Zo heb je me dan ook nog nooit eerder genoemdquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een schrale hengst..
Gaat het daar nu nog steeds over?quote:
Weet ik 't, oneliner ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaat het daar nu nog steeds over?![]()
Nee, ik mijd Leiden CS de laatste drie weken angstvallig rondom de Spits.quote:
ja in mijn aarschquote:
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.quote:
ze is geobsedeerd zeg ik jequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.![]()
Gelukkig heb jij daar geen last van.quote:
Vergeef me, het is warm.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou heeft Nixxx het een keer niet over seks, begin jij er over.![]()
bij mij welquote:
Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.quote:
zal ik voor de verandering eens doen alsof ik jaloers ben op je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet alles hebben.![]()
Dat geeft misschien wel een leuke wending aan de discussie ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef Christine het volgende:
[..]
zal ik voor de verandering eens doen alsof ik jaloers ben op je?.
meer bier voor jou!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet op die manier tot je aangetrokken.
dat heb je soms..
was er een discussie dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geeft misschien wel een leuke wending aan de discussie ja.![]()
Nee, maar we zullen het daar vast wel weer eens over gaan hebben en het is leuk om het dan vanuit een andere invalshoek te doen.quote:
betaling in naturaquote:
Specificeer "daar".quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar we zullen het daar vast wel weer eens over gaan hebben
Over seks, a-seksualiteit en aanverwante zaken.quote:
Wanneer wilde je het erover hebben? Zullen we gelijk een datum en tijdstip afspreken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over seks, a-seksualiteit en aanverwante zaken.![]()
Niet nu, want ik ga zo naar met mijn wijn naar buiten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer wilde je het erover hebben? Zullen we gelijk een datum en tijdstip afspreken?
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet nu, want ik ga zo naar met mijn wijn naar buiten.![]()
Meteen gaan slapen dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren..
Heb je nu nog steeds niks te neuken dan meid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ga zo mijn bedje in, mijn zojuist hervonden frigiditeit praktiseren..
Haha hoor je mij klagen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds niks te neuken dan meid?![]()
Ja, ik had geruild met plato. Die is nu eventjes een sletquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:23 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ja net nog, met je frigide slaapgebeuren![]()
ik weet niet of ik je geloofquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Christine het volgende:
En nu ga ik heel romantisch met een lekkere kerel samen in bed een krantje lezen..
Toedels.
P.S. Plato, hoe doe ik het so far?
Als je echt frigide zou zijn dan zou je die kerel niet eens in je bed hebben toegelaten. Daar moet je dus nog even aan werken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Christine het volgende:
En nu ga ik heel romantisch met een lekkere kerel samen in bed een krantje lezen..
Toedels.
beter als gisteren, dus best wel een weertje om geil van te worden ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
van dit warme weer word ik ook niet geil ofzo...
ik zou nog niet geil worden als twist, liefie en christine in mijn bed lagenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
beter als gisteren, dus best wel een weertje om geil van te worden ofzo
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou nog niet geil worden als twist, liefie en christine in mijn bed lagendan ging ik wel op het station slapen
talietje zeker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Ik zou 't denk wel weten als ik voorkeuren had.. maar dat ga ik hier niet vertellen natuurlijk. (en oh, 't is misschien ook wel iemand die heulemaal niet in je lijst voorkomt)
Station slapen is zo hard en koud
Ze is omgedoopt tot bizznitch.. en nee, dat is d'r nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
talietje zeker..![]()
mokster is vast veel leuker.. echt!
Mij aan het mijden. Of mvdlubbe, die ondertussen weer opgedoken is hier op fokquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze is omgedoopt tot bizznitch.. en nee, dat is d'r niet
Mokster kan er inderdaad ook wel mee door... waar is ze trouwens?
hallo andere helft van deze SCquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
ha pingu
De kijk-mij-eens-aandacht-krijgen-van het andere-geslacht-posts beginnen ondertussen wel een beetje sneu te worden C.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Christine het volgende:
Toedels.
ik denk dat laatste.. en ze is best gelukkig zonder fok..quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij aan het mijden. Of mvdlubbe, die ondertussen weer opgedoken is hier op fok
mits afronding op 3 significante cijfers of minderquote:
Kom kom, Nixxx vertoeft hier tegenwoordig alleen buiten werktijden.quote:
Ach, ze moet het zelf weten. Het is dat ik geen leven heb, anders was ik hier ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat laatste.. en ze is best gelukkig zonder fok..kleine vrouwtjes worden groot
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef Pheno het volgende:
Ach, ze moet het zelf weten. Het is dat ik geen leven heb, anders was ik hier ook niet
Belle Perez ziet er trouwens lekker uit
Mijn gemiddelde is dan ook drastisch gedaaldquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
minder fokken is slecht voor niemand denk ik..
Toch maar hopen dat het 4 augustus net zulks een warm weertje is dan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou nog niet geil worden als twist, liefie en christine in mijn bed lagendan ging ik wel op het station slapen
tropenfokkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is dan ook drastisch gedaald
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toch maar hopen dat het 4 augustus net zulks een warm weertje is dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |