Nou ik lees de laatste tijd niet vaak meer van de posts waarin je zegt de printer in elkaar te meppen. Dat ik die deze week niet zag is natuurlijk logisch,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe kom je erbij...
Mugabe, een zwarte racist die is gekozen door de bevolking omdat hij een nogal racistische agenda had. Hij heeft van de Graanschuur van Afrika een hongerig land gemaakt. Het bewijs dat blanken lang zo slecht nog niet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar meneer Robert Mugabe staat dan ook niet bekend om zijn verfijnde manier van het voeren van een dictatuur![]()
Maar ze hebben daar geen olie of andere waardevolle delfstoffen, alleen maar hyperinflatie en zo dus trekt de rest van de wereld zich het lot van deze mensen een stuk minder aan en kan zo'n despoot nog steeds gewoon aan de macht blijven en het land nog verder de vernieling inhelpen
ik heb nog geen slecht album van ze kunnen vinden hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Cybart het volgende:
moguh
* Cybarthet nieuwe album van basement jaxx
Erg negatieve instelling van je, hoor, om daar dan weer speciaal naar te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog geen slecht album van ze kunnen vinden hoor![]()
Maar hoe is het met je coupe soleil afgelopen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mugabe, een zwarte racist die is gekozen door de bevolking omdat hij een nogal racistische agenda had. Hij heeft van de Graanschuur van Afrika een hongerig land gemaakt. Het bewijs dat blanken lang zo slecht nog niet zijn.
*zing*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar hoe is het met je coupe soleil afgelopen?
Mijn haar matcht met allesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Matcht je haar wel?
Ja, gelukkig wel, het is zoooooooooo saaiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan dus ook Fokken vanaf de werkplek![]()
ja van een inmens verse keutelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef Sunjammer het volgende:
Zwanger?
Had je ook maar een vrolijkere das om moeten doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef BB_Koning het volgende:
Ja, gelukkig wel, het is zoooooooooo saai![]()
Maar is de marketing afdeling van de bank dan niet hartstikke hip en flitsend?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, het is zoooooooooo saai![]()
je werd wakker met het gevoel/gehoor dat je het middelpunt was van een grote bouwput?quote:
Ik heb ook een streepjesbroekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had je ook maar een vrolijkere das om moeten doen.
Ik word verkoopadviseurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is de marketing afdeling van de bank dan niet hartstikke hip en flitsend?
Ik ben vanochtend naar de wc geweest, dus ik hoef nu niet meerquote:
Je hoeft ook alleen maar te liggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:19 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben vanochtend naar de wc geweest, dus ik hoef nu niet meerIk ben dus helemaal leeg en klaar voor geile, anale homoseks, maar ja, ik doe niet aan seks
![]()
![]()
Zoiets maar je vergeet de klaagpunten: ontiegelijke hitte, en aanzienlijke kater.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je werd wakker met het gevoel/gehoor dat je het middelpunt was van een grote bouwput?
en toenen die klussers niet eigenlijk massaal met bouwvak ?
arme jij, slachtoffer van algehele malaisequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Zoiets maar je vergeet de klaagpunten: ontiegelijke hitte, en aanzienlijke kater.
Ik heb een grijze pantalon aan met strepen. Geen gewone pantalon, maar een pantalon waarvan het kruis niet laag hangt, dat is sexy. Ik draag altijd strakke broeken, dat vinden mensen gay, verdoriequote:
Strakke broeken horen strakke kontjes in. En de beste strakke kontjes zijn gay.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb een grijze pantalon aan met strepen. Geen gewone pantalon, maar een pantalon waarvan het kruis niet laag hangt, dat is sexy. Ik draag altijd strakke broeken, dat vinden mensen gay, verdorie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |