Ik vond Pirates 2 een superfilm! Heb me waanzinnig vermaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar aardig?
Ik ben gek op Johnny Depp en ik vond hem in Pirates 1 briljant
In deze film is Johnny inderdaad niet echt een lekker ding om naar te kijken, maar de aanwezigheid van Orlando maakt erg veel goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik vond Pirates 2 een superfilm! Heb me waanzinnig vermaakt. Verwacht geen legendarische film, maar hij is wel heel erg entertaining. En je moet je een beetje instellen op een open einde (deel 2 en 3 zijn eigenlijk één film).
Maar Johny was weer geweldig! En Orlando was ook weer een genot om naar te kijken
![]()
.
I knowquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In deze film is Johnny inderdaad niet echt een lekker ding om naar te kijken, maar de aanwezigheid van Orlando maakt erg veel goed
Mja, en hij houdt heel erg van spontane verassingen enzo, en ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Een man die kan dichten..
Mooi dat het goed is afgelopen.
ik kan ook dichtenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een man die kan dichten..
Mooi dat het goed is afgelopen.
waar over moet het gaan?quote:
Dat hangt van je dichterlijke inspiratie afquote:
Dat is niet romantischquote:en mag het ook humoristisch zijn?
maar wel leukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat hangt van je dichterlijke inspiratie af.
[..]
Dat is niet romantisch![]()
zitzequote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:17 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
True.
Ik ga lekker in de tuin zitten met een groot glas ijsthee![]()
en ik ga het hier niet postenquote:
In De Lounge natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
In De Lounge natuurlijk.
Nou heb ik hier gepost
.
Liefquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
Hij besefte zich dat hij gewoon wat overrompeld was, en dat zijn vorige relatie hem nog dwarszat. Ondanks dat wil hij het toch proberen, want hij besefte zich wat hij miste. Volgens hemzelf had hij gewoon een trauma in de vorm van bindingsangst opgelopen, maar wil 'ie het daardoor niet verpesten. Hij bood z'n excuses aan voor de 'klap'. Hij had zelfs 'n gedichtje geschreven.
"Maybe we should give it one more try. You know, together, you and I.".
Zeg hem maar dat bij de volgende keer ik even met hem ga 'praten'quote:Zo, en nou is het geen knipperlichtrelatie meer zeg ik je!
heej Es!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
In De Lounge natuurlijk.
Nou heb ik hier gepost
.
Hooooiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lief
[..]
Zeg hem maar dat bij de volgende keer ik even met hem ga 'praten'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh kut, goeie, geef me ff drie minutenquote:
jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef Light het volgende:
Ja, erg he?
op irc slaap je nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |