Ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik woon op fiets afstand van het strand !
Ja ik ben heel lang een echte mee lezer geweestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Toch alweer een tijdje lid!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik woon op fiets afstand van het strand !
Zekers dat ik dat benquote:k ben een newbie, mag ik meedoen?
Ja, maar denk nou maar niet dat je stoer ben
En nu toch maar eens gaan posten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja ik ben heel lang een echte mee lezer geweest
Ik denk erover om straks nog even een ommetje te maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef Hilzillah het volgende:
Toch maar ff raam open gezet... fuck de muggen. en t is toch wel iets afgekoeld...
idd soms posten maar meestal mee lezen. En mensen hebben vaak nuttige info op vragen (als je de kut bagger posts er tussen uit filtert)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En nu toch maar eens gaan posten?
Ik heb periodes van meelezen en van meeposten.
Ik heb wel eens weken gehad met elke dag 100+ posts, maar daarna zakt dat weer in. Heb je nog geen postaantallen,
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
idd soms posten maar meestal mee lezen. En mensen hebben vaak nuttige info op vragen (als je de kut bagger posts er tussen uit filtert)
whahaha, mijn pis rook zo net naar bier en nu moet ik weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
whehe, ik ging zonet pissen he!!
JAAAHAAAA!!!
ik ging dus pissen, dus ik dat zo doen.
En weetje wat ik rook ?
Mijn pis was geen pis![]()
Maar Rode wijn![]()
Jaaaaaaa! bloed in je alcohol is koel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
JAAAHAAAA!!!
En weetje wat ik rook ?
Maar Rode wijn![]()
Je plast dus bloed?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
JAAAHAAAA!!!
En weetje wat ik rook ?
Maar Rode wijn![]()
Ik heb helemaal geen rode wijn gehadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
whahaha, mijn pis rook zo net naar bier en nu moet ik weer
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Acryl het volgende:
ik ga weer, stelletje Buizetrekkers en Pijpesnijders
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:09 schreef Acryl het volgende:
ik ga weer, stelletje Buizetrekkers en Pijpesnijders
Dat krijg je he, met die geslachtsziektes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rode wijn gehad
Je gaat doodquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rode wijn gehad
Hier ookzo zmerig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef Qunix het volgende:
Hier vlakbij is stilstaand water dus doe ik me raam niet open
Het is nu 32 hier
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat krijg je he, met die geslachtsziektes.
Oohw ben jij er zo een!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik voeg meestal de bagger toe.
*Mompelt iets over foto's verwijderen en straffen van God.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
Het is mogelijk
Binnenkor maar ff checken dan..
Misschien.quote:
* Sebasser denkt eerder aan dat meisje van laatstquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*Mompelt iets over foto's verwijderen en straffen van God.
goeie dag ga je weer?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Alleen als je onder die van mij ruiktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wie wilt er onder mijn oksels ruiken?
Jij?quote:
jij eerst onder die van mij want dan hoef ik niet meer onder die van jou te ruikenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Alleen als je onder die van mij ruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |