quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt omdat het specifiek over de trailer ging!. e
. h
. q
. o
.
Sinds wanneer ben je geen 'Liefbeest' meer trouwens?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Misstique het volgende:
Nee, dit nummer bevalt me wel.
Sinds Dago me niet meer zo lief vindt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je geen 'Liefbeest' meer trouwens?
Was dát dan de reden waarom ze toen 'ik ben hem kwijt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je geen 'Liefbeest' meer trouwens?
Maar, warempel zeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sinds Dago me niet meer zo lief vindt.
Ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was dát dan de reden waarom ze toen 'ik ben hem kwijt!' postte?
Heck yeah.quote:
Helaas wel.quote:
*knuffelt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
Hippies.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
Hippies.
Hihi!quote:
Dat vraag je aan ons? Of was dat retorisch bedoeld?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik al een vrouw?
Als ik iets uitbesteed verwacht ik wel resultaat ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vraag je aan ons? Of was dat retorisch bedoeld?
Wat een leuke topictitels maakte ik toen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
Heb ik al een vrouw?
"De goeie ouwe tijd"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een leuke topictitels maakte ik toen.
Ik heb die memo gemist!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik iets uitbesteed verwacht ik wel resultaat ja!
Ook als ik niets te melden heb?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef Misstique het volgende:
Post eens door mensen!
Mag ik dan ook een andere kleur kiezen? Zodat je er echt uitspringt zeg maar? Roze ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien kan Slar iets inbouwen waardoor jij het gewoon blijft zien.
Ik niet, ga pogen de slaap te vatten denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef Misstique het volgende:
Post eens door mensen!
Ik heb daar wel in gepost.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[BeF] #567 Help *hier* kLowJow aan een vrouw
Das jump.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
KLowJow, ouwe Belg,
foto.. boek?quote:post eens een foto.
Roze is gereserveerd voor shmoopy.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een andere kleur kiezen? Zodat je er echt uitspringt zeg maar? Roze ofzo?
Dan post je een leuke anekdote.quote:
quote:
Nah... hier dan: klikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]voor mj ben je een Belg
![]()
Oh ja, dat bestaat ook nog he.
Maar ik ben lui.
Right, dan maar groen.quote:
Ik dank u zeer!quote:
*Bruine ogen meldt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.
So brown eyes I'll hold you near,
Cuz you're the only song I want to hear;
A melody softly soaring through my atmosphere.
Where soul meets body.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef clumsy_clown het volgende:
I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.
So brown eyes I'll hold you near,
Cuz you're the only song I want to hear;
A melody softly soaring through my atmosphere.
Where soul meets body.
Wie is die gast in je icon eigenlijk?quote:
Vinnie...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie is die gast in je icon eigenlijk?
Die gast is stoer. In eurotrip helemaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vinnie...
[afbeelding]
Maar ik zal hem weer eens inruilen.
Held! Hoe heet die film ook al weer, dat 'ie zo'n gevangeniselftal leidt?quote:
Dan herkent niemand je meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vinnie...
[afbeelding]
Maar ik zal hem weer eens inruilen.
Daar ben ik altijd heel slecht in. Anekdotes, ik gruwel ervan. Ooit, vroeg een meisje mij om een anekdote. Maar zij sprak met een 'klakkende k', dus ik zei haar dat het nooit wat zou worden tussen ons. In ruil voor een kelk met appelstroop vroeg ik haar 'kerkklokkenklepel' uit te spreken, en als ze daarbij zou spuwen mocht ik met haar vlecht langs mijn dijbeen strelen. Maar ze ging niet akkoord, en ze klom weg, in een klimrek in de vorm van een kikker. Sindsdien ben ik wat huiverig voor anekdotes.quote:
Ik kende 'm toch al niet.quote:
Mean Machinequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Held! Hoe heet die film ook al weer, dat 'ie zo'n gevangeniselftal leidt?
En dat terwijl ik wel in dat topic gepost heb..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Precies, en daar gaat het allemaal om.
Juist. Nu kan ik tenminste gerust slapen.quote:
Wat een triest verhaal. Ik zal je niet meer vragen om anekdotes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd heel slecht in. Anekdotes, ik gruwel ervan. Ooit, vroeg een meisje mij om een anekdote. Maar zij sprak met een 'klakkende k', dus ik zei haar dat het nooit wat zou worden tussen ons. In ruil voor een kelk met appelstroop vroeg ik haar 'kerkklokkenklepel' uit te spreken, en als ze daarbij zou spuwen mocht ik met haar vlecht langs mijn dijbeen strelen. Maar ze ging niet akkoord, en ze klom weg, in een klimrek in de vorm van een kikker. Sindsdien ben ik wat huiverig voor anekdotes.
DAT HET EVEN DUIDELIJK IS HÈ.quote:[Talitha] zegt:
je bent schattig .
[Talitha] zegt:
en tof
J. zegt:
Mer, je bent een kloon.
[Talitha] zegt:
mer is stoeerrrrr
[Talitha] zegt:
mer is leeeeeeeeeuk
[Talitha] zegt:
mer is de tofsteeeeee
[Talitha] zegt:
zo dan
Ik zou zó graag zelfgemaakte PI's willen invoeren, maar ik ben daar niet technisch genoeg voor. Zeg maar gerust: 'te dom'.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef pc-fr34k het volgende:
C. Ik wil deze als PI kunnen gebruiken.
[afbeelding]!
Als jij wel, in ruil voor een kelk met appelstroop 'kerkklokkenklepel' uit wil spreken zonder te spuwen, met als consequentie, mocht dat wel gebeuren, dat ik met je vlecht over mijn dijbeen mag strelen, zou je me kunnen helpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een triest verhaal. Ik zal je niet meer vragen om anekdotes.
Sinds ik hier post heb ik haar niet gezien. Ik begin bijna te denken dat het door mij komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Misstique het volgende:
Waarom post Bizz hier eigenlijk nooit meer?
Ik heb geen vlecht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als jij wel, in ruil voor een kelk met appelstroop 'kerkklokkenklepel' uit wil spreken zonder te spuwen, met als consequentie, mocht dat wel gebeuren, dat ik met je vlecht over mijn dijbeen mag strelen, zou je me kunnen helpen.
Welnee, we vinden wel een alternatief.quote:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sinds ik hier post heb ik haar niet gezien. Ik begin bijna te denken dat het door mij komt.
Laat het haar op je benen groeien tot het zacht krullend golft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, we vinden wel een alternatief.
Dan moet ze met haar benen langs mijn dijbeen, dat klinkt wel iets waar ik voor in zou zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat het haar op je benen groeien tot het zacht krullend golft.
Ik las schede.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef kLowJow het volgende:
Ja, het is denk ik dat... of een pas kaalgeschoren schedel. Verder komen jullie er wel uit, lijkt me zo.
Wij BeFers zijn gewoon, tjah, hoe wil je het noemen....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Troost je, ik moest ook even een tweede keer lezen.
Mijn werk eist onwijs veel van me de laatste aantal dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef Misstique het volgende:
Waarom post Bizz hier eigenlijk nooit meer?
Puicke aanvulling C.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:46 schreef Croupouque het volgende:
Ziek in het hoofd.
Retorische vragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staan er inmiddels foto's in je fotoboek?
Meteen gluren op mijn foboquote:
Nope.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Staan er inmiddels foto's in je fotoboek?
Neem dan gelijk een foto of twee en gooi ze online.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:58 schreef Misstique het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag, ik ga een meer horizontale positie aannemen.
Wat, nou, hoer!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Meteen gluren op mijn fobo!.... hoer
nieteens een berichtje.
Wellicht post ik hier na mn vakantie wel een keer een foto.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Neem dan gelijk een foto of twee en gooi ze online.
Een koud flesje water, deels bevroren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:58 schreef ehqo het volgende:
Een koud glas water, met condens aan de buitenkant.
Tof, ik zu een TVP willen plaatsen maar we zijn dan al vast een paar delen verder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht post ik hier na mn vakantie wel een keer een foto.
F5.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik natuurlijk allang een anderequote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een andere wat?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ha, dan heb ik natuurlijk allang een andere.
F5en op haar fobo tot ze een foto plaatst.quote:
Ik ga 2 weken weg hè? Ik wil niet de oorzaak zijn voor allemaal muisarmen bij de mannelijke BeFfers.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
F5en op haar fobo tot ze een foto plaatst..
"Bestanden delen."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog een foto van Mt. staan op m'n pc. Há.
Je kan me ook gewoon om mijn MSN vragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nuhuh, ik ben daar niet zo vrijgevig mee, er zijn bitter weinig fokkers die weten hoe ik irl eruit zie.quote:
Er is vast wel iemand die nog wat foto's over heeft van een meeting of twee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nuhuh, ik ben daar niet zo vrijgevig mee, er zijn bitter weinig fokkers die weten hoe ik irl eruit zie..
Ik had toen gedronken, dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat voor mens onwaardige handeling moet ik verrichten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, meteen zo'n foto ook nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had toen gedronken, dat is niet eerlijk.
Gek genoeg sta ik op geeneen van die foto's.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die nog wat foto's over heeft van een meeting of twee..
Dat belooft veel goeds.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gek genoeg sta ik op geeneen van die foto's.
Je ligt dronken en onder de confetti op de grond, omringd door twee naakte lilliputters en een pakezel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, c_c.. je hebt em toch niet écht bewaard hè?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
ja, nú ben ik ineens interessant hè! Nu ik iets heb wat jullie willen! Nee! Nee laat maar! Zo hoeft het niet natuurlijk!
Mensen chanteren om niet op foto's te komen is ok.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij praat alleen maar over de krullen van Litso als ik je wil zoenen. Hoe denk je dat dat is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
ja, nú ben ik ineens interessant hè! Nu ik iets heb wat jullie willen! Nee! Nee laat maar! Zo hoeft het niet natuurlijk!
Wie heeft er gelekt??!?!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je ligt dronken en onder de confetti op de grond, omringd door twee naakte lilliputters en een pakezel?
Ik ga anar een 11 durende LAN, denk je dat ik geen muisarm krijg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken weg hè? Ik wil niet de oorzaak zijn voor allemaal muisarmen bij de mannelijke BeFfers.
Maar ik hou onvoorwaardelijk van je.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Eyes in the dark, two moons circling.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak mijn ontvangen bestand zeer zelden leeg, dus ja, ik heb hem nog. Ik verwijder foto's sowieso niet zo heel snel, van wie dan ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, c_c.. je hebt em toch niet écht bewaard hè?.
Dat is niet waar! Ik wist niet dat jij wilde zoenen! Dat heb je nooit duidelijk gemaakt! Kom, dan gaan we nu zoenenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij praat alleen maar over de krullen van Litso als ik je wil zoenen. Hoe denk je dat dat is?
Welterusten Mt. Slaap zoet, oogjes toe. Ik zing je wel in slaap.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:11 schreef Misstique het volgende:
Ik ging slapen. Nu echt dus. Gegroet.
Ik heb het fanclubbedrag al overgemaakt.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, c_c.. je hebt em toch niet écht bewaard hè?.
Ik zei nog tegen hem: "Ga legpuzzels maken, of Sudoku voor mijn part". Maar nee hoor, mijnheer moest zo nodig weer zijn 'creatieve ventiel opendraaien' en fotografie als hobby kiezen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:12 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb een foto van zijn Kroep zijn eikelpiercing.
Okee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is niet waar! Ik wist niet dat jij wilde zoenen! Dat heb je nooit duidelijk gemaakt! Kom, dan gaan we nu zoenen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb het fanclubbedrag al overgemaakt.
Mijn voorzichtige gokje is dat je er dan mooi mee in je maag blijft zitten.quote:
It's an ugly job, but someone's gotta photograph it.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen hem: "Ga legpuzzels maken, of Sudoku voor mijn part". Maar nee hoor, mijnheer moest zo nodig weer zijn 'creatieve ventiel opendraaien' en fotografie als hobby kiezen.
Haaaannsss wtf doe je op Fok!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
Ik wil wel een nummertje met je maken hoor, Janet!
[/afgezaagd]
Als ik guitig, doch teder, in je onderlip bijt is dat het teken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet jij wel de eerste stap zetten, ik ben verlegen.
dat moet me wel opvallen ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik guitig, doch teder, in je onderlip bijt is dat het teken.
I bet you wouldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
Ik wil wel een nummertje met je maken hoor, Janet!
[/afgezaagd]
Inbellen met m'n mobielquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Haaaannsss wtf doe je op Fok!!? ik dacht dat je geen normaal inet had
want?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige gokje is dat je er dan mooi mee in je maag blijft zitten.
Alle wetten van de esthetica tartend?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:37 schreef ehqo het volgende:
Nacht'rust'. Goedenacht.
't is ook maar een kleine pizza.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:37 schreef ehqo het volgende:
Nacht'rust'. Goedenacht.
Whehehe, dat is wel goedkoop ja, tof.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:47 schreef cerror het volgende:
Ik ben zo feckin verkenkerd bezopen
Café in de buurt was 50 cent per biertje![]()
![]()
Zo'n aanbieding laat ik niet gaan!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe, dat is wel goedkoop ja, tof.
Well done!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:47 schreef cerror het volgende:
Ik ben zo feckin verkenkerd bezopen
Café in de buurt was 50 cent per biertje![]()
![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik ben verliefd op Morcheeba.
Tof.quote:
Ik ook, nog steeds.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:31 schreef Pheno het volgende:
hallo, ik ben wakker.
Beterschap dan. Ik blijf nu wel wakker, alsof ik al van plan was op campzone veel te slapen, dan kan deze nacht e ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben maar het bed uit gegaan, vrouw ziek en zo
halloquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:30 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi JD. Als je JD zegt klinkt het net alsof je 2 voornamen hebt en dus zo'n verwende snob bent die ook nog aan hockey doet.
Hier heeft Ph. een goed punt!quote:
Alleen zoek nu maar eens zo'n meid op dit tijdstipquote:
True, alleen zijn ze allemaal wel uitgewoond.quote:
Komt door die hockeysticks.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
True, alleen zijn ze allemaal wel uitgewoond.
gewoon niet aan denken wat ze met die hockeysticks doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
True, alleen zijn ze allemaal wel uitgewoond.
PMTA.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon niet aan denken wat ze met die hockeysticks doen
Moet kunnen op de vrijdagochtendquote:
CheckCheckDubbelCheck.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nounou, toch maarliefst 4 uur lang kunnen slapen. Poepoe..
Joog, biz en J. komen zaterdag om 12 uur hiernaartoe, omdat biz om 16.00 uur alweer weg moet. Lits komt om 14.00 hiernaartoe omdat hij om 20.00 weg moet. Dan weet je dat. Enzo.
Ja he joog?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:07 schreef jogy het volgende:
Doe je goed, J.
Het leven is mooi op sommige spaarzame momenten tussen het lijden door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he joog?
Wat een heerlijke morgen.
Voor een open raam..
Nergens geld voor vragend.
Eens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leven is mooi op sommige spaarzame momenten tussen het lijden door.
Wat is er?quote:
hasj!quote:
Gezondheid!quote:
Ik wil iets núttigs doen vandaag.quote:
Wederom!quote:
Wat? vakantie, het leven in het algemeen, de hitte of [iets anders]?quote:
De dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat? vakantie, het leven in het algemeen, de hitte of [iets anders]?
Ik weet nog wel wat voor je.quote:
Weet je ook iets waarmee ik mezelf niet bevuil?quote:
Ga naar buiten om dat lege gevoel een beetje landschap te geven in de buitenwereld ofzo.quote:
Buiten is te warm, verdulle.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga naar buiten om dat lege gevoel een beetje landschap te geven in de buitenwereld ofzo.
De Bijbel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Misstique het volgende:
Ik moet vandaag mn spullen inpakken en boodschappen doen en de kat naar het pension brengen. Waarom voer ik dan geen zak uit? Waarom heb ik de hele ochtend verspeeld door een boek uit te lezen?
In stripvormquote:
Ik heb gedroomd dat ik 's nachts bij een ex via een raam op de tweede verdieping inbrak, alwaar haar vader me op de overloop stond op te wachten. Ik wist dat hij een zwakke knie had, dus maakte me hier niet zo druk om. Hij verwees me verbaasd doch vriendelijk door naar de zolder, waarschuwend dat ze nu iets met een taxichauffeur had.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is heet. En ik heb gedroomd dat ik in een of ander vaag land was, maar ik weet niet meer welke omdat ik wakker gebeld werd en dus aan andere dingen moest denken. Bah.
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nounou, toch maarliefst 4 uur lang kunnen slapen. Poepoe..
Joog, biz en J. komen zaterdag om 12 uur hiernaartoe, omdat biz om 16.00 uur alweer weg moet. Lits komt om 14.00 hiernaartoe omdat hij om 20.00 weg moet. Dan weet je dat. Enzo.
Dat heb ik ook wel eens. Maar dan is het geen droomquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is heet. En ik heb gedroomd dat ik in een of ander vaag land was, maar ik weet niet meer welke omdat ik wakker gebeld werd en dus aan andere dingen moest denken. Bah.
Dromen zijn erg leuk, juist omdat ze nooit echt zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
Dromen zijn stom. Ze zijn immers nooit echt.
En het moment van wakker worden is vrijwel altijd een deceptie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
Dromen zijn stom. Ze zijn immers nooit echt.
Nou, ik vind het over het algemeen niet echt tof als ik droom dat ik een flink aantal miljoenen heb gewonnen in de loterij en vervolgens gewoon weer wakker word.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromen zijn erg leuk, juist omdat ze nooit echt zijn.
WJZ!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef JDude het volgende:
[..]
En het moment van wakker worden is vrijwel altijd een deceptie.
Goedvanmijhesjoowie?quote:
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik vind het over het algemeen niet echt tof als ik droom dat ik een flink aantal miljoenen heb gewonnen in de loterij en vervolgens gewoon weer wakker word.
Jaheelgoedvanjousjeedoet.quote:
Alleen mensen die weinig geld tot hun beschikking hebben zeggen zoiets.quote:
Maar je maakt dingen mee die irl nooit zullen gebeuren, en dat is leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik vind het over het algemeen niet echt tof als ik droom dat ik een flink aantal miljoenen heb gewonnen in de loterij en vervolgens gewoon weer wakker word.
Ik heb nog wel 2 euro hoor!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen mensen die weinig geld tot hun beschikking hebben zeggen zoiets.
Je maakt ze niet mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je maakt dingen mee die irl nooit zullen gebeuren, en dat is leuk.
Oh, sorry. Dat is inderdaad wel keiveel geld, ja.quote:
Hahaha, ha, ha.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef JDude het volgende:
Nog 129 minuten tot het weekend.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dat is inderdaad wel keiveel geld, ja..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Vanavond mag ik weer naar De Veluwe.![]()
En dat met die euroknallers van MacDonalds!quote:
quote:
Zo is ze weer braaf.quote:
Elliott.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
We stopped for a while. And stayed that way. Oh well, okay.
Spell! Het was spell!quote:
E.S.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
We stopped for a spell. And stayed that way. Oh well, okay.
Zeg, waarom kom jij altijd online op de momenten dat ik nét even weg ben?quote:
Het kwam dan ook van mijn kant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Q. het volgende:
Het gaat om het idee. En het idee was goed. Heel goed.
Magie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Zeg, waarom kom jij altijd online op de momenten dat ik nét even weg ben?
Dat betekent dat ik heteroseksueel ben, toch?quote:
Dat geloof ik zó.quote:
Nog steeds niets terug, dus ik betwijfel of het nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef JDude het volgende:
Chow, ging je nou nog naar Lowlandsch?
Anders was je de verkeerde kant geweest, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
Dat betekent dat ik heteroseksueel ben, toch?
Tof.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Anders was je de verkeerde kant geweest, inderdaad.
Maar vooruit, jíj mag er ook best tussenin zitten.
Spijtig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Nog steeds niets terug, dus ik betwijfel of het nog gaat gebeuren.
Uitermate spijtig is dat, Sjee.quote:
Dat is iets met seks toch? Seks is altijd de goede kant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik heteroseksueel ben, toch?
Ook anale seks?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is iets met seks toch? Seks is altijd de goede kant.
Dat mag, maar ik weet niet of ik veel te melden heb. Ik val namelijk bijna flauw van de hitte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Zal ik je eens aanspreken op MSN, Croupouque?
Ook als het zeg maar, jóúw anale zone is waar de handeling zich in voltrekt?quote:
Liever niet. Eigenlijk. Weet je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook als het zeg maar, jóúw anale zone is waar de handeling zich in voltrekt?
Sjowie toch!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
Ook als het zeg maar, jóúw anale zone is waar de handeling zich in voltrekt?
Zulks vermoedde ik al.quote:
I was just making sure.quote:
Ik zie het door de vingers, deze keer.quote:
Dat doe je altijd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers, deze keer.
Ik was niets van plan, heur.quote:
Ik ben te gemakkelijk, hm?quote:
Nu móet ik wel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
Zeg, JDude, snoesje, dropje, kom eens online, als je durft.
Leeft jogy nog?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Het tocht hier nog steeds heerlijk. Ik dacht 'ik meld het even'.
Oh. Jullie hadden toch die [meeting].quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zit hier in mijn eentje in m'n kamer.
Morgen. Dat is niet eens een meet te noemen, aangezien ik alleen jogy voor het eerst ga zien.quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen. Dat is niet eens een meet te noemen, aangezien ik alleen jogy voor het eerst ga zien.
quote:
Ik heb geen idee hoe dat voelt, spanning. Jij wel?quote:
Zoals de spannende momenten dat je van een trap loopt enzo? Of dat je koffie zet? Of dat je je vinger snijdt aan een glasscherf?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:00 schreef Q. het volgende:
Ik heb zo'n spannend leven dat ik niet weet hoe niet-spannend voelt.
What about de hitsige fantasieën?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spannend gaat me ietsje te ver. 'Gezellig' is het juiste woord.
Hey, koffie zetten is kei-spannend hoor! Weet je hoe groot het risico is dat het koffiezetapparaat ontploft?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoals de spannende momenten dat je van een trap loopt enzo? Of dat je koffie zet? Of dat je je vinger snijdt aan een glasscherf?
Nou ok, we houden het in het begin gezellig dan. Wie weet wordt het later op de avond inderdaad spannend.quote:
Of het kopje!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, koffie zetten is kei-spannend hoor! Weet je hoe groot het risico is dat het koffiezetapparaat ontploft?
Zie je nou wel. Ik heb gewoon álles door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ok, we houden het in het begin gezellig dan. Wie weet wordt het later op de avond inderdaad spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |