Dikke knuffel geeftquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx, I'll survive. Het is alleen een beetje afwachten, en ik haat onzekerheid.
Duurt gelukkig niet al te lang.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
je verdient nu oiig geld, dus ff sparen en je kan em kopenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, het is gelukkig geen kwestie van dagen.
Tijd voor een mac mini, die hoeven nooit te defraggen.
Mjua, deze doet 't nog goed, dus... Alleen moet ik nu een dagje defraggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef qu63 het volgende:
je verdient nu oiig geld, dus ff sparen en je kan em kopen
geef jij nu maar gewoon antwoord en lul d'r nie overheen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
je verdient nu oiig geld, dus ff sparen en je kan em kopen
antwoord op watquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geef jij nu maar gewoon antwoord en lul d'r nie overheen...![]()
ondertussen lekker in de tuin zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjua, deze doet 't nog goed, dus... Alleen moet ik nu een dagje defraggen.
een goedkopere optie is het programma diskeeper professional. die doet het defraggen voor je in de achtergrond en op tijden dat je je computer niet gebruikt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjua, deze doet 't nog goed, dus... Alleen moet ik nu een dagje defraggen.
ik heb hier Executive.Diskeeper.Professional.Premier.Edition.v10.0.608 voor jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een goedkopere optie is het programma diskeeper professional. die doet het defraggen voor je in de achtergrond en op tijden dat je je computer niet gebruikt.
Frutsel snapt hoe het werktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hoor... Causa wil namelijk niemand anders... ze blijft me enige echte tostigirl...
Ennuh..ik vraag jou toch ook nie om te kiezen tussen Memento Mori, Geartsjuh en Trinity?
Ook genaamd Frutsel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutsel snapt hoe het werkt
en Tally is fruts'lief? Als dat niet voorgaat voel ik me niet meer veilig![]()
goedemorgen Memento_Mori
Ik ken trouwens Frutsel niet irl Ik weet alleen dat hij een heel lief katje is, kijk maar op z'n foto!![]()
* Causa wijdt zich weer eens vol overgave aan het duimenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik geef tenminste antwoord.. .. terwijl ie zelf met de vergelijkingen begonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutsel snapt hoe het werkt
en Tally is fruts'lief? Als dat niet voorgaat voel ik me niet meer veilig![]()
goedemorgen Memento_Mori
Ik ken trouwens Frutsel niet irl Ik weet alleen dat hij een heel lief katje is, kijk maar op z'n foto!![]()
En Willyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
* Frutsel kruipt bij Alicey op schoot...![]()
* Alicey aait Frutsel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
* Frutsel kruipt bij Alicey op schoot...![]()
haaaaaaaiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Trinity, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het vanmiddag een beetje goed gaat
.
Qu doet volgens mij altijd alles te gelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik geef tenminste antwoord.. .. terwijl ie zelf met de vergelijkingen begon![]()
![]()
En Tally is getrouwd... dus niet mijn liefMaar wel 'een' lief
komt er zo aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef -Trinity- het volgende:
Ik maak deze defragsessie af, en daarna zou ik qu graag willen vragen om dat prog te gooien.
Vind al jullie reacties echt heel erg lief.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Bijna goed
Dag mensjes!
En weer wegThuiszorgspulletjes ophalen
.
OOPSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Bijna goed
Dag mensjes!
.
Doeg Geartsjuh succesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Bijna goed
Dag mensjes!
.
ow, it wasn't mequote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:59 schreef miss_sly het volgende:
Pauze
nog 4,5 uur en dan is het weekend
En feest! Hoop dat ik Nick vanavond even mag vasthouden
ik snap het nie meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vast nie.. ik weet genoegBevestigt mijn vermoedens
![]()
ik doe niet aan lijstjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:02 schreef miss_sly het volgende:
qu
Ik sta in niemands rijtje van speciaaltjes enzo
ow ja, ik sta bovenaan bij schaapdenk ik
![]()
Je staat vast wel bij iemands 'favo fokkers' in hun fotoboek...zo zijn de speciaaltjes toch bedoeldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:02 schreef miss_sly het volgende:
qu
Ik sta in niemands rijtje van speciaaltjes enzo
ow ja, ik sta bovenaan bij schaapdenk ik
![]()
ligt er aan vanaf waar ie moet komen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Status van mijn laptop: "Out for delivery" maar er is niemand thuis![]()
![]()
Misschien bezorgen ze wel pas morgen?
en waar is schaap danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Amsterdamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ligt er aan vanaf waar ie moet komen natuurlijk
nieuwe gekocht? kewl!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef miss_sly het volgende:
![]()
ik wil ook wel lenags gaan als schaap er niet isquote:
Beetje lastig zonder sleutel hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook wel lenags gaan als schaap er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |