Ist zo erg dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij eerst onder die van mij want dan hoef ik niet meer onder die van jou te ruiken
Slim bedachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij eerst onder die van mij want dan hoef ik niet meer onder die van jou te ruiken
In dat geval ben ik er niet zo één.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:13 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bagger posters zijn niet mijn ding
Ik houd van mijn stemmetjes. Als ik ze gehoorzaam zeggen ze lieve dingen tegen mij.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:14 schreef Hilzillah het volgende:
Eén op zeven mensen hoort stemmen
Niet iedereen die stemmen in zijn hoofd hoort is schyzofreen. Het Universitair Medisch Centrum vond het de hoogste tijd voor een onderzoek.
quote:
geen familie als je dat denktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:15 schreef PeZu het volgende:
christine le duc
Jouw tuin?quote:
Mijn stemmen zijn ook zo lief!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik houd van mijn stemmetjes. Als ik ze gehoorzaam zeggen ze lieve dingen tegen mij.
dat is ook een goed planquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Zullen we dan tegelijk aan elkaars oksel ruiken... gaan we alle 2 neer
Zullen we stemmetjes verenigen.quote:
En, nu ziet het er voorstaan zo uit?quote:
Eerst seks. Dan club. Deal?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:18 schreef Hilzillah het volgende:
Voice united!! En een club opstichten dan!
Gedsamme, turn-off.quote:
Ik heb het weer netjes opgeruimdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En, nu ziet het er voorstaan zo uit?
Valt mee. Ik denk, voortaan hebben de buren dit uitzicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb het weer netjes opgeruimdweer koele tuin nu!
ik heb de Prolite E481squote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef knakvis het volgende:
Volgens googel is dit een muggenzifter:
[afbeelding]
/die koop ik dus niet![]()
Buren hebben uitzicht op opblaas zwembad nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Valt mee. Ik denk, voortaan hebben de buren dit uitzicht.
geen id... persoonlijk ben ik meer van het knuffelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:20 schreef Hilzillah het volgende:
Waarom hebben mannen het altijd over neucken?
Hangt samen met wodka nummer 6, schat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:20 schreef Hilzillah het volgende:
Waarom hebben mannen het altijd over neucken?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
geen id... persoonlijk ben ik meer van het knuffelen![]()
![]()
Kroelen is koel!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
geen id... persoonlijk ben ik meer van het knuffelen![]()
![]()
Lol, van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Buren hebben uitzicht op opblaas zwembad nu
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goeie dag ik ga weer naar mijn oude vertrouwde nest
Prima... al ben ik meestal niet zo zinnigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hangt samen met wodka nummer 6, schat.
Anders ben ik best in voor andere onderwerpen.
Bezwaar als ik je toe voeg op msn, morgen ben ik weer nuchter en in voor zinnige praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |