net zo lang als jouw lampjequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe lang gaat ie mee voordat de onderdelen in het rond stuiteren?
je hebt er één gekocht?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
echte mannen rijden alfa GTV's
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
echte mannen rijden alfa GTV's Peugeot 404 SL's
zolang het daar maar bij blijftquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het spookt alleen nog maar allemaal door m'n kop
dat een koe meer schijt dan een geitquote:
internet bestellen doe ik ook bij bv abercrombie & fitchquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
In m'n vakantie toch maar eens gaan schoppen voor kleren
Moet bij al m'n broeken de knoop open laten staan![]()
Ik HAAAAAT winkelen![]()
Mja, dan heb je dat gezeik met het past niet enzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
internet bestellen doe ik ook bij bv abercrombie & fitch
maar audi is zo duurquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ja dôh, dat weet ik ook wel.
een audi dan.
Elke goede/leuke auto is duurquote:
En wat moest die kosten? 3 ton?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Elke goede/leuke auto is duur
Daarom rij ik dus in een VW en niet in een Audi. Voor de techniek maak het toch niets uit
vandaag nog een puntgaaf exemplaar van een Mitsu 3000GT tegen gekomen, niets geen sjonnen troep er op, gewoon helemaal stock
ik zeg wel wat je moet bestellen. Doe je maatXL past het niet koop ik het voor een prikje van je overquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, dan heb je dat gezeik met het past niet enzo
hij stond niet te koop, die reed gewoon rond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat moest die kosten? 3 ton?
helemaal standaard goed en perfect zijn zeldzaam
Oke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
dubbel, die andere was eerder, slotje.
friese humorquote:
Zelden zoveel werk gehad van een fotoquote:
en toen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef peacetaker het volgende:
VERDOMME
rij k net op de fiets door de stad weer
zie k een Golf 5 aankomen
is t de nieuwe Golf 5 GT
wil ik er een foto van maken
rijdt een busje voor me beeld
je moet wat op je vrije dag hequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef ook_gek het volgende:
oh ja dat is kut ja
Als je voor je lol autofoto's maakt, zou je dan niet eens een fototoestel kopen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef peacetaker het volgende:
VERDOMME
rij k net op de fiets door de stad weer
zie k een Golf 5 aankomen
is t de nieuwe Golf 5 GT
wil ik er een foto van maken
rijdt een busje voor me beeld
nieuwe telefoon met 2MP camera ook goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je voor je lol autofoto's maakt, zou je dan niet eens een fototoestel kopen?
als je die foto's in het gespot topic daarmee gemaakt hebt: nee, niet goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef peacetaker het volgende:
[..]
nieuwe telefoon met 2MP camera ook goed?
voor een redelijke camera heb ik t geld weer niet...daarvoor zit me hobby in de weg![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
toen peu zich aanmelden voor dat treinverhaal wist ik toen al dat ie niet mee zou gaan
hehe nee dat is nog mn oude telefoon (Motorola Razr V3...ik ga als het een beetje mee zit een D600 halen)quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je die foto's in het gespot topic daarmee gemaakt hebt: nee, niet goed.
welk trein verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
toen peu zich aanmelden voor dat treinverhaal wist ik toen al dat ie niet mee zou gaan
MX-5 --> ook_gek --> markquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef peacetaker het volgende:
[..]
hehe nee dat is nog mn oude telefoon (Motorola Razr V3...ik ga als het een beetje mee zit een D600 halen)
maar nou vraag ik me toch nog af
wat bedoelde je gister nou met "mark is gespot"?
ja kan ik geweest zijn afgelopen zaterdag. Ging naar een camping.quote:
dan spoor je ook niet man. Het is echt waar dat er meer gekken buiten lopen dan dat er vast zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die idioten van fok die in 5 dagen elk station in nederland gaan aandoen![]()
nouja t was niet op de snelweg iigquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja kan ik geweest zijn afgelopen zaterdag. Ging naar een camping.
Met 160 naar leiden gereden.
Ja ik zie het nut er ooit niet vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan spoor je ook niet man. Het is echt waar dat er meer gekken buiten lopen dan dat er vast zitten
ik hoop dat je wist dat er bij den haag trajectcontrole is op de snelwegquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:06 schreef ook_gek het volgende:
wat een zonde
Van den haag naar leiden op de snelweg is perfect te doen. Gewoon flink door rijden zeg ik
wassenaar leidenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik hoop dat je wist dat er bij den haag trajectcontrole is op de snelweg![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
morgen werken en dan begint me vakantie
![]()
![]()
donderdagnacht 0500 gaat mijn vliegtuigquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]morgen werken en dan naar Duitsland
ik moet nog een maand wachten op vakantie...
waar ging je ook alweer naar toe?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
donderdagnacht 0500 gaat mijn vliegtuig![]()
![]()
chillen, zuipen......en nog meer chillen en zuipen.....![]()
Mazda mx5 ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef ook_gek het volgende:
vakantie is voor mietjes
het word mn eerste echtequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef ook_gek het volgende:
vakantie is voor mietjes
kreta, griekenlandquote:
quote:
cultuur zuipenquote:
doeiquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ik heb ik geen zin in joh. Ik ben bekaf. Ik ga slapen
>
met ju is dat het perfecte drankjequote:
De flitspalenroutequote:
Geen 1 paal te vinden. Weet niet waar jij het over hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef lipje het volgende:
[..]
De flitspalenroute
enne trajectcontrolle is alleen op de A12 van ergens in het centrum tot net voor het PrinsClausplein
Déjà Vu!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:30 schreef ook_gek het volgende:
ben al van af 7 uur aan het werk.
normaal begin ik om half 9
ook alquote:
Njah, ze zijn er toch echt... Maar niet op dat stuk wat jij denkt Mark... Iets later nog... geloof via A4 -> A12... dan kom je ze wel tegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen 1 paal te vinden. Weet niet waar jij het over hebt
ja, benzine's zijn toch snellerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ook al![]()
wat is die geelhoed een arrogant kutventjezo denigerend doen tegenover de rest
![]()
dat wou ik even kwijt![]()
ik ga er bij warmond al van af. Als daar flitsers zouden staan was ik echt vaak de lul geweest whehe onder de 140 kom ik daar niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:50 schreef t0n het volgende:
[..]
Njah, ze zijn er toch echt... Maar niet op dat stuk wat jij denkt Mark... Iets later nog... geloof via A4 -> A12... dan kom je ze wel tegen.
jha dit is dag 2. Uber kut. Laat slapen en dan vroeg werken is niet goed. 1 voordeel is dat ik ipv 4 uur al om 2 uur aan de drank kan. Want ik loopt natuurlijk 2 uur voorquote:
Dat eerste stuk Den Haag uit, door Wassenaar (70 en 50 km/u stuk) Als het eenmaal de autosnelweg is dan zijn ze als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen 1 paal te vinden. Weet niet waar jij het over hebt
LPG zul je bedoelenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, benzine's zijn toch sneller
zullen we hem d00d maken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:01 schreef vlad het volgende:
[..]
LPG zul je bedoelen![]()
![]()
het gaat er mij om zoals hij zijn posts afsluitinhoudelijk zal het best allemaal kloppen, zo goed heb ik het niet gevolgd. Maar afsluiten met "respect my authority" en meer van zulke kreten vind ik arrogant
![]()
smeer m maikuuuul aanquote:
Bojo wil hem vast wel voor ons afblaffenquote:
maar, maar...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef vlad het volgende:
[..]
Bojo wil hem vast wel voor ons afblaffen![]()
vakantiemanquote:
als je een blaffer hebt lever ik je de fotoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar, maar...
ik wil zelf ook blaffen
Ik kan daar op een internetforum niets over zeggen, denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:08 schreef vlad het volgende:
[..]
als je een blaffer hebt lever ik je de foto![]()
fluister het maarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan daar op een internetforum niets over zeggen, denk ik
ga zo maar eens een last minute boekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef vlad het volgende:
[..]
vakantiemande dagen er bijna opzitten of moet je nog een week thuis zitten?
![]()
![]()
de telegraaf weet dat ze niet met Stommy Kutlikski motten fokken, ouwequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
fluister het maar![]()
en bang om dan met een zwarte balk voor de ogen op de voorpagina van de telegraaf terecht te komen?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
fluister het maar![]()
en bang om dan met een zwarte balk voor de ogen op de voorpagina van de telegraaf terecht te komen?![]()
je weet meer over de verdwenen journalisten bij de telegraaf?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de telegraaf weet dat ze niet met Stommy Kutlikski motten fokken, ouwe
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:17 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet meer over de verdwenen journalisten bij de telegraaf?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kan daar op een internetforum niets over zeggen, denk ik
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:20 schreef hermandeperman het volgende:
Vlad heeft het slapen met de vissen gedeelte van Stommy gemist natuurlijk, nou ik kan je zeggen, ik heb al heel wat keren daar gelegen hoor
Iedere keer als ik er 1 zie rijden moet ik aan je denkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/
Die tijd was wel grapfig..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere keer als ik er 1 zie rijden moet ik aan je denken
Pas zag ik er 1 met eenVolvo
grille
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/
Supermooi, wat een leipen zijn het ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die tijd was wel grapfig..
met die domme belgen die zich echt gingen aanmelden
die domme verhalen altijd, over hoe snel dat ding wel niet was...
l@t0rquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supermooi, wat een leipen zijn het ook
Ik ben er weer weg van
kort en krachtigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supermooi, wat een leipen zijn het ook
Ik ben er weer weg van
gecondoleerd ijsmeisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis gaat de euwpel op haar naam laten schrijven![]()
.
om de een of andere reden las ik "doperwt"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
.
Astra. 1.6 nogwat.quote:
nou,nouquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Astra. 1.6 nogwat.
Ik heb 'm eigenlijk nog niet eens gezien, maar hij zal nu vast voor de deur staan.
Tsk, ik ben nog steeds met Suuz bezigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou,nou
en je was altijd zo met jappen "bezig"![]()
is dat een 3 cilinder?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik ben nog steeds met Suuz bezig.
ik heb ook wel eens in zo'n hok gereden, heeeeeel lang terugquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens in zo'n hok gereden, heeeeeel lang terug
dat ding nam ongeveer 1 liter olie op 10 km
niet dat hoort niet nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jee.
Dat heurt niet, anders is het hok ook zo weer weg..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:25 schreef lipje het volgende:
alle olie kwam er door het plaatwerk uit. Vandaar die zwarte verf
ga slapenquote:
blauw kleurtje lenen? TF is nu op vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
mijn handen jeukenik zou die geelhoed best willen afblaffen
![]()
rood staat me beterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
blauw kleurtje lenen? TF is nu op vakantie
ik kan er gewoon niet tegen als mensen zichzelf zo boven anderen plaatsen. Hij doet zo denigerend en begint op de man te spelen. Ik kan daar echt niet tegen neequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
GOOOO vlad
kon je het niet meer aan, die fucker in dat "trek" topic?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
geef die foto maar, dan regl ik de rest wel
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
mijn handen jeukenik zou die geelhoed best willen afblaffen
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
Lipje je frankeert een postkaart toch niet met een AH Efteling zegel.
nu kan ik gaan dokken![]()
![]()
![]()
![]()
dat hoeft alleen maar als ze stuk zijnquote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra en ik zijn zojuits voor de derde keer oom en tante geworden!
Mn zus is bevallen van een jongetje met de naam Timo
feli dude.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
vervelen zeg ik toch net?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dus wat doe je nu?
moet ook nog jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef lipje het volgende:
ga je huis schilderen
mjah die 50 cent boeit verder ook weinigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Het kost ze meer geld om die boete te innen dan de waarde ervan
![]()
En je kan m nog weigeren met retour afzender
kut is dat he..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef vlad het volgende:
[..]
moet ook nog ja![]()
niks geen zin in met dit weer![]()
nou je het zegt: jij hebt vakantie nu. wil je toevallig een kratje bier verdienen?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
blauw kleurtje lenen? TF is nu op vakantie
Dus nu begrijp je de spaarpotquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah die 50 cent boeit verder ook weinig![]()
hij was wel grappig![]()
Met het volgend weekeinde mag ik ook weer aan de bouwquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef vlad het volgende:
[..]
moet ook nog ja![]()
niks geen zin in met dit weer![]()
nou je het zegt: jij hebt vakantie nu. wil je toevallig een kratje bier verdienen?![]()
WTFquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus niet op je verjaardagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh okquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef lipje het volgende:
TIM + Huge-O =en een kleintje genaamd Timo
doet mijn collega ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ok
Mn zus en zwager gaan volgesn mij alle bijbelse namen af
Lucas Matthijs en Timo hierzo dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef vlad het volgende:
[..]
doet mijn collega ook![]()
namen van zijn kinderen:
-Levi
-Juda
- Mozes![]()
en Hannah
ik snap dat niet hoor. je noemt je kind toch geen mozes
![]()
nachtbrakerquote:
quote:
Veel tijd hierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]lang verhaal
zonet gebeld, en nu is toch echt alles rond voor Duitsland morgen
smiliepostsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef lipje het volgende:
wtf heb ik nu weer gedaan?
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:55 schreef lipje het volgende:
wtf heeft die bolle kijk-ik-heb-geen-leven-en-maak-foto's-van-dezelfde-auto's-spotter er mee te maken
FC is tof.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:28 schreef lipje het volgende:
ik ben geen Fwnk dat ik me uit pub laat pesten
En onz is mij te vaag.
ik heb dat WK subfourm uit mn AT getieft, en dik kans dat ik dat zo ook met BB6 ga doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:31 schreef ook_gek het volgende:
heel het forum is leuk
heb je dat filmpje gezien?quote:
Ik vroeg nét voordat ik online kwam aan mijn broer of Tim er al was.quote:
weet ik nog niet, waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:11 schreef Fugie het volgende:
hallow
m5 ben jij morgen bij de danceparade ?
wel wat beter op krachten, net gefietst en zweet me een kinderbadjequote:
hij is weer lekker, cobyquote:
Dan blijf ik bezigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef lipje het volgende:
Die DS was zijn tijd ver vooruit
ps je mag die vliegenlijken wel eens van je voorruit halen
dat ook, en daar nog bij dat het voor m'n gevoel iets van 10 uur smorgens isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:49 schreef lipje het volgende:
tja de hitte hè
dat was wel top ja van de weekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:16 schreef lipje het volgende:Maar je werkt nu wel met aangename temperaturen
alleen niet met mijn autoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef lipje het volgende:
das ook alleen maar hitte. Maar wel lekker cruisen. Bergweggetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |