Zolang nogquote:
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang nog? Maar hoe is het verder daar, net zo warm als hier?
Klinkt goed. Op het waterpijpen en de vrouwen na.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het daar nu om kwart over 12 ook nog 32 graden is wel ja.
Enneh... leuk! Waterpijpen
, dromedarissen
, snorkelen
, duiken
, gratis drank
, uitgaan
, Egyptische vrouwen
, Arabische muziek
, enz
.
"Waar de mond van vol is...."quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik las 'het onder water pijpen van dromedarissen'.
Dan ben jij misschien ook wel dyslecties.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
quote:ze had de juiste naam
ze had de juiste huid
ze had iets prachtigs aan
en ook jij zag er fantasties uit
Joh.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bring it on.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel uit eigen werk gaan citeren.![]()
quote:
quote:Ik droom. Droom over een dun laagje stromend water dat alle oneffenheden van een landschap volgt zonder een enkele korrel zand te verplaatsen. Zo flinterdun dat het niet schittert, het licht ongemoeid. Ik droom, droom zoals ik verlang haar te proeven. Het kan niet zoals ik haar proeven wil. Het kan niet tenzij dit haar droom is.
Jaloers?quote:
Nee, gewoon. Zomaar.quote:
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Behalve toen, je weet wel. Pas geleden.![]()
quote:
Mocht je willenquote:
Wat hij zegt.quote:
Ja want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Zhenar het volgende:!
Babette
![]()
Dizer
![]()
Babette's nichtje
![]()
MissBliss in Amerika
![]()
Jij kan wel gaan zwemmenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhenar
volgende keer bij mij
en nu ga ik zwemmen.........................![]()
quote:Maagden uit Dizer's Harem:
MissBliss | rena | XcUZ_Me| Airelle | Insomaniac | ElisaB | Skaai
Dizer en Airelle?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie 2 maagden.
En wie is de andere dan? Skaai en ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dizer zou ook kunnen idd. Hij is toch gristen? Skaai doelde ik eik op.
Snel opgemerkt zegquote:
Die sig van Ody!quote:
Geef mij haar e-mailadres maar!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De look-a-like zat vandaag naast me. Stuur eens een foto, dan kan ik jullie gaan koppelen.![]()
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?quote:
Je hebt weer eens gelijk, denk ik. Maar dat gezeur daar is vele malen erger dan in de klaagbaak.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BEN JE GEK GEWORDEN!?!?!?![]()
![]()
![]()
Geef ze dan gewoon gelijk dat duwtje, net voordat de trein langsraast.
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
Boterhammen met pindakaas!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan eten vandaag.. lastig voor 1 persoon koken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |