Ja, maar mijn vraag had je nie eens gezien, zo'n 'korte' groet was utquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef Causa het volgende:
morrie Qu, alicey
frutsel had ik al gegroet toch? anders ook morge
Vriendlief twijfelt weer, had gisteren gezegd dat 't niet ging werken, smste daarna dat hij toch niet zeker was over die beslissing.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:18 schreef Causa het volgende:
wat is er met Trinity?
goedemorgen het_fokschaap
gelukkig Alicey
heeft ie je geslagen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vriendlief twijfelt weer, had gisteren gezegd dat 't niet ging werken, smste daarna dat hij toch niet zeker was over die beslissing.
Mijn rechteroog is dik en doet zeer, en ik heb geen idee waardoor het kan komen. Links mankeert niks.
Nee Frutsie, dat zou 'ie nooit doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:21 schreef Frutsel het volgende:
heeft ie je geslagen?![]()
mogguh nog Trinnieliev
mannenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vriendlief twijfelt weer, had gisteren gezegd dat 't niet ging werken, smste daarna dat hij toch niet zeker was over die beslissing.
Mijn rechteroog is dik en doet zeer, en ik heb geen idee waardoor het kan komen. Links mankeert niks.
jeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
misschien moet je de dominante partij gaan spelen in deze relatie. als hij het niet weet, moet jij het maar weten. vanaf nu maak jij de beslissingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
ben jij ook de dominante partij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je de dominante partij gaan spelen in deze relatie. als hij het niet weet, moet jij het maar weten. vanaf nu maak jij de beslissingen
Ontstoken oog(lid)?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef -Trinity- het volgende:
gzd zie ik dees nouquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vraag had je nie eens gezien, zo'n 'korte' groet was ut![]()
hehehehe
Ik zou zeggen, we gaan door, maar ik kan hem niet dwingen. Ik wil hem ook geen pijn doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:24 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet je de dominante partij gaan spelen in deze relatie. als hij het niet weet, moet jij het maar weten. vanaf nu maak jij de beslissingen
quote:
Je goed recht! En bijna is het dus zoverquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]Geeft nix hoor
![]()
Prima hoor... laatste werkdag tot 14.00 uur... al bijna éénderde erop zitten..
ben hard aan vakantie toe
misschien als je heel concreet heel duidelijk maakt dat jij heel graag door wilt? dan weet hij iig zeker dat die angst waar je het op irc over had alleen bij hem van toepassing is. miss. kan ie het dan relativeren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, we gaan door, maar ik kan hem niet dwingen. Ik wil hem ook geen pijn doen.
Ooglid is niet rood. Alleen het bovenste is dik en doet pijn.
Meestal gaat 't vanzelf weer over volgens mij. Ik kijk het ff aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef Causa het volgende:
misschien als je heel concreet heel duidelijk maakt dat jij heel graag door wilt? dan weet hij iig zeker dat die angst waar je het op irc over had alleen bij hem van toepassing is. miss. kan ie het dan relativeren.
doet me toch nog aan een virusje denken. maar ik heb mijn medische studie niet afgemaakt hoor en ben er ook al erg veel van vergeten![]()
kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:49 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Meestal gaat 't vanzelf weer over volgens mij. Ik kijk het ff aan.
volgens mijn psycholoog is dat angst. Maar dat is bijna synoniem aan zorgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:52 schreef -Trinity- het volgende:
Jammere is dat sinds korte tijd, als ik me zorgen maak, mijn keel dichtslibt. Ik ben dus hartstikke misselijk. Ga even een eindje fietsen, in de hoop dat 't wegzakt.
wat een vrouwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:56 schreef Causa het volgende:
* Causa wassen, strijken, vouwen, opruimen, poetsen, schrobben, kloppen, maaien, gieten, stoffen, stofzuigen etc etc.
Zorgen zijn angst voor de toekomst min of meer idd..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:54 schreef Causa het volgende:
[..]
volgens mijn psycholoog is dat angst. Maar dat is bijna synoniem aan zorgen.
fietsze![]()
als je moet kiezen tussen Causa of Tally, wie wordt het dan?quote:
Tally natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je moet kiezen tussen Causa of Tally, wie wordt het dan?
das ook lullig voor Causaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tally natuurlijk...daar kan niemand tegenop...
Ik heb het nu al een tijdje (is dan ook al een tijdje onzeker met hem), vooral 's ochtends of als er iets is. En ik maak me snel zorgen. Hij wil met me praten vanmiddag, smste dat 'ie me wat moest vertellen... Dat kan goed zijn, dat kan slecht zijn. M'n geduld is ver te zoeken momenteel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:54 schreef Causa het volgende:
volgens mijn psycholoog is dat angst. Maar dat is bijna synoniem aan zorgen.
fietsze![]()
nee hoor... Causa wil namelijk niemand anders... ze blijft me enige echte tostigirl...quote:
ehm ehm ehmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hoor... Causa wil namelijk niemand anders... ze blijft me enige echte tostigirl...
Ennuh..ik vraag jou toch ook nie om te kiezen tussen Memento Mori, Geartsjuh en Trinity?
Tsssk enw aar kom ik dan bij jou?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hoor... Causa wil namelijk niemand anders... ze blijft me enige echte tostigirl...
Ennuh..ik vraag jou toch ook nie om te kiezen tussen Memento Mori, Geartsjuh en Trinity?
Hmm...feit dat je in de 'speciaaltjes' staat moet genoeg zeggen... als je daar nog nie tevreden mee ben..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tsssk enw aar kom ik dan bij jou?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...feit dat je in de 'speciaaltjes' staat moet genoeg zeggen... als je daar nog nie tevreden mee ben..![]()
Thx, I'll survive. Het is alleen een beetje afwachten, en ik haat onzekerheidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:wat een niveau
Morgen allemaal
en trin
sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |