als ik TS goed begrijp doet hij dat alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:40 schreef kwib het volgende:
Je pas in je portemonee bewaren ipv je jaszak wil ook nog wel eens helpen.
Dat was mijn eerste gedachten ook. Ik heb de mijne een paar jaar alweer en gebruik hem echt veel, ook in de random reader, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:57 schreef Phunikz het volgende:
Als je je mobiele telefoon vlakbij het pasje houd kan ie ook stuk gaan...
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:15 schreef Conflict het volgende:
Ik loop al jaren met hetzelfde pasje rond, pin er dagelijks mee, hoe je zo'n pas kapot krijgt is me een raadsel.
Same here..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:15 schreef Conflict het volgende:
Ik loop al jaren met hetzelfde pasje rond, pin er dagelijks mee, hoe je zo'n pas kapot krijgt is me een raadsel.
Moet je wel een basrtenslappe portemonnee hebben, onnie?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:12 schreef Dejes het volgende:
Als je de pas in je portemonnee bewaart kan het zijn dat het daar iets in verbuigt. Vooral als je die portemonnee veel in je kontzak heb zitten. Misschien dat dat de oorzaak is.
Doe ik al..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:40 schreef kwib het volgende:
Je pas in je portemonee bewaren ipv je jaszak wil ook nog wel eens helpen.
ga je dan geld schijten??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:40 schreef TimC het volgende:
Je moet hem ook niet door je bilnaad halen...![]()
Je zou het eens eventueel kunnen proberen, en dan deel je je ervaringen hier!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:46 schreef Rubend het volgende:
[..]
ga je dan geld schijten??
dan zou het wel het proberen waard zijn![]()
Precies!quote:
idd, maar voor de rest 2 dikke duimen voor de Rabobank.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Doekes het volgende:
[..]
Precies!![]()
Alleen Menchov valt een beetje tegen...
Kattekop!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Moet je wel een basrtenslappe portemonnee hebben, onnie?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |