ik wou eerst nan-king doen, maar ik wist niet of het nou nan-king of nanking was..quote:
Toch lief van jequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wou eerst nan-king doen, maar ik wist niet of het nou nan-king of nanking was..
Dus dan maar zo
Ja, ik was een beetje domquote:
En bedanktquote:
Glaag gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef maedel het volgende:
[..]
En bedankt
Maaruh, ik blijf het zeker volgen hoor, superserie!
Dus toch, ik ken het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef NanKing het volgende:
The L word.
Potten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus toch, ik ken het niet.
Gaat het over ?
En voor het overgrote deel lekkere ook...quote:
Queer as Folk maar dan voor vrouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus toch, ik ken het niet.
Gaat het over ?
Hey luister eens, er is een nieuw topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand had me best mogen waarschuwen dat jullie allemaal naar een nieuw topic gegaan waren.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey luister eens, er is een nieuw topic.
Hier ook nog interesse ???quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Poll: De Roze Maandag in TilburgIk ga ook! Ik ga misschien Ik ga echt niet! Rot op met je kut poll!!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij bent gewoon een stoutertquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom sowieso niet.
nou dan stellen we het zusterfeest gewoon nog een poosje uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat roze maandag niets wordt hier.
Maar wel lief hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, wellicht.
Ik ga in Utrecht studeren. Na het VWO that is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie allemaal naar Utrecht willen komen kunnen we best een keer meeten. Of zodra ik weer gratis met mn OV kan, mag het ook ergens anders.
Die eng lief is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar wel lief hoor.
Een stoute lieverd.
Ik hoop dat je van koffie houdt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga in Utrecht studeren. Na het VWO that is.
Ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van koffie houdt.
hij kan dan in elk geval wel veilig over het zandpad en de rooie brugquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van koffie houdt.
Oh en mits de tuinbroeken worden thuisgelaten, die vind ik engquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Als jullie allemaal naar Utrecht willen komen kunnen we best een keer meeten. Of zodra ik weer gratis met mn OV kan, mag het ook ergens anders.
Hint?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
Hoe kun je die hint nou missen, Erik?
Ik wilde net mijn gala tuinbroek uit de kast halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh en mits de tuinbroeken worden thuisgelaten, die vind ik eng
Heb je een foto ter beoordeling?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn gala tuinbroek uit de kast halen.
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan gaan we gezellig naar MockaMore, daar hebben ze zulks geweldige koffie.
Ik moet nog mijn examenjaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk klaar met het VWO dan?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je een foto ter beoordeling?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Homo!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.
*stil*quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Dat wordt wat als je naar de uni gaatquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geenidee of mijn instelling tegen die tijd veranderd is, maar zoals het er nu uit ziet meet ik niet.
Ja, ik zie er ook tegenop. Ik wil geen nieuwe mensen ontmoeten. ik wil niet ergens zijn waar ik niemand kenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat wordt wat als je naar de uni gaat
DENK JE DAN DAT IK NIET WÍL?! ik durf gewoon nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu heb ik wel eindelijk antwoord op de vraag:
Wie wil er nou geen koffie drinken met Twist?!
Misschien ben je er daarna wel helemaal overheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik zie er ook tegenop. Ik wil geen nieuwe mensen ontmoeten. ik wil niet ergens zijn waar ik niemand ken.
Ik ben niet eng hoor, ik bijt alleen als je dat wil. Maar gezien je geaardheid neem ik aan dat je niet door mij gebeten wilt worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DENK JE DAN DAT IK NIET WÍL?! ik durf gewoon niet.
Je bent toch een vent?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoor, ik bijt alleen als je dat wil. Maar gezien je geaardheid neem ik aan dat je niet door mij gebeten wilt worden.
is inderdaad een mooie gala tuinbroekquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pot en tuinbroek ineen.
Tenminste, dat dacht ik eerstquote:
Ik word een taalpuristquote:
Laaaaang geleden. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenminste, dat dacht ik eerst.
Denkt terug aan vroeger
Ik kan van jongs af aan al beter met meisjes/vrouwen omgaan dan met jongensquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, nog steeds een lief meisje. Daarom vind je me natuurlijk eng.
Dan kunnen we best een keer koffie gaan drinken, je hebt nog heel lang om je er mentaal op voor te bereiden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan van jongs af aan al beter met meisjes/vrouwen omgaan dan met jongens. Mijn beste vriend op de basisschool bleek bi te zijn en mijn beste vriend op de middelbare school is homo. En een andere vriend is bi. Met hetero's kan ik niet goed omgaan, volgens mij. Vrouwen daarentegen, geen probleem.
Vooralsnog in de koelkast.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar blijft die koude fles met bubbels![]()
Eerste hit bij google afbeeldingen op "vuurwerk"quote:
Betraptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerste hit bij google afbeeldingen op "vuurwerk".
En koele. En coole.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat het maar een mooie, leuke, gezellige, toffe en natuurlijk gezonde dag mag worden.
"bij aansluit en goede voornemens weer vergeet"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat het maar een mooie, leuke, gezellige, toffe en natuurlijk gezonde dag mag worden.
daar heb ik alle vertrouwen in verlorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |