-[Fok!]-quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:25 schreef poehej het volgende:
http://forum.nabu.be/viewtopic.php?t=63
waarschijnlijk dat er een clanfunctie komt? Is het dan een idee om een Fok! clan te maken?
DAT BEN IK EIKEL.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat ik nu toch tegenkom
[ code verwijderd ]
Ik heb een aantal slaves behoorlijk wat eigenlijk maar toen moest ik formatten en toen heb ik dat progje een tijdje niet geruned, dus is het behoorlijk opgespaart enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Heb jij zoveel geld
-edit ik heb je accountnummer gekuist hoor![]()
Je account is niet volledig vermeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik heb een aantal slaves behoorlijk wat eigenlijk maar toen moest ik formatten en toen heb ik dat progje een tijdje niet geruned, dus is het behoorlijk opgespaart enzo.![]()
---
Gekuist?
En je blijft uit m`n box én bank?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:30 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je account is niet volledig vermeld![]()
Ik heb ook niets geupload
Een Fokker wil ik nog wel ontzienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:31 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En je blijft uit m`n box én bank?
We komen dan ook bij elkaar in de clan over een tijdje, toch?
Oké.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Een Fokker wil ik nog wel ontzien![]()
Een Fok!clan klinkt wel aardig.
Je IP begon met 146 toch? Dan kun je in de loop van de avond een cadeautje verwachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Oké.![]()
Je mag trouwens wel wat uber progjes uploaden... (geen virussen natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |