ik wou eerst nan-king doen, maar ik wist niet of het nou nan-king of nanking was..quote:
Toch lief van jequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wou eerst nan-king doen, maar ik wist niet of het nou nan-king of nanking was..
Dus dan maar zo
Ja, ik was een beetje domquote:
En bedanktquote:
Glaag gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef maedel het volgende:
[..]
En bedankt
Maaruh, ik blijf het zeker volgen hoor, superserie!
Dus toch, ik ken het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NanKing het volgende:
The L word.
Potten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus toch, ik ken het niet.
Gaat het over ?
En voor het overgrote deel lekkere ook...quote:
Queer as Folk maar dan voor vrouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus toch, ik ken het niet.
Gaat het over ?
Hey luister eens, er is een nieuw topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand had me best mogen waarschuwen dat jullie allemaal naar een nieuw topic gegaan waren.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey luister eens, er is een nieuw topic.
Hier ook nog interesse ???quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Poll: De Roze Maandag in TilburgIk ga ook! Ik ga misschien Ik ga echt niet! Rot op met je kut poll!!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij bent gewoon een stoutertquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom sowieso niet.
nou dan stellen we het zusterfeest gewoon nog een poosje uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat roze maandag niets wordt hier.
Maar wel lief hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, wellicht.
Ik ga in Utrecht studeren. Na het VWO that is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie allemaal naar Utrecht willen komen kunnen we best een keer meeten. Of zodra ik weer gratis met mn OV kan, mag het ook ergens anders.
Die eng lief is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar wel lief hoor.
Een stoute lieverd.
Ik hoop dat je van koffie houdt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga in Utrecht studeren. Na het VWO that is.
Ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van koffie houdt.
hij kan dan in elk geval wel veilig over het zandpad en de rooie brugquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van koffie houdt.
Oh en mits de tuinbroeken worden thuisgelaten, die vind ik engquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie allemaal naar Utrecht willen komen kunnen we best een keer meeten. Of zodra ik weer gratis met mn OV kan, mag het ook ergens anders.
Hint?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je die hint nou missen, Erik?
Ik wilde net mijn gala tuinbroek uit de kast halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh en mits de tuinbroeken worden thuisgelaten, die vind ik eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |