Ik vind het precies andersom. Die fotootjes van de acteurs maken het soms wat makkelijker om mensen te vinden die je opgevallen zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef victorinox het volgende:
Idd geen verbetering.
Je kunt ze ook nog eens amper herkennen. En als je erop klikt kom je gewoon op de normale pagina van de acteur/actrice zelf, waar je ook komt als je op de naam klikt.
Wat ik wel fijn vind is de photo gallery die je meteen te zien krijgt.
Vind je? Visueel is het niet erg prettig dit nieuwe, maar het heeft wellicht zijn voordelen.quote:Maar het ziet er qua layout niet meer uit, sowieso is de site wel toe aan een nieuwe look.
Ik voorzie een fmt-vraag. Herken de mini acteurs.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
En die kleine foto's zijn dus net dat -> erg klein, op zo'n prutsdingetjes ga ik niemand herkennen.
Mee eens, de layout vind ik niet zo belangrijk, als je maar makkeljk en snel kunt zoeken. Het is per slot een database.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
Zag op eens gisteravond bij maindetails fotos verschijnen bij de acteurs. Ik vind het het geen verbetreing eerlijk gezegd. Zeker als er bij een film niet zo veel bekekend acteurs spelen.
Staan ze ook niet meer. Kleine fotootjes zijn gewoon weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet kijken bij de volledige 'Cast Overview'.
Ik heb even een linkje naar dit topic doorgemaild, 'nuff said.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef victorinox het volgende:
Zelfs de Photo Gallery is verdwenen, zeker teveel klachten gekregen...
Het staat nu ook bij IMDB Newsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb even een linkje naar dit topic doorgemaild, 'nuff said.
www.imdb.nlquote:Op zondag 23 juli 2006 00:24 schreef DrDentz het volgende:
moeten ze wel Nederlands kunnen lezen
Het is een nederlandse site, die kunnen vast wel nederlands lezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:33 schreef DrDentz het volgende:
ik snap je niet victorinox
Eehh..hoezo niet? Wat dacht je, dat dat handjevol mensen die achter IMDB zit het alleen voorzichzelf doen en complete maling hebben aan de miljoenen bezoekers?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Er zal vast wel een andere reden voor zijn, ze zullen die fotootjes enzo echt niet hebben weggehaald omdat er hier over geklaagd wordt/werd.
Als het wel zo is, dan luisteren ze wel heel erg goed naar iedereen, maar dat lijkt me praktisch onmogelijk.
Nee, dat dacht ik zeker niet. Maar je kunt het toch nooit iedereen naar de zin maken en daarom ga/ging ik er vanuit dat zulke veranderingen pas plaatsvinden als er vanuit meerdere hoeken over geklaagd wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef cwk het volgende:
[..]
Eehh..hoezo niet? Wat dacht je, dat dat handjevol mensen die achter IMDB zit het alleen voorzichzelf doen en complete maling hebben aan de miljoenen bezoekers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |