Waar mag jij dan wel niet wonen?quote:
welke andere?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef Forcefuzz het volgende:
nou, deze schiet ook niet op he? andere zijn al bij 2e topic
Boxtel, NBquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Had ff niet bekeken waar je woont...
Tuurlijk! Hou altijd alles en iedereen in de gaten!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga je daarmee mij in de gaten houden?![]()
oke genoeg geluld neuken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hou altijd alles en iedereen in de gaten!
Tering! dan mag je wel door rijden op je scoot!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Boxtel, NB
Tussen eindhoven en den bosch in
Kilometertje of 100 naar rotterdam, denk ik zo.
Ja, dat is inderdaad makkelijk voor jou. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
Hij haalt tachtig. Maar daar schiet ik geen fuck mee op als ik zo ver moet. Ik moet via semi-binnenweggetjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tering! dan mag je wel door rijden op je scoot!
alleen als je moddervet bentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Acryl het volgende:
tijd voor een Fok!-orgie-meet / Fok!-gangbang-meet?
Sure, count me in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Acryl het volgende:
tijd voor een Fok!-orgie-meet / Fok!-gangbang-meet?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een Hot & steamy date met kanaiken
Peuhhquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een Hot & steamy date met kanaiken
Jeps! in bezit vanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hij haalt tachtig. Maar daar schiet ik geen fuck mee op als ik zo ver moet. Ik moet via semi-binnenweggetjes.
Heb je een auto?
Pffft, ze heeft al een auto. Een scooter nog niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Peuhh
dat is eikel met een scootertje
ik heb een mooie golf 4![]()
quote:
Wauw golf 4 rule!! Ik heb een Josti Astraquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Peuhh
dat is eikel met een scootertje
ik heb een mooie golf 4![]()
ben je turks?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wauw golf 4 rule!! Ik heb een Josti Astra
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]Kom me ophalen en dan krijg je hete en stomende seks op de achterbank van je wagentje.
Dan neem je me mee naar spijkernisse en heb je een week-end lang seks, have it your way.quote:
quote:
Ik heb een levensbeschouwing leraar die daar geen genoeg van kan krijgen. Die foto dan, hè.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan die foto met die rare vent met z'n lul in een uitlaat
Begin maar met mij, ben je daar vanaf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Hilzillah het volgende:
oei.... zoveel aanbiedingen... mannen (jongens) daar is het toch veel te warm voor
op het strand waait een lekker firs windje........quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:00 schreef Hilzillah het volgende:
oei.... zoveel aanbiedingen... mannen (jongens) daar is het toch veel te warm voor
KDTMD!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb er over nagedacht en ik trek me terug she's al your's kanaiken
Moet ik er nog een latenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:02 schreef Acryl het volgende:
[..]
op het strand waait een lekker firs windje........
Ik woon op fiets afstand van het strand !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:02 schreef Acryl het volgende:
[..]
op het strand waait een lekker firs windje........
Ok.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb er over nagedacht en ik trek me terug she's al your's kanaiken
Consider it donequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |