Haha ja idd die school is echt zo grappigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Idd, schijnheiligheid ten top. In Apeldoorn zit ook zo'n school. Vader van een vriend is/was buschaffeur en kon na een ritje vanaf die school de condooms van de achterbank afhalen.
Ik heb niks met zedige meisjes met lange rokken maar blote navel meiden van 14 jaar die zich suf zuipen en neuken, zijn pas echt zielig. Jammer jochie dat jij niet weet wat wel en niet "cool" is. Jij zal later ook wel zo'n nietsnut worden die bij de minste geringste tegenslag gaat janken of onschuldige voorbijgangers op hun bek slaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:07 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ja idd die school is echt zo grappig![]()
Allemaal meiden met lange rokken, brillen en van dat pluishaar (standaard refo's).
Een vriend van me werkte voor de TPG en moest daar ook wel eens wat bezorgen, hij moest die sloeries gewoon van zich af meppen daar "Heeee postbode, wil je neuken??"![]()
Zulke achterlijke lui...
Een meisje uit mijn klas zat daar vroeger ook, en die werd een keer bijna geschorst omdat ze de Large bij zich had. (Blaadje met kleding en cd's enzo). Dat werd als een duivels blaadje gezien, haar ouders moesten nog helemaal op school komen om erover te praten enzo.![]()
Je hebt jezelf voor het gemak ook maar even de rol van profeet aangemeten??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:13 schreef Ippon het volgende:
Jammer jochie dat jij niet weet wat wel en niet "cool" is. Jij zal later ook wel zo'n nietsnut worden die bij de minste geringste tegenslag gaat janken of onschuldige voorbijgangers op hun bek slaat.
De jeugd van tegenwoordig is gewoon niks meer gewend. Je zal zo'n zooitje ongeregeld maar eens onder een militaire dienstplicht van 14 maanden (of zoals de 50-plussers 24 maanden) moeten stellen. Die mietjes zouden na 1 dag al janken en gek worden. Niks gewend, geen wil om door te zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt jezelf voor het gemak ook maar even de rol van profeet aangemeten??
Eigenlijk zou ik hier niet op moeten reageren, maar goed, nu ben ik al bezig...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:13 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik heb niks met zedige meisjes met lange rokken maar blote navel meiden van 14 jaar die zich suf zuipen en neuken, zijn pas echt zielig. Jammer jochie dat jij niet weet wat wel en niet "cool" is. Jij zal later ook wel zo'n nietsnut worden die bij de minste geringste tegenslag gaat janken of onschuldige voorbijgangers op hun bek slaat.
Is dat daar een date die ik met jou heb of met zo'n pluisharig refo-tutje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:42 schreef Lollifant het volgende:
Jazeker!! Kom maar naar Apeldoorn, naar de Fruytierschool. Het moet alleen wel stiekem in de bosjes, als je daar geen bezwaar tegen hebt?![]()
een bed is ook goed hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef Lollifant het volgende:
met een pluisharig refo-tutje (met bril!) natuurlijk!
Ik doe het niet in de bosjes.![]()
ja maar die doen het in de bosjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:55 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je viel op refo-tutjes?!
'het' ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef Lollifant het volgende:
Haha nou als je het lief vraagt mag het misschien ook wel achter het fietsenhok
dan is het eerst de vraag of het wel nuttige informatie is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
'het' ?
Maarre, het is natuurlijk belachelijk dat een school een dergelijk doortrapt formulier aanbiedt bij wijze van eerste filter. Wat kun je tegenwoordig leren in een maatschappij die steeds meer van diensten en dus informatie aan elkaar hangt, als je alle mogelijkheden tot informatietoegang afsnijdt
Als je het teveel ziet wel ja...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het een goeie actie, de tv van tegenwoordig is een verkrachting van de geest.
Da's waar, maar als iedereen hetzelfde zegt, dan is informatie per definitie nutteloos, is het niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan is het eerst de vraag of het wel nuttige informatie is.
Ja hoor vastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:07 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Een vriend van me werkte voor de TPG en moest daar ook wel eens wat bezorgen, hij moest die sloeries gewoon van zich af meppen daar "Heeee postbode, wil je neuken??"![]()
Die school moet meteen worden gesloten. Van den knotse gewoon....quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:59 schreef niet_links het volgende:
[..]
Wat een rampenplan dat dit nog kan in Nederland. Belachelijk dat dit soort scholen bestaan. Extremisme in religie is belachelijk dit is belachelijk. Zo gaan we weer lekker terug in de tijd. Jammer voor ze dat ze niet meer kunnen ontkennen dat de aarde om de zon draait.
Bron: http://www.nu.nl/news/784887/12/rss/1.htmlquote:SGP en ChristenUnie willen verbod rockfestival
Uitgegeven: 22 juli 2006 00:09
Laatst gewijzigd: 22 juli 2006 00:16
RIJSSEN-HOLTEN - De SGP en de ChristenUnie in Rijssen-Holten willen een verbod op het muziekfestival 'Els Rock' dat op 26 augustus in de gemeente plaatsvindt. De christelijke partijen zijn niet gediend van het taalgebruik en de uitstraling van de heavy metal-bands die gaan optreden in Rijssen. Ze maken zich onder meer zorgen over de "teksten over dood en verderf en vocalen, die hels gekrijs en diepe grunts afwisselen".
De twee partijen hebben woensdag schriftelijke vragen over de verleende vergunning gesteld aan verantwoordelijk wethouder Wim Stegeman (CDA). De SGP en ChristenUnie willen dat het college het rockfestival verbiedt op basis van een vloekverbod dat in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) is opgenomen.
Normaal
Begin juli heeft de SGP in Staphorst om dezelfde redenen geprobeerd een concert van Normaal tegen te houden. Burgemeester Joop Alssema besloot afgelopen week dat het concert gewoon door mocht gaan omdat hij Normaal niet om principiële redenen wilde weigeren. De gemeente Rijssen-Holten was vrijdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
Ouder nieuws, maar wel relevant. Er zit trouwens nog wel een groot verschil tussen de echte christen en de (protestante) religieuze extremisten, ook wel gristenen genoemd.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:28 schreef JohnDope het volgende:
Beetje oudnieuws. Jammer dat jij als groot Katholiek (RobertoCarlos) er mee komt. Dankzij God kan hij zo goed voetballen en dat weet hij ook.
Brazilianen zijn geloviger dan Wij Nederlanders....quote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ouder nieuws, maar wel relevant. Er zit trouwens nog wel een groot verschil tussen de echte christen en de (protestante) religieuze extremisten, ook wel gristenen genoemd.
Heb trouwens niets met voetbal te maken.
Normaal verbieden gaat wat ver, maar voor die andere is wel wat te zeggen. Ik vind het ook belachelijk dat ze daar over dood en verderf schreeuwen ik zou het ook niet hier in de buurt willen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/784887/12/rss/1.html
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:33 schreef Isabeau het volgende:
En waarom hebben die mensen een internetfilter nodig? Kunnen ze zichzelf niet beheersen of zo als ze dat niet hebben?
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Overigens denk ik dat een leven zonder tv misschien wel goed slecht zou zijn voor deze samenleving, al is het maar dat mensen gaan werken alles gaan vernielen omdat ze zich anders overdag vervelen![]()
My God open in godsnaam je ogen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef dVTB het volgende:
Verbijsterend nieuws, dit. Nederland in 2006.![]()
Dat zijn ze. En die ogen hebben vandaag gelezen dat de rechter die school nog in het gelijk stelt ook. Weer eens een voorbeeld waarbij gelovigen zich aan discriminatie schuldig mogen maken, met de hand op de Bijbel.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef JohnDope het volgende:
My God open in godsnaam je ogen.
Laat de toekomst van Nederland maar aan de dichtstbijzijnde goedkope arbeidskrachten van de EU over, daar heeft Nederland de jeugd helemaal niet voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:15 schreef Ippon het volgende:
Nee, het gaat helemaal niet goed met de jeugd - en dus de toekomst van Nederland.
Nee, jij bent lekker positiefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:33 schreef lionsguy18 het volgende:
Die school heeft groot gelijk om die leerling te weigeren.
Niet alleen voldoet de leerling niet aan de toelatingseisen, maar ook het gedrag van de ouders doet vermoeden dat ze er een negatieve mentaliteit op nahouden.
Meteen naar de rechter stappen en hun gelijk afdwingen.
Opgerot met dit soort ouders. Past niet bij deze school.
TV programma's zijn tegenwoordig door en door verrot. Dertig procent reclame per uur. En eindeloze programma's over ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden. Hele en halve hoeren die niets anders kunnen dan om hun uiterlijk te verbeteren, gevloek, getier en gore sex.
Geestelijk voedsel kan je nog nauwelijks vinden, mogelijk nog bij de EO en VPRO.
Nee die school houdt er principes op na waar heel Nederland nog een voorbeeld aan kan nemen.
Er zijn helaas wel christenen die denken dat God ze wel zal redden en dat ze dus niet naar het ziekenhuis hoeven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het eerste kan best kloppen, maar er zijn geen christenen in Nederland die niet naar ziekenhuizen gaan...... Niet voor niets werden ziekenhuizen van oudsher al door christenen gerund....
Heb je nog iets zinnigs te melden, zodat ik daarop kan reageren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker positief
Je zit trouwens zelf wel op het internet, zou je daar dan niet eens heel snel van weg gaan?![]()
Wat is de volgende stap? Iemand weigeren omdat ie van die verderfelijke pindakaas op zijn brood houdt? Want in de bijbel komt het woord 'pindakaas' niet voor, dus dan kan het niet goed zijn.![]()
En helaas denken en beslissen die christenen dat ook voor hun kinderen als ze ziek worden. 'Het was Gods wil. 'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel christenen die denken dat God ze wel zal redden en dat ze dus niet naar het ziekenhuis hoeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |