Welke wodka neem je erbij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef skiczukie het volgende:
koop. Dan had ik dat lekker kunnen drinken met vodka zonder de henadeling van blikjes openen. Ik hab al genoeg productiewerk gedaan vandaag.
Rode of Witte wodka? Ik gebruikte altijd die van Ursus, erg lekker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef skiczukie het volgende:
RedBull ofzo.
Ik neem gewoon een goedkope vodka, anders zou ik ook niet mixen.
Witte, uiteraard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rode of Witte wodka? Ik gebruikte altijd die van Ursus, erg lekker.
Hier een fles Felser staan.quote:
Nogmaals, lees de TT. RedBull ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
er is ook een neppe te koop hè, die wel in grotere flessen zit
![]()
![]()
Red Bull ofzo bestaat niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nogmaals, lees de TT. RedBull ofzo.
Red Bull, o.i.d. Latente kuthomo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Red Bull ofzo bestaat niet.
Je hebt Red Bull en Red Bull Light naar mijn weten.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Red Bull, o.i.d. Latente kuthomo.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja. Wodka-Redbullquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef VonHinten het volgende:
De mix RedBull / wodka, heeft dat nog een naam?
Mensen die kwaad worden terwijl men ze probeert te helpen kan ik niet hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Gelukkig!!! De waardenpolitie meldt zich eindelijk...
't zou tijd worden ook![]()
Tis niet eens een grapje. Iedereen die het besteld zegt gewoon mag ik een Rode/Witte Wodka-Redbull. Voor zover ik weet heeft het verder geen naamquote:
Red Bull Ofzo bestaat niet, noem je dát helpen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mensen die kwaad worden terwijl men ze probeert te helpen kan ik niet hebben.
Ik kan jou trouwens ook niet hebben.
Die neppe halve literfles is toch Redbull o.i.d.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff, jij hebt gewoon een kort lontje. Dat maakt niet uit, vele mede-land-genoten hebben dat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Red Bull Ofzo bestaat niet, noem je dát helpen?
That does not computequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je inderdaad bij de gemiddelde slijterij kopen. Moet je inderdaad wel vragen naar Red Bull ofzo, want Red bull hebben ze inderdaad niet in fles.
Jij snapt het juist wél.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die neppe halve literfles is toch Redbull o.i.d.?
Sorry, ik snap je echt niet
Ow, dát zal het zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Pfff, jij hebt gewoon een kort lontje. Dat maakt niet uit, vele mede-land-genoten hebben dat.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]KUCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
That does not compute
Vragen naar Redbull
Die ze niet in een fles hebben
Want je wilt Redbull in een fles die niet bestaat
Biertje?quote:
Een trayquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef aaipod het volgende:
Anyway ontopic koop gewoon een tree goldenpower bij de aldi. Tis dan geen fles maar smaakt bijna net zo goed en is 4 keer zo goedkoop
Wordt niet dik van die suikerbendequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan zeggen ze: "Dat hebben we niet, maar we hebben wel iets soortgelijks". Denk ik.
Dan is je vraag toch beantwoordquote:
Bavaria, Grolsch of Heineken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |