Welke wodka neem je erbij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef skiczukie het volgende:
koop. Dan had ik dat lekker kunnen drinken met vodka zonder de henadeling van blikjes openen. Ik hab al genoeg productiewerk gedaan vandaag.
Rode of Witte wodka? Ik gebruikte altijd die van Ursus, erg lekker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef skiczukie het volgende:
RedBull ofzo.
Ik neem gewoon een goedkope vodka, anders zou ik ook niet mixen.
Witte, uiteraard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rode of Witte wodka? Ik gebruikte altijd die van Ursus, erg lekker.
Hier een fles Felser staan.quote:
Nogmaals, lees de TT. RedBull ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
er is ook een neppe te koop hè, die wel in grotere flessen zit
![]()
![]()
Red Bull ofzo bestaat niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nogmaals, lees de TT. RedBull ofzo.
Red Bull, o.i.d. Latente kuthomo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Red Bull ofzo bestaat niet.
Je hebt Red Bull en Red Bull Light naar mijn weten.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Red Bull, o.i.d. Latente kuthomo.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja. Wodka-Redbullquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef VonHinten het volgende:
De mix RedBull / wodka, heeft dat nog een naam?
Mensen die kwaad worden terwijl men ze probeert te helpen kan ik niet hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Gelukkig!!! De waardenpolitie meldt zich eindelijk...
't zou tijd worden ook![]()
Tis niet eens een grapje. Iedereen die het besteld zegt gewoon mag ik een Rode/Witte Wodka-Redbull. Voor zover ik weet heeft het verder geen naamquote:
Red Bull Ofzo bestaat niet, noem je dát helpen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen die kwaad worden terwijl men ze probeert te helpen kan ik niet hebben.
Ik kan jou trouwens ook niet hebben.
Die neppe halve literfles is toch Redbull o.i.d.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff, jij hebt gewoon een kort lontje. Dat maakt niet uit, vele mede-land-genoten hebben dat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Red Bull Ofzo bestaat niet, noem je dát helpen?
That does not computequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je inderdaad bij de gemiddelde slijterij kopen. Moet je inderdaad wel vragen naar Red Bull ofzo, want Red bull hebben ze inderdaad niet in fles.
Jij snapt het juist wél.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die neppe halve literfles is toch Redbull o.i.d.?
Sorry, ik snap je echt niet
Ow, dát zal het zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Pfff, jij hebt gewoon een kort lontje. Dat maakt niet uit, vele mede-land-genoten hebben dat.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]KUCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
That does not compute
Vragen naar Redbull
Die ze niet in een fles hebben
Want je wilt Redbull in een fles die niet bestaat
Biertje?quote:
Een trayquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef aaipod het volgende:
Anyway ontopic koop gewoon een tree goldenpower bij de aldi. Tis dan geen fles maar smaakt bijna net zo goed en is 4 keer zo goedkoop
Wordt niet dik van die suikerbendequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan zeggen ze: "Dat hebben we niet, maar we hebben wel iets soortgelijks". Denk ik.
Dan is je vraag toch beantwoordquote:
Bavaria, Grolsch of Heineken?quote:
*Geeft.quote:
Ik mag dat best graag drinken.quote:
Graag grotere versie voor betere beoordeling! Van het water natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
Ook lekker!
Het water dan he
Klopt, het is dan ook uit het leven gegrepen. Ik kon mijn tranen maar moelijk bedwingen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
nice signature![]()
tis wel de waarheid, ouders hebben het beste met je voor.
Slaat op je zelf?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook uit het leven gegrepen. Ik kon mijn tranen maar moelijk bedwingen.![]()
Hier heb je spa blauw zeer lekker om te drinken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Graag grotere versie voor betere beoordeling! Van het water natuurlijk.
Hier zie je al meer van het product, maar ik ben bang dat óók deze te klein is. Mag ik zo vrij zijn nog een grotere variant te vragen? Ik zie nog steeds niet of het smakelijk is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hier heb je spa blauw zeer lekker om te drinken.
[afbeelding]
Hier heb je je watertje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hier zie je al meer van het product, maar ik ben bang dat óók deze te klein is. Mag ik zo vrij zijn nog een grotere variant te vragen? Ik zie nog steeds niet of het smakelijk is.Het spa blauw dan, hè.
Kijk, dat ziet eruit als goed drinkbaar water.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hier heb je je watertje.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:54 schreef Henkmanz het volgende:
Kremlin energy heet de troep, verkijgbaar bij super de Boer etc
Wat zijn die palen in het waterquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Hier heb je je watertje.
[afbeelding]
My thoughts exactlyquote:
Goh zou je denken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:42 schreef Urvin het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee of het nog iets voorstelt
Ja Flugel maar dan betaal je nóg meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef VonHinten het volgende:
De mix RedBull / wodka, heeft dat nog een naam?
quote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef jmac het volgende:
He, ik wilde net zo'n topic openen. Vroeg 't me al maanden af
Iedereen zit tegenwoordig maar aan die 'neppers' te lurken. Moet toch een gat in de markt zijn als je zoiets gewoon in de supermarkt dumpt voor 2,50 per fles oid...
Nee ik zocht op google op literfles red bull oid en toen kwam ik hierquote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
klacht: mensen die de search gebruiken voordat ze een topic gaan openenhet is tweakers niet die je topic gelijk dicht gooien als ie 34 jaar geleden als es geweest is
Blijkbaar wordt het nog goed verkocht ondanks die tientallen concurrenten. Het is ook schandalig dat het 4x duurder is terwijl het gewoon in dezelfde fabriek wordt gemaakt als de neppers waarsch. Het kost ze niet meer om te maken dus conclusie is snel getrokken: je betaald puur voor de naam en het imago van red bull...quote:Op maandag 21 april 2008 22:54 schreef devv05 het volgende:
Waarom is Red Bull nog steeds zo achterlijk duur kan je je beter afvragen. En ik vind het toch echt veel lekkerder gemixed met rode Wodka, inderdaad Ursus
quote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zuip Golden Power, is lekkerder als RedBull, alhoewel RedBull op de 2de plek staat en de rest er ver onder.
Nou, ik weet zeker dat er verschil zit in smaak.quote:Op maandag 21 april 2008 23:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het nog goed verkocht ondanks die tientallen concurrenten. Het is ook schandalig dat het 4x duurder is terwijl het gewoon in dezelfde fabriek wordt gemaakt als de neppers waarsch. Het kost ze niet meer om te maken dus conclusie is snel getrokken: je betaald puur voor de naam en het imago van red bull...
Daarnaast halen ze hun winsten tegenwoordig meer en meer uit verkoop in horeca en exclusieve verkoop (in zaken als KIOSK op stations e.d waar je geen keuze hebt).
Maak hem nog groter, josti.quote:
tuurlijk zit er verschil in de smaak. Alle pindakazen smaken ook niet hetzelfde.quote:Op maandag 21 april 2008 23:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat er verschil zit in smaak.![]()
Op het station verkopen ze trouwens ook grotere blikjes.
Worden ze wel actiever van.quote:
wrom moet je je kont er nu bij fotograferen.... oh wacht het zijn.... O_O dayum lolquote:
Dacht dat je het wel geil zou vinden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:14 schreef PainDivine het volgende:
[..]
wrom moet je je kont er nu bij fotograferen.... oh wacht het zijn.... O_O dayum lol
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dacht dat je het wel geil zou vinden.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef PainDivine het volgende:
die bagger van de lidl is nie te zuipe man
Die van de Aldi welquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:33 schreef PainDivine het volgende:
die bagger van de lidl is nie te zuipe man
Daar zit echt gif inquote:
gij heeft geen schmaakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |