Volgens mij qua rechtengroepen wel...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef Pinbal het volgende:
[..]
Neu, voor de besloten fora heb je dan toch allerlei gemuts met rechtengroepen wwaardoor je dan ook niet meer in KEL of OO kan.
Of is 'invite' weer wat anders dan 'besloten'?
En de BB-redactie weet het als eerste te melden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn wel heel wat bugs gaande, de FP dood, het fobo, nu de rechtengroepen![]()
Ik moest hardop lachen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
En de BB-redactie weet het als eerste te melden.
Wat zijn "we" toch snel he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
En de BB-redactie weet het als eerste te melden.
En dat is nog maar het begin met teamlead en die Bong.quote:
Jaaaaaa!quote:
Wat houd dat precies in dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Lucille het volgende:
Alle rechtengroepen in 1 keer flushen gaat dus niet. Heb ik ontdekt.
Nah, deze mag wel dicht. Beginnen we aan een fris nieuw forum...quote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah, deze mag wel dicht. Beginnen we aan een fris nieuw forum...
User zijn ingedeeld in verschillende groepen, afhankelijk hoeveel rechten ze hebben. Dus een moderator heeft meer rechten dan een standaard user. Bij elk nieuw forum moet dus elke rechtengroep ook rechten krijgen voor dit nieuwe forum. En nadat die rechten zijn geselecteerd worden ze weggeschreven in de database (het flushen). Dat was dus niet gebeurd na het openen van het forum, dus de meeste users hadden geen rechten. Dat is nu aangepast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |