Heb je een foto ter beoordeling?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn gala tuinbroek uit de kast halen.
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan gaan we gezellig naar MockaMore, daar hebben ze zulks geweldige koffie.
Ik moet nog mijn examenjaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk klaar met het VWO dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je een foto ter beoordeling?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Homo!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.
*stil*quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Dat wordt wat als je naar de uni gaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.
Ja, ik zie er ook tegenop. Ik wil geen nieuwe mensen ontmoeten. ik wil niet ergens zijn waar ik niemand kenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat wordt wat als je naar de uni gaat
DENK JE DAN DAT IK NIET WÍL?! ik durf gewoon nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu heb ik wel eindelijk antwoord op de vraag:
Wie wil er nou geen koffie drinken met Twist?!
Misschien ben je er daarna wel helemaal overheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zie er ook tegenop. Ik wil geen nieuwe mensen ontmoeten. ik wil niet ergens zijn waar ik niemand ken.
Ik ben niet eng hoor, ik bijt alleen als je dat wil. Maar gezien je geaardheid neem ik aan dat je niet door mij gebeten wilt worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DENK JE DAN DAT IK NIET WÍL?! ik durf gewoon niet.
Je bent toch een vent?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoor, ik bijt alleen als je dat wil. Maar gezien je geaardheid neem ik aan dat je niet door mij gebeten wilt worden.
is inderdaad een mooie gala tuinbroekquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Tenminste, dat dacht ik eerstquote:
Ik word een taalpuristquote:
Laaaaang geleden. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenminste, dat dacht ik eerst.
Denkt terug aan vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |