormaalbegaafd zou zijn zou je toch iets vaker op het truth forum moeten komen.
Niet zo wantrouwend

TS geef ik de voordeel van de twijfel. Altijd wantrouwend zijn bij iedere user is niet goed.

Wantrouwen is een teken van zwakte Vertrouwen bereik je meer mee En zelfs al is vertrouwen gebaseerd op een leugen, dan nog kun je wat ervan bakken, dan kun je terugkomen op je conclusie.

En daarbij kan een topic alsnog gaan draaien, ondanks dat de TS de boel aan het oplichten is
pi_40040920
Voor mensen die het wel interessant vinden en oprecht geinteresseerd zijn.
Het praten met dieren is een vorm van thelepathie. Ik kan het niet.
In de esoterische winkels zijn er genoeg boeken over te vinden.
De mensen daar weten vaak wel of er cursussen in de buurt worden gegeven.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_40040948
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:38 schreef Dromenvanger het volgende:

Hoe diep het denken gaat van een hond als hij uren in de mand ligt dat weet niemand.
Nou, het zullen geen grootse filosofische vraagstukken zijn.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_40040966
Als je met je huisdier praat om een gesprek te voeren dan ben je verkeerd bezig, als je echter tegenze praat om vriendlijk te doen dan is het o.k.
Dieren horen wel niet wat je zegt, maar de klanken en de toon begrijpen ze wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:48:56 #17
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40040994
mijn hond vraagt of ik koffie wil en zet het ook lol

sorry flauw
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:55:39 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40041190
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Nou, het zullen geen grootse filosofische vraagstukken zijn.
Nee, ik denk het ook niet

Maar wie weet wat ze denken. Misschien is het wel een chaos in zo'n hond. Of hij weet niet wat hij moet denken. Of hij denkt de hele dag aan een honden-paradijs Ooit een uitspraak gelezen dat het in een hond donker is. Dat een hond erg duister is van binnen.

Mijn hond droomt wel vaker, dan praat hij in zijn droom. Dan is het niet blaffen zoals normaal maar dan lijkt het pratend te blaffen en te steunen en te kreunen.

Dan hoor je hem dus echt praten in de slaap Geen blaffen maar honden-praten.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:55:45 #19
130803 Gripper
Get a grip
pi_40041192
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:37 schreef Everett het volgende:

[..]
Maar bedoel je nou dat jouw katten verstaanbaar tegen jou praten (of is het miauwen dat jij in je hoofd vertaald).
Als ik bij het aanrecht sta en er een kat in mijn been hangt rond de klok van 18.00 weet ik precies wat ie wil zeggen hoor
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:59:14 #20
98138 Everett
pi_40041305
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als ik bij het aanrecht sta en er een kat in mijn been hangt rond de klok van 18.00 weet ik precies wat ie wil zeggen hoor
Ja, dat begrijp ik. Maar ik meende op te maken dat er ook mensen zijn die een kat hebben die het echt daadwerkelijk zegt (dus letterlijk: "Hey, het is zes uur. Ik zou nu wel eens wat lusten. wat denk je d'r van?!?"). Zoals Mr. Ed, zeg maar.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_40041393
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad. Angsten leren kennen vooral. Misschien zijn honden ook depressief vaker.
In de U S of A zijn er met het middel Prozac succesvolle behandelingen geweest van depressieve honden. De honden in kwestie waren zeer teneer geslagen en futloos. Na behandeling leefden ze op, vrolijk door de tuin rennen, apporteren etc etc.

Geen gave voor nodig, gewoon wetenschappelijk
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:04:49 #22
130803 Gripper
Get a grip
pi_40041445
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef Everett het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Maar ik meende op te maken dat er ook mensen zijn die een kat hebben die het echt daadwerkelijk zegt (dus letterlijk: "Hey, het is zes uur. Ik zou nu wel eens wat lusten. wat denk je d'r van?!?"). Zoals Mr. Ed, zeg maar.
Misschien dat die mensen even daarvoor een geestverruimend middeltje hebben genomen, en daardoor allemaal mooie dingen horen en zien. Ik ben vrij sceptisch over paranormale gaven, en praten met dieren. Tuurlijk denk ik dan....
Eigenlijk benader ik elk topic in [TRU] met behoorlijke scepsis

Maar ik ken m'n katten wel goed genoeg om het onderscheid te maken tussen <miauw> "Hey, wat leuk dat je er weer bent, zal ik om mijn genegenheid voor jou te demonstreren eens even lekker m'n kop langs je been wrijven?" of <Miauw> "Eten in m'n bakje doen, en rap een beetje!!"
Het ligt er maar aan hoe je dat wilt interpreteren...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:07:54 #23
98138 Everett
pi_40041538
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Gripper het volgende:

[..]
Maar ik ken m'n katten wel goed genoeg om het onderscheid te maken tussen <miauw> "Hey, wat leuk dat je er weer bent, zal ik om mijn genegenheid voor jou te demonstreren eens even lekker m'n kop langs je been wrijven?" of <Miauw> "Eten in m'n bakje doen, en rap een beetje!!"
Misschien noemen sommige dit praten met je huisdieren (en denken ze dus paranormaal begaafd te zijn).
Ik heb mijn dosis [TRU] voorlopig wel weer even gehad. Ik heb het weer geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet echt lekker in.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:08:49 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40041559
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dat lijkt me hier het geval.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:11:08 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_40041621
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef xstatic1975 het volgende:
'Immers'

'Daaarentegen'
dat zegt mijn konijn ook altijd
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')