Je hebt het hele serverhok al opgeruimd ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik tot 17.00. Maar ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee...![]()
krijg je wel aanloop van mensen aan de balie, of vinden ze het te warm om naar de bank te komen ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, zo kun je de tijd ook doden
Ik moet tot 1730, werken is echt niet leuk![]()
![]()
Die hoeft niet opgeruimd te worden. Die is altijd netjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt het hele serverhok al opgeruimd ?
dan is dat een positieve uitzondering.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die hoeft niet opgeruimd te worden. Die is altijd netjes.
Mag hier niet vanwege 'security and regulations'.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is dat een positieve uitzondering.![]()
Ik ken die dingen toch vooral als een gekoelde opslagplaats![]()
Dat krijg je als je te lang zoekt naar een nieuwe acteur.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef davidov het volgende:
De start data van het filmen zijn honderd keer verschoven ja. Maar de release datum zodra die geprikt was, is niet meer verschoven.
ja ben benieuwd hoelang ze deze nu weer hebben weten te strikkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te lang zoekt naar een nieuwe acteur.
Aircoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krijg je wel aanloop van mensen aan de balie, of vinden ze het te warm om naar de bank te komen ?
en alles wat je aan het einde van de dag overhoudt mag je mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
Oh nee, om 17 uur moet ik de kas gaan tellen enzo![]()
Er zal vast een kasverschil zijn, maar wat ik heir als tekort heb, heb ik bij de andere kas als overschot. Ja, ik werk evrstrooidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alles wat je aan het einde van de dag overhoudt mag je mee naar huis nemen![]()
en ze daarna voorover gebogen van de grond rapen..... how gayquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
Wel tof om bedragen als 50000 in je hand te houden, ik wilde bijna á la rapster de biljetten 1 voor 1 in d elucht gooien![]()
Ik kan iets van de grond oprapen zonder mn knieen te buigen, hoe sletterig ben ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ze daarna voorover gebogen van de grond rapen..... how gay![]()
en daar is het zelfs met een airco veel te warm voor![]()
alsof we dat nog niet eerder in de gaten hadden gekregenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan iets van de grond oprapen zonder mn knieen te buigen, hoe sletterig ben ik![]()
Mijn weer is ongeveer hetzelfde als jullie weer.quote:
Je merkt ook amper of je koorts hebt met die hitte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:31 schreef wonderer het volgende:
Mijn weer is ongeveer hetzelfde als jullie weer.
Daarnaast is verkoudheid altijd klote, maar als het bloedheet is nog meer, zo uitputtend...
Ook veel te warmquote:
Record hier: 34 graden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook veel te warm
Heb m'n record verbroken: 32 graden binnen
*rood_schaap ondertussen even subtiel mep*
Nu 32 graden, ik heb vakantie, voel me happy en ik moet even de wasmachine aanzettenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Record hier: 34 graden.
Hoe is het bij jou nu?
Oh.. joyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nu 32 graden, ik heb vakantie, voel me happy en ik moet even de wasmachine aanzetten
Nou lekker toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. joy
Ik ga ff douchen..
Oh.. wat ook tof is. M'n nieuwe chef besteld zoveel bij de Saté-expres dat er vandaag 3 bakken met saté gratis werden bezorgd (straatwaarde zo'n 50 euro) om even te laten proeven, nieuw product. We hebben er met 10 man royaal van kunnen lunchen
.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook veel te warm
Heb m'n record verbroken: 32 graden binnen
*rood_schaap ondertussen even subtiel mep*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |