Lezen...............................quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
Hoezo? Het is opnieuw of over.
Het is helemaal niet tenenkrommend, want het is gewoon correct Nederlands. Net zoals het deze topic is, ipv dit topic, dat is ook tenenkrommend, doch correct!! aeahsd!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:58 schreef Gooitzen het volgende:
Het is misschien een optie, maar het blijft tenenkrommend.
Mod?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:58 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je deze kunst (stroming)?
[afbeelding]
Dat stond er nog niet toen ik reageerdequote:
dat STAAT er Toch!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
lama
Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:00 schreef Haruhi het volgende:
Niet te moeilikkkek vragen ik ben echt heel frodronken
???????????????? Ik vraag enkelllllll om een nieuwe vraag, ik ben gewoon enthousiast!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:01 schreef MaJo het volgende:
Jeetje haruhi, doe eens een beetje rustig aan... Je bent hier niet de baas ofzo
Gatalin kent dat principe heel goed, daar hoef je hem niet aan te herrinneren Ik doel meer op je gebruik van hoofdletters en uitroeptekens, wat op internet gelijk staat aan schreeuwen. Beetje dimmen dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:02 schreef Haruhi het volgende:
[..]
???????????????? Ik vraag enkelllllll om een nieuwe vraag, ik ben gewoon enthousiast!
Ik zit even zonder inspiratiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja
Doe maar een moeilijke vraag gatalin
Sorry schatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gatalin kent dat principe heel goed, daar hoef je hem niet aan te herrinneren Ik doel meer op je gebruik van hoofdletters en uitroeptekens, wat op internet gelijk staat aan schreeuwen. Beetje dimmen dus
Haruhi +2quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:04 schreef Haruhi het volgende:
Marco Borsato - Rood?
! Wat een kutnummer trouwensquote:
YESSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:08 schreef Irakeez het volgende:
dodge
cool! hou van auto vragenquote:
jup.. geef een schreeuw als je een hint wiltquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
10 was ook fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |