toen ik het zei welquote:
In principe met de festivals/feesten waar we heen gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:29 schreef Isegrim het volgende:
Hey sly, hoe vaak nemen jullie eigenlijk een pilletje? Wij proberen een tussentijd van 6-8 weken aan te houden en meestal lukt dat wel redelijk. Maar ik moet zeggen dat met dit heerlijke weer de verleiding wel groter is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:48 schreef Isegrim het volgende:
De parodie "Ik heb een boot" vind ik persoonlijk leuker.
Die vind ik dan zonder 'm te horen nu al de leukste.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]Die ken ik jah...
en d'r schijnt ook nog een schaamhaar versie te zijn![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die vind ik dan zonder 'm te horen nu al de leukste.
Je moet dat niet al te letterlijk nemen hoor, dat gevoel van liefde voor iedereenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou het ook wel eens op een feest willen proberen, maar op de één of andere manier vind ik dat 'zonde' omdat ik het samen met mijnzo'n bijzondere ervaring vind en ik bang ben dat het exclusieve dan weg is. Daarnaast wil ik geloof ik liever geen gevoelens van liefde hebben voor mensen die ik helemaal niet ken...
Hm, okay. Als iedereen nou altijd zo deed, dan zou deze wereld een mooie plaats zijn...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet dat niet al te letterlijk nemen hoor, dat gevoel van liefde voor iedereen
Het is meer dat als iemand bijvoorbeeld tegen je aan loopt, je elkaar alleen maar even vriendelijk lachend aaankijkt en je niet ergert aan elkaar. Of dat je gewoon zomaar lacht tegen vreemde mensen en zij tegen jou. Meer dan dat is het niet![]()
Dat vind ik altijd wel maf. Ik drink niet zo graag water en neem het eigenlijk alleen als er echt niets anders voorhanden is. Maar met een pilletje op is het alsof ik een godendrank drink.quote:Samen is erg bijzonder inderdaadmaar ik vind het op een feest ook erg leuk. De muziek is nog mooier, de mensen om je heen leuker, de lokatie is geweldig, het water smaakt fantastisch, de zon is lekkerder, alles is net een tikje beter
Erowid adviseert ongever 8 weken. Ik ben een beetje huiverig voor eventuele gevolgen op de langere termijn, ben heel voorzichtig met dit soort dingen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Kleine toevoeging nog: ik heb er niet zo'n probleem mee dat het wat korter dan die 68 weken is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er geen negatieve gevolgen van heb zoals een dipje. Ik eet alleen een paar dagen minder, maar het is niet dat ik al dusdanig mager ben dat dat voor mij een probleem is
Ik vind het nu met die zachte regen best lekker buiten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Denk niet dat ik nog naar Ferry Corsten ga. Het is mij een beetje te warm enzo om iets te doen. Ik ga lekker een lading perenijsjes kopen en wat eten voor vanavond en morgen en dan ga ik de rest van de dag lekker relaxen.
Het lijkt mij wijs om een beetje terughoudend te zijn idd. Er kan zowel gewenning als verslaving optreden als je de frequentie opvoert, en ik neem aan dat beiden ongewenst zijn..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Erowid adviseert ongever 8 weken. Ik ben een beetje huiverig voor eventuele gevolgen op de langere termijn, ben heel voorzichtig met dit soort dingen...
Hier is het vooral erg zonnigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het nu met die zachte regen best lekker buiten.
Ik zie nu pas dat het regent.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het nu met die zachte regen best lekker buiten.
Dat neem ik ook aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt mij wijs om een beetje terughoudend te zijn idd. Er kan zowel gewenning als verslaving optreden als je de frequentie opvoert, en ik neem aan dat beiden ongewenst zijn..
Ik denk als je een korte periode (een zomer lang bijvoorbeeld) de tijd ertussen wat korter laat, maar dan een hele tijd niets slikt, het nogal mee zal vallen met de gevolgen op langere termijn. Die 8 weiken gaat volgens mij jujist over de kortere termijn: soms als je te kort achter elkaar gebruikt, wordt het effect minder en je hebt weinig tij om je sertonine level weer op peil te brengen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Erowid adviseert ongever 8 weken. Ik ben een beetje huiverig voor eventuele gevolgen op de langere termijn, ben heel voorzichtig met dit soort dingen...
Mwah, dat val tmet mdma nogal mee hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt mij wijs om een beetje terughoudend te zijn idd. Er kan zowel gewenning als verslaving optreden als je de frequentie opvoert, en ik neem aan dat beiden ongewenst zijn..
Hmkay. Ik heb de afgelopen keer alleen de dag erna iets van een dipje gemerkt. Wel een paar dagen moe, vooral fysiek (pijnlijke spieren e.d.).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk als je een korte periode (een zomer lang bijvoorbeeld) de tijd ertussen wat korter laat, maar dan een hele tijd niets slikt, het nogal mee zal vallen met de gevolgen op langere termijn. Die 8 weiken gaat volgens mij jujist over de kortere termijn: soms als je te kort achter elkaar gebruikt, wordt het effect minder en je hebt weinig tij om je sertonine level weer op peil te brengen.
Wat moe ben ik ook als ik gewoon ben gaan stappen, gedronken heb en het laat gemaakt hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmkay. Ik heb de afgelopen keer alleen de dag erna iets van een dipje gemerkt. Wel een paar dagen moe, vooral fysiek (pijnlijke spieren e.d.).
Ik heb nu wel 'After E' besteld, met o.a. Tryptofaan, een stof die je lichaam helpt om sneller nieuwe serotonine aan te maken. Ben benieuwd of ik daarvan iets zal merken.
Sowieso, als je 't te vaak neemt, verminderen de effecten toch? Dus dan is het op een gegeven moment niet eens meer aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mwah, dat val tmet mdma nogal mee hoor
Het enige dat je kunt hebben is net als wat Ise nu zelf al aangeeft, dat de verleiding zo nu en dan wat groter wordt om dat de omstandigheden zo mooi zijn. Maar echte verslaving/gewenning aan mdma komt volgens mij zelden tot nooit voor. Die kans is met alcohol veel groter!
Ja, maar daar zitten ook echt e grootverbrujikersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sowieso, als je 't te vaak neemt, verminderen de effecten toch? Dus dan is het op een gegeven moment niet eens meer aantrekkelijk.
Maar toch, als ik in UVT soms lees hoeveel mensen gebruiken.
Hmja okee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten ook echt e grootverbrujikers
Als jij het in een mooie periode een paar keer korter ahter elkaar dan die 6-8 weken gebruikt, ben je nog steeds een erg voorzichtige gebruiker
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
WC-brillen die van voren 'open' zijn
Mijn laatste topique.
Nog niet...wil nog een keer paddo'squote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja okee.
Heb je eigenlijk ook wel eens andere dingen geprobeerd al?
De kans is met alcohol vast veel groter, maar de kans is denk ik wel aanwezig. Daarnaast kun je ook gewenning kijgen, en da's weer jammer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mwah, dat val tmet mdma nogal mee hoor
Het enige dat je kunt hebben is net als wat Ise nu zelf al aangeeft, dat de verleiding zo nu en dan wat groter wordt om dat de omstandigheden zo mooi zijn. Maar echte verslaving/gewenning aan mdma komt volgens mij zelden tot nooit voor. Die kans is met alcohol veel groter!
Me too.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog niet...wil nog een keer paddo's
De kans is natuurlijk aanwezig, maar ik denk dat juist doordat de meeste mensen (helaas niet alle) toch wat beter weten waar ze mee bezig zijn als ze mdma gebruiken, de kans op verslaving kleiner is. Alcohol is denk ik juist veel gevaarlijker omdat het zo algemeen geaccepteerd en vrij verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kans is met alcohol vast veel groter, maar de kans is denk ik wel aanwezig. Daarnaast kun je ook gewenning kijgen, en da's weer jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |