bonjourquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
UPS is langs geweest, ze komen maandag weer...maar dan ben ik ook werken
Ik weet niet of ze daar aan doen. Je zou ze een belletje kunnen geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Zou ik het bij hun kunnen gaan ophalen?
even kijken of dat kan bij het distributiecentrum waar ze het achterlaten. zal hier wel ergens in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Zou ik het bij hun kunnen gaan ophalen?
Kun ji het telnr achterhalen, dan wil ik ze wel zelf bellen, maar kan hier niet zo gemakkelijk zoeken momenteel...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
even kijken of dat kan bij het distributiecentrum waar ze het achterlaten. zal hier wel ergens in de buurt zijn.
Is niet gezegd. UPS heeft maar 4 distributiecentra in Nederland.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
even kijken of dat kan bij het distributiecentrum waar ze het achterlaten. zal hier wel ergens in de buurt zijn.
hee, dit is amsterdamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet gezegd. UPS heeft maar 4 distributiecentra in Nederland.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:27 schreef het_fokschaap het volgende:
UPS
Amsterdam
Deccaweg 8
1042 AD Amsterdam
Tel.: 0800-099-1300
Best
De Dintel 7
5684 PS Best
Tel.: 0800-099-1300
de servicequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
even gebeld. we kunnen het maandagafhalen tussen 7 en 19.30 bij Amsterdam Sloterdijk
toch wel?quote:
wil je hier komen BBQ en dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef Causa het volgende:
hiep hoi![]()
swellow is thuis om te bouwvakken.
Dook de douche in, kwam de douche uit, vertrok 'gezellig' direct naar zwager.
Daar verheug ik me nou al de hele middag op.![]()
En bbq gister was niet van zijn werk, maar van het samenwerkende bedrijf (zitten er altijd meer op 1 bouwtje) Hij kwam maar niet thuis vanmiddag, zoals hij gezegd had dat hij niet lang op zijn bouwtje meer zou blijven vandaag, omdat de bbq van het eigen bedrijf wel gewoon vandaag was.
Na al je werk van vanmiddag heb jij ook wel zin om wat leuks te doen nu. Blijft hij lang weg ? zo ja, spreek je toch wat af met iemand anders (vriendin ?) en als hij snel terugkomt ga je nog even gezellig met manlief wat leuks doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef Causa het volgende:
Daar verheug ik me nou al de hele middag op.![]()
Jah, hij heeft niet eens opgemerkt dat ik zo m'n best heb gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Na al je werk van vanmiddag heb jij ook wel zin om wat leuks te doen nu. Blijft hij lang weg ? zo ja, spreek je toch wat af met iemand anders (vriendin ?) en als hij snel terugkomt ga je nog even gezellig met manlief wat leuks doen
Is het misschien niet tijd voor een iets krachtiger signaal?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:27 schreef Causa het volgende:
[..]
Jah, hij heeft niet eens opgemerkt dat ik zo m'n best heb gedaan
Maar mijn vriendinnen wonen allen ver, inmiddels zelfs buiten m'n eigen provincie, m'n lieve schoonzus werkt tot 9 uur.
Als mannie straks thuiskomt heeft hij gedronken en wil hooguit computeren, tv kijken, als het maar wat sufs is. En als er samen iets moet, hooguit sexen.
Ik ga zo maar patatjes bakken denk ik (want een lekker maaltje gaat nu ook niet door) en niet vandaag, maar per morgen de bouwvak vieren.
*zwijmelt en traantje wegpinktquote:
Joh, ga eens weekend vieren jijquote:
He Causa wat naarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:27 schreef Causa het volgende:
[..]
Jah, hij heeft niet eens opgemerkt dat ik zo m'n best heb gedaan
Maar mijn vriendinnen wonen allen ver, inmiddels zelfs buiten m'n eigen provincie, m'n lieve schoonzus werkt tot 9 uur.
Als mannie straks thuiskomt heeft hij gedronken en wil hooguit computeren, tv kijken, als het maar wat sufs is. En als er samen iets moet, hooguit sexen.
Ik ga zo maar patatjes bakken denk ik (want een lekker maaltje gaat nu ook niet door) en niet vandaag, maar per morgen de bouwvak vieren.
Volgende week donderdag of zo lijkt me wel wat. Ff kijken wat ik ook weer bedacht had en zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, ga eens weekend vieren jij![]()
Wanneer gaan we naar Pirates 2?
Beterquote:
Donderdag ga ik in gedachten min of meer in m'n planning zettenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgende week donderdag of zo lijkt me wel wat. Ff kijken wat ik ook weer bedacht had en zo![]()
Vanavond krijg je mail van me trouwens. Oeeehhhhhhh
Ik zal m'n zwager zeggen dat ik erop sta dat hij terug naar schiedam vertrektquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het misschien niet tijd voor een iets krachtiger signaal?
thnxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
He Causa wat naar![]()
Maarre, veel mannen herkennen onze ow zo duidelijke maar in hun ogen te subtiele hints nietMisschien morgen eens even een rustig en toch duidelijk babbeltje met hem maken om het hem te vertellen?
Pirates 2 ben ik woensdag heen geweest, aardige film.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, ga eens weekend vieren jij![]()
Wanneer gaan we naar Pirates 2?
Alleen maar aardig?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pirates 2 ben ik woensdag heen geweest, aardige film.
Ja klopt, ze acteren ook wel goed, soms alleen mja erg nep.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen maar aardig?
Ik ben gek op Johnny Depp en ik vond hem in Pirates 1 briljant
Hij besefte zich dat hij gewoon wat overrompeld was, en dat zijn vorige relatie hem nog dwarszat. Ondanks dat wil hij het toch proberen, want hij besefte zich wat hij miste. Volgens hemzelf had hij gewoon een trauma in de vorm van bindingsangst opgelopen, maar wil 'ie het daardoor niet verpesten. Hij bood z'n excuses aan voor de 'klap'. Hij had zelfs 'n gedichtje geschrevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef livEliveD het volgende:
BeterGefeli
Hij heeft nagedacht en is nu meer zeker van zijn zaak
Een man die kan dichten..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij besefte zich dat hij gewoon wat overrompeld was, en dat zijn vorige relatie hem nog dwarszat. Ondanks dat wil hij het toch proberen, want hij besefte zich wat hij miste. Volgens hemzelf had hij gewoon een trauma in de vorm van bindingsangst opgelopen, maar wil 'ie het daardoor niet verpesten. Hij bood z'n excuses aan voor de 'klap'. Hij had zelfs 'n gedichtje geschreven.
"Maybe we should give it one more try. You know, together, you and I.".
Thx iedereen!.
Zo, en nou is het geen knipperlichtrelatie meer zeg ik je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |