spam link en warez? wat klopt er niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:02 schreef Gladz0r het volgende:
Je kan ook geld verdienen door warez te verkopen enz...
Was ik al mee bezig heb ook al iemand zijn ip :d kreeg het lleen niet voor elkaar om de spam te vetsturnquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:33 schreef Gladz0r het volgende:
Je klikt op slaves en daar staat al 1 IP (Die in het rood zijn NPC's de zwarte zijn echte users)
Je logt in en dan krijg je allemaal files hier download je de ZWARTE
spam_emails_backdoor (Is de worm zelf die je gaat moeten verspreiden)
Market Mailer Lite (Gebruikt bovenstaande worm om spam mail te versture)
MatchMaker (Heb je nodig om op een slave in te breken als je het ip hebt)
In het begin zal dit eventjes duren als je geluk hebt heb je een NPC met een hoge uploadsnelheid en gaat het sneller.
Wanneer je ze allemaal hebt ga je terug naar de slave en klik je op slave logs daar zie je ip's van andere mensen die de NPC gebruiken en deze kan je dan hacken!
Let op je eigen ip staat er ook tussen daarom kan je best altijd jouw log verwijderen door op delete te klikken.
Voor meer info zou ik de FAQ eens lezen of een belgisch forum waar de meeste beginner vragen zijn gesteld:
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=430939
't Is gewoon een browserspelletje...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:03 schreef ARKON het volgende:
oh dit is geen spam site..?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | 5 Mb 0.1 Firewall spam_emails_backdoor 10 Mb 0.1 Virus Pakiman 5 Mb 0.1 Warez MatchMaker 50 Mb 0.1 Dictionary Cracker exe Warezmeister Lite 20 Mb 0.1 Warez Server exe |
Heb er nu 3.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef Gladz0r het volgende:
Veel slaves afgaan en logs doorneuzen, ik heb nu 30 Slaves.
Ja, de warez zelf moet je op je eigen PC houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef SuperUli het volgende:
Moet je een warez_client op je slave zetten?
Dus je moet een Warez Meister, Warez Client en nog de "Warez" zelf op je eigen PC hebben?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, de warez zelf moet je op je eigen PC houden.
whehehquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:44 schreef most_wanted het volgende:
Mijn Firewall word steeds gedelete?
Wil iemand 127.6.208.25 doodmaken?![]()
Beuk hem er maar uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wheheh
Die staat in me lijst met slaves
Waarom kom jij wel bij hem binnen en ik niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Najah, ik kan niks deleten dacht ik.
ff kijken, ik heb al wel al zijn hack software gehide
EN JIJ BENT AL JE SOFTWARE KWIJTquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef SuperUli het volgende:
Haha, ik hack iemand die mij net heeft gehackt.
Jij begon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Sebasser het volgende:
72.17.121.6 gaat serieus dood
Hondelul superuli
Dat kan in het echt ook..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef SuperUli het volgende:
Wel nep, dat je zomaar iedereens files kan deleten...gaat imo iets te simpel.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef most_wanted het volgende:
Laten we een clan beginnen.
Als iedereen even z`n IP doorgeeft.
'Tis een Betá, hé.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef SuperUli het volgende:
Wel nep, dat je zomaar iedereens files kan deleten...gaat imo iets te simpel.
Maar dan donder je elke beginner meteen eruit door 'm te hacken en daarna al z'n proggies telkens te verwijderen..quote:
IP veranderen, of wachtwoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:10 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Maar dan donder je elke beginner meteen eruit door 'm te hacken en daarna al z'n proggies telkens te verwijderen..
Dit is anders ook redelijk echt hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef most_wanted het volgende:
Uplink is toch iets Leuker, realistischer.
Hee die staat tussen mijn slavesquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
M_W ben jij 69.31.1.125 ?
270 stuks dacht ik nu.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef SuperUli het volgende:
De Userdb zal nog niet echt groot zijn neem ik aan?
Wat is je IP dan ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
Hmn ... hele tijd m'n programma's weg ...![]()
Virusscanner nodigquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef most_wanted het volgende:
Waarom kan ik als iemand bij mij een virus heeft geupload die niet verwijderen?
Eensch is ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef SuperUli het volgende:
Nouja, het is dus nu al niet leuk meer..veel te makkelijk om andersmans proggies te verwijderen.
heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef most_wanted het volgende:
OMFG, dat ik daar niet eerder aan gedacht had; wil je niet gehacked worden zorg dan dat je met Opera ofzo iedere seconde refreshed op de changepass pagina...
Idd, ja... en d'r zitten nog veel meer bugs in het spel.quote:
ik heb versie 0.1 en 0.3 van een mailer op een NPC staan, en worden als 2 aparte machienes gezien volgens de Market Mailerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef SuperUli het volgende:
Hebben meerdere mailers op 1 slave zin? Lijkt me niet toch?
Die moet je downloaden van andere pc's..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef GanGStaR het volgende:
ohw, en misschien is het wel een idee een "online shop" er bij te doen (of zit die er al bij maar heb ik hem nog niet gevonden?) waar je pc beveiliging kan kopen.. anti virus, firewall, file recovery (wanneer bestanden verwijderd zijn, niet verstopt) etc.
Ben je 141.64.73.250?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:30 schreef poehej het volgende:
wat een kutspel.. zodra je eindelijks alle software hebt komt er een of andere lul binnen die je software weer verwijderd..
exp is exploitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Whizzkith het volgende:
OkeWat kun je met:
- Disksearch
- grab_password_file
en wat is het verschil tussen Normans Firewall en exp-Normans Firewall
Ik zat op een slave die duidelijk progjes aan het verzamelen was, kon ze makkelijk allemaal overnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:17 schreef most_wanted het volgende:
Waar hebben jullie al die progjes vandaan?
Op de NPC kan ik ze niet vinden, en bij victims ook niet.
Ja maar hoe kan je die vinden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:42 schreef GanGStaR het volgende:
er zijn veel meer NPC's als alleen die ene die je in het begin hebt
Ben jij 88.180.XXX.XXX?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:23 schreef GanGStaR het volgende:
mhehe 900mb file downloaden met 64 kb/s gaat echt best langzaammaar het is het duidelijk wel waard
Ach, hij is enorm aan het shoppen, erg handigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef GanGStaR het volgende:
helaas jongen
Mja, dat heb ik nu ook ongeveer, ik kwam nog net binnen de slave voordat ie nieuwe spulletjes heeft binnengehaald, ik kan er nu ook niet meer uit voordat mijn downloads binnen zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:36 schreef GanGStaR het volgende:
op dit moment is mijn grootste file 300mb...
trouwens wel trippen, iemand hacken die zelf ook actief is en ong. 10x zo sterken aan de log te zien andere mensen sloopt...
die moet ik niet achter mij aan hebben
Volgens mij welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:45 schreef poehej het volgende:
het begint eindelijks een beetje te lopen hier.. en levert spam_emails_backdoor versie 0.3 nou meer op als versie 0.1?
ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de slave het er moeilijker afkrijgt... hij heeft namelijk een virusscanner van 3 of hoger nodig om die 0.3 client te verwijderen....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:45 schreef poehej het volgende:
het begint eindelijks een beetje te lopen hier.. en levert spam_emails_backdoor versie 0.3 nou meer op als versie 0.1?
Jup, ik wis altijd mijn logs, toch hebben ze vannacht de hele account even leeggehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:15 schreef Sebasser het volgende:
HM verdomme
Hier is ook geld gestolen, Raar...
ik had toch alles gewist..
je kunt vast wel een ander nummer krijgen.. maar daarvoor moet je je bij een andere bank aanmeldenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef GanGStaR het volgende:
eerst een bank hacken en dan met Cashit (Lite) accounts kraken
er is iemand er die heeft daarjuist over de 4000 euro in 1 klap mee verdientquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de slave het er moeilijker afkrijgt... hij heeft namelijk een virusscanner van 3 of hoger nodig om die 0.3 client te verwijderen....
maar als je een beetje tijd over hebt, zou ik gaan investeren in warez, dat gaat een stuk harder...
Hmm, nog nooit tegengekomenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef GanGStaR het volgende:
eerst een bank hacken en dan met Cashit (Lite) accounts kraken
net als spamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef poehej het volgende:
das wel weer beter. ik ben nu ook ff 4 stukkies warez aan et uploaden. Is het verstandiger om te wachten met cashen net als bij spam mailtjes? of verdien je altijd even veel?
-[Fok!]-quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:25 schreef poehej het volgende:
http://forum.nabu.be/viewtopic.php?t=63
waarschijnlijk dat er een clanfunctie komt? Is het dan een idee om een Fok! clan te maken?
DAT BEN IK EIKEL.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat ik nu toch tegenkom
[ code verwijderd ]
Ik heb een aantal slaves behoorlijk wat eigenlijk maar toen moest ik formatten en toen heb ik dat progje een tijdje niet geruned, dus is het behoorlijk opgespaart enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Heb jij zoveel geld
-edit ik heb je accountnummer gekuist hoor![]()
Je account is niet volledig vermeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik heb een aantal slaves behoorlijk wat eigenlijk maar toen moest ik formatten en toen heb ik dat progje een tijdje niet geruned, dus is het behoorlijk opgespaart enzo.![]()
---
Gekuist?
En je blijft uit m`n box én bank?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:30 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je account is niet volledig vermeld![]()
Ik heb ook niets geupload
Een Fokker wil ik nog wel ontzienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:31 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En je blijft uit m`n box én bank?
We komen dan ook bij elkaar in de clan over een tijdje, toch?
Oké.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Een Fokker wil ik nog wel ontzien![]()
Een Fok!clan klinkt wel aardig.
Je IP begon met 146 toch? Dan kun je in de loop van de avond een cadeautje verwachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oké.![]()
Je mag trouwens wel wat uber progjes uploaden... (geen virussen natuurlijk)
Ja, dankje, als jij jou IP even laat weten; via fotoboek ofzo effe snel dan haal ik em weg... dan weet ik welke ik NIET moet hacken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je IP begon met 146 toch? Dan kun je in de loop van de avond een cadeautje verwachten
En jij tussen mijn 38?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:44 schreef Whizzkith het volgende:
Ik vraag me af of jullie tussen mijn 22 slaves zitten
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Mijn IP is momenteel: 211.18.186.xxx
Wacht nou maar rustig afquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:54 schreef most_wanted het volgende:
Weet iemand een progje waarmee je een bankrekening kan cracken?
Ik wacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig af![]()
Ik ben je niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:56 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben op dit moment 219.63.34.XX
Duh, met mijn h4x0rskunstenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik ben je niet tegengekomen.
0.1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:04 schreef GanGStaR het volgende:
whizzkith wat is je bruteforce versie?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wacht nou maar rustig af![]()
en toch word ik af en toe gehacked..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, als jij ALTIJD je logs verwijderd weten mensen niet eens dat je bestaat.
dat gaat niet werken danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
0.1Ik had de 0.3 maar die is vannacht verwijderd
![]()
Noem een paar, en wat je ervoor nodig hebtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:25 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
dat gaat niet werken danje hebt toch wel iets sterkers nodig voor die npc's die ik heb...
Dankje, heb je ook nog een tool om een bankrekening leeg te halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Upload File (Netsift 0.1)
146.xxx.xxx.xxx
921 sec
déja vu?
waarom heb je alleen ICQ dan, zo schiet het niet opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Noem een paar, en wat je ervoor nodig hebt
ik heb ook msn..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
waarom heb je alleen ICQ dan, zo schiet het niet op
Dat is het probleem, ik kom alleen maar op slaves/npc's met ongeveer dezelfde programma's als die ik nu hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:25 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
dat gaat niet werken danje hebt toch wel iets sterkers nodig voor die npc's die ik heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zullen ongetwijfeld ook wel een paar dubbelen krijgen denk ik.
Zo moeilijk zijn ze toch niet te vinden?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef GanGStaR het volgende:
ja kan mooi, maar iig... volgens mij is het niet de bedoeling dat die npc's op forums komen... en kan voor sommige wel een spoiler zijn...
net begonnen ja?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:02 schreef poehej het volgende:
als we nou allemaal eens de NPC's doorgeven die we in het begin hebben gekregen. Is in ieder geval een begin.
mijne is: 69.31.1.125
we zullen ongetwijfeld ook wel een paar dubbelen krijgen denk ik.
ik ben al de hele dag bezigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:04 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
net begonnen ja?die krijg je gratis en voor niets bij je account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:07 schreef GanGStaR het volgende:Geen van die kan ik hacken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik blijf maar editten
wat is het nut van exp. Market mailer en Matchmaker? zorgen die er weer voor dat je marketmailer niet kunt gebruiken ofzo?
1.0?!?! Ik heb 0.2?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef poehej het volgende:
is er een betere dictionary hackerik zit nog opgescheept met 1.0
Zeg even als et gelukt is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik probeer ze nu met Portscan & Exploit maar ik heb weinig hoop![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:08 schreef poehej het volgende:
Volgende topic maar ff wat meer shit in de TS zetten
edit:
ik heb trouwens ook wel vaak failure bij het hacken van ip's
zo de rest kunnen jullie mooi aanvullenquote:
http://www.nabu.be
Getting Started
Welcome to Nabu, a virtual hacking world.
The ultimate goal of the game is to make money. This by means of hacking into people's computers, uploading virusses, hacking bank accounts and more.
This is obviously all in a virtual computer world, none of the hacking is real, though the principles are based on real techniques.
De eerste werkte wel (maar die had ik blijkbaar al, ook virus eropquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef poehej het volgende:
is er een betere dictionary hackerik zit nog opgescheept met 0.1
Ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik blijf maar editten
wat is het nut van exp. Market mailer en Matchmaker? zorgen die er weer voor dat je marketmailer niet kunt gebruiken ofzo?
45.168.**.** ?
niet !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef most_wanted het volgende:
45.168.171.xxx heeft mooie software.
Nope ben ik niet, daar heb ik ook wat dingetjes vandaan gehaaldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij ?
daar ben ik nu in![]()
Die had via brutus die ene gehackt..
als je me vind mag je em dr gelijk ff opzettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef GanGStaR het volgende:
haha, zal ik eens gaan zoeken dan?
met basher 0.9 bruteforce zal het vast niet moeilijk wezen
Ik heb ondertussen 500 per keer ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
Spam Money Transfer
Self
Self
0.23409¤ to ***
Niet echt veel he, whizz
Druk er dan niet op slimboquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:24 schreef poehej het volgende:
als je me vind mag je em dr gelijk ff opzetten
en ze mogen ook wel een bevestigings berichtje inbouwen voordat je hardware koopt.. klik ik gvd op buy.. weg 75$
najah, iig iemand van hier is dat ;pquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:24 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen 500 per keer ofzo![]()
doe liever #nabu op de.quakenet.orgquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef most_wanted het volgende:
Komt U allen naar #Nabu op irc.fok.nl.
ik kom op heel veel dingen binnen met die woordenboek ding 0.1quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Whizzkith het volgende:
Ha, ik ben 68.201.233.34 (NPC) binnengekomen met NetsiftNu McAgree voor de dérde keer binnenhalen
Doe anders maar #Nabu op irc.quicknet.nl.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe liever #nabu op de.quakenet.org
op irc.fok.nl ben iki gebanned.
hm okquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Doe anders maar #Nabu op irc.quicknet.nl.
Het is laat.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:27 schreef Whizzkith het volgende:
irc is ook echt een enorm succes geworden![]()
zelfde programma's als waarmee je andere hacked, alleen moet je wel een hoge versie er van hebben...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef most_wanted het volgende:
Met welk progje hack je een site?
Ik zal even een applet uppen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
zelfde programma's als waarmee je andere hacked, alleen moet je wel een hoge versie er van hebben...
ohwja, en ik heb geen irc...daarom was ik er niet
27e op het moment.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
en wat is jullie ranking? vraag me trouwens af hoe ze dat berekenen...
Sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef most_wanted het volgende:
Zo maar effe een IP change gedaan, wat een of andere klootviool vond het leuk vannacht om de boel te slopen.
Thank god we have Backup.
Fila - 211.18.186.xxxquote:Op zondag 23 juli 2006 15:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zullen we een overzichtje maken van IP's zodat we elkaar kunnen herkennen. Lijkt me wel leuk namelijk om te zien of ik iemand ben tegengekomen.
Vul maar aan:
Fila - 211.18.186.xxx
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:16 schreef GanGStaR het volgende:
fila toch niet nog een 1 daarna he?
Oh zo, die ranking is crap. Ik heb zojuist 50 euro geïnd voor mijn warez. Ik probeer zo veel mogelijk uit te geven aan back-ups, dus ik schommel een beetje in die rankingquote:Op zondag 23 juli 2006 16:39 schreef GanGStaR het volgende:
wou zeggen dat je op nummer 50 staat in de ranking... maar dat antwoord is ook goed
wacht maar evenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef LegacyCode het volgende:
urgh al mijn files zijn hidden, en gok dat ik disksearch 0.2 nodig ga hebben
heb ip 237.156.5.xxx btw
als je die 2 files binnen hebt moet je die backdoor weer uploaden naar je NPC. Als je dat hebt gedaan kun je het programma market mailer lite draaien, (wel eerst een rekening aanmaken bij United Funds) en daarna kun je geld verdienen. Later zoek je er weer meer slaves bij en doe je hetzelfde en zo wordt je langzamerhand steeds beter. Er is nog veel meer maar dat moet je zelf maar uitzoekenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:56 schreef Omkron het volgende:
Download File (Market Mailer Lite 0.1)
69.31.1.125
188 sec
Delete
Download File (spam_emails_backdoor 0.1)
69.31.1.125
317 sec
Delete
en voor de rest gebeurt er niets..??
Op de hoofdpagina, met de twee monitoren, kun je zien hoeveel schijfruimte je gebruikt.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:13 schreef poehej het volgende:
ok.. een of andere kklijer heeft al mn software verwijdert of ge-hide..
verwijderd dusquote:Op zondag 23 juli 2006 19:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina, met de twee monitoren, kun je zien hoeveel schijfruimte je gebruikt.
plunderen die handelquote:Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef GanGStaR het volgende:
Warez Money Transfer Self Self 186.532264286¤ to 566916214XX
snappen mensen het spel niet dan? bedoel dat stata onder in zijn log..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |