die is binnen want Landis don't care about the polka-dot jerseyquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, Landis komt nu op de tweede plaats, officieel nog niet dus.
I wanna win the tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die is binnen want Landis don't care about the polka-dot jersey
I love that namequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar officieel nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
officieel is niks zeker ook al zou je hem hebben. Je kan altijd letterlijk eruit vallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar officieel nog niet.
in de pocket van de tasquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef Brahimov het volgende:
In de tas
Ik verfoei eigenlijk vooral T-Mobile. Op de eerste col hadden ze niet zo moeten suffen en het pak compleet maken, toen Landis wegreed. Hoewel, CSC heeft natuurlijk ook wel lopen slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vooral Riis mag zich dit aanrekenen ,denk ik. T-Mobile hield allicht in omdat Kloden niet goed was, en Illes Balears kon het alleen toch nooit.
Dat is T-Mobile met Ullrich de laatste jaren deden ze ook niet andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik verfoei eigenlijk vooral T-Mobile. Op de eerste col hadden ze niet zo moeten suffen en het pak compleet maken, toen Landis wegreed. Hoewel, CSC heeft natuurlijk ook wel lopen slapen.
In de eerste drie bergetappes heeft T-Mobile steeds het iniatief genomen. Kloeden was vandaag gewoon niet goed, logisch dat ze er niet achter rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat is T-Mobile met Ullrich de laatste jaren deden ze ook niet anders
Toch een klein verschil, want de meeste mensen die zaten te kijken dachten hetzelfde over Pereiro, maar ik denk dat er toch een hoop waren die snel doorhadden dat je deze Landis niet te veel tijd mag geven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef icebliss het volgende:
T-Mobile en CSC maakten zo'n beetje dezelfde fout als Phonak. Phonak ging er wel van uit dat Pereiro weer naar de kloten zou gaan in de alpen, zoals T-Mobile en CSC verwachtten dat Landis compleet in zou storten op de laatste berg.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Boogerd wordt hier toch mooi 11e in het klassement. Die Schleck kan hij wel hebben in de tijdrit.
Was er dan niemand die SPT volgde in de ploegleiderswagens??quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch een klein verschil, want de meeste mensen die zaten te kijken dachten hetzelfde over Pereiro, maar ik denk dat er toch een hoop waren die snel doorhadden dat je deze Landis niet te veel tijd mag geven.
makkie voor Fothen normaal gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef Gremen het volgende:
Cunego en Fothen staan ook nog erg dicht bij elkaar voor de witte trui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |