Ik doe het anders graag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou zeg, je hoeft je gevoelens richting mij niet zo openlijk toe te geven hoor schat![]()
2 weken en dan kijken hoe t gaat, om te zien wat ze verder gaan doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Vervelend voor je Yns...hoelang moet je dit zo houden?
ps. dat laatste is een héle fijne.. doen! gedeelde smart is halve smart..enzo..![]()
Moet dat dan?quote:
das ook helemaal niet boeiend...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
valt me tegen dat er niemand op het oog van cara reageert ....
leuk..quote:
Het is iets van nixxx, op elke foto reagerenquote:
Cara is een volgroeide zelfstandige vrouw die zelfbewust is van haar eigen schoonheid en geen bevestiging hoeft te hebben what so ever.quote:
hij heeft m gepost...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is iets van nixxx, op elke foto reageren
ah....nu voel ik me ff héél fijn...dank je..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Cara is een volgroeide zelfstandige vrouw die zelfbewust is van haar eigen schoonheid en geen bevestiging hoeft te hebben what so ever.
En nog steeds vind ik het een snoezig poesje
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah....nu voel ik me ff héél fijn...dank je..![]()
You did okay!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:05 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
making woman feel happy is my pleasure
Too bad this is the first time
quote:
vervelend!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:40 schreef AirwiN het volgende:
Kutklanten die allemaal met problemen komen die ik niet heb veroorzaakt maar door de afwezigheid van kutcollega's wel mag oppakken...![]()
It's just 2 easyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
vervelend!
Maar tis bijna weekend.. toch?
Kan ik je opvrolijken met iets te drinken misschien.. iets om af tekoelen.. of iets om energie van te krijgen..
Gelukkig bijna weekend inderdaad... En iets te drinken, een thee bijvoorbeeld, is altijd lekker. Helaas verdwijnt met zulke dingen mijn opgefoktheid niet. Achterliggende verhaal is nogal lang en dat hou ik ook liever voor mezelf. In de zin van: dat ga ik niet openbaar maken op een forum...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
vervelend!
Maar tis bijna weekend.. toch?
Kan ik je opvrolijken met iets te drinken misschien.. iets om af tekoelen.. of iets om energie van te krijgen..
Oh help, een overdaad aan leestekens ... liefie_, ik mis jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Heeeee, ik ben ook weer in het land der levenden.... Nog veel spannends gebeurd hier??? Kutklanten zijn inderdaad heel irritant als het niet door jou komt. Is ook zo leuk op een callcenter. Werk je zelf op de boekingscentrale en moet je de problemen oplossen die de outbound harde verkoop afdeling van " ik vertel ze maar de helft" veroorzaakt heeft!!!! Bleh!!!
Dit is liefie_ met hersenen, als ze er echt zo geweldig uitziet als ze doet voorkomen. Wat wil je nog meer...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh help, een overdaad aan leestekens ... liefie_, ik mis je
Heel verstandig... niet alles is bestemd voor hier..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig bijna weekend inderdaad... En iets te drinken, een thee bijvoorbeeld, is altijd lekker. Helaas verdwijnt met zulke dingen mijn opgefoktheid niet. Achterliggende verhaal is nogal lang en dat hou ik ook liever voor mezelf. In de zin van: dat ga ik niet openbaar maken op een forum...
Doorverwijzen zal zeker niet gaan.?.lekker zit je met van die lastige mensen opgescheept..arme jij..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Heeeee, ik ben ook weer in het land der levenden.... Nog veel spannends gebeurd hier??? Kutklanten zijn inderdaad heel irritant als het niet door jou komt. Is ook zo leuk op een callcenter. Werk je zelf op de boekingscentrale en moet je de problemen oplossen die de outbound harde verkoop afdeling van " ik vertel ze maar de helft" veroorzaakt heeft!!!! Bleh!!!
Bewijs.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is liefie_ met hersenen, als ze er echt zo geweldig uitziet als ze doet voorkomen. Wat wil je nog meer...
Welkom in ons ronde archiefquote:
Gaan we weer??? Kwas al bezig mn profiel aan te passen voor definitiefquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
In de zin van: dat ga ik niet openbaar maken op een forum...
Verkeerde password danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:09 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Gaan we weer??? Kwas al bezig mn profiel aan te passen voor definitiefMaar dat ding accepteert mn password gewoon niet...
![]()
DANKJEWEL!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou nou eens op dat met tieten geroep![]()
Sommige vrouwen met borsten zijn best slim.
Ehm... nee want ik heb net vanmorgen een nieuwe gekregen joh... Kan niet.quote:
Toetsenbord op de kop maybequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:11 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Ehm... nee want ik heb net vanmorgen een nieuwe gekregen joh... Kan niet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
het had niets te maken met knoflooketende ananas, toch?
Die heeft een hoop te doen op het werk overdag (nieuwe functie) en 's avonds heeft ze mij als vermaak...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb Vibri al een tijdje niet meer gezien, ik loop haar steeds mis, dussss... heb ik in haar FB ff "dag" gezegd..![]()
Somehow that image frightens me in a disturbing wayquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft een hoop te doen op het werk overdag (nieuwe functie) en 's avonds heeft ze mij als vermaak...![]()
Hold that thought!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Somehow that image frightens me in a disturbing way
I don't want too !!!quote:
waarin?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
ik heb trekkkkkkkk
Trekken doe je maar in je eigen topicquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
ik heb trekkkkkkkk
What more can she wish for...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft een hoop te doen op het werk overdag (nieuwe functie) en 's avonds heeft ze mij als vermaak...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |