die is binnen want Landis don't care about the polka-dot jerseyquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, Landis komt nu op de tweede plaats, officieel nog niet dus.
I wanna win the tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die is binnen want Landis don't care about the polka-dot jersey
I love that namequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar officieel nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
officieel is niks zeker ook al zou je hem hebben. Je kan altijd letterlijk eruit vallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar officieel nog niet.
in de pocket van de tasquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef Brahimov het volgende:
In de tas
Ik verfoei eigenlijk vooral T-Mobile. Op de eerste col hadden ze niet zo moeten suffen en het pak compleet maken, toen Landis wegreed. Hoewel, CSC heeft natuurlijk ook wel lopen slapen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vooral Riis mag zich dit aanrekenen ,denk ik. T-Mobile hield allicht in omdat Kloden niet goed was, en Illes Balears kon het alleen toch nooit.
Dat is T-Mobile met Ullrich de laatste jaren deden ze ook niet andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik verfoei eigenlijk vooral T-Mobile. Op de eerste col hadden ze niet zo moeten suffen en het pak compleet maken, toen Landis wegreed. Hoewel, CSC heeft natuurlijk ook wel lopen slapen.
In de eerste drie bergetappes heeft T-Mobile steeds het iniatief genomen. Kloeden was vandaag gewoon niet goed, logisch dat ze er niet achter rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat is T-Mobile met Ullrich de laatste jaren deden ze ook niet anders
Toch een klein verschil, want de meeste mensen die zaten te kijken dachten hetzelfde over Pereiro, maar ik denk dat er toch een hoop waren die snel doorhadden dat je deze Landis niet te veel tijd mag geven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef icebliss het volgende:
T-Mobile en CSC maakten zo'n beetje dezelfde fout als Phonak. Phonak ging er wel van uit dat Pereiro weer naar de kloten zou gaan in de alpen, zoals T-Mobile en CSC verwachtten dat Landis compleet in zou storten op de laatste berg.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Boogerd wordt hier toch mooi 11e in het klassement. Die Schleck kan hij wel hebben in de tijdrit.
Was er dan niemand die SPT volgde in de ploegleiderswagens??quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch een klein verschil, want de meeste mensen die zaten te kijken dachten hetzelfde over Pereiro, maar ik denk dat er toch een hoop waren die snel doorhadden dat je deze Landis niet te veel tijd mag geven.
makkie voor Fothen normaal gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef Gremen het volgende:
Cunego en Fothen staan ook nog erg dicht bij elkaar voor de witte trui
en bedankt he!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef Ericr het volgende:
En vergeet niet, wij hebben dit live mogen meemaken!
Zo'n Sinkewitz die ellenlange stukken in het wiel hangde van Landis had toch moeten merken dat Landis goed bezig was en dat dus doorseinen naar de ploegleider? Heel apart ook dat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Was er dan niemand die SPT volgde in de ploegleiderswagens??![]()
Het is een vreemde kwibus, maar in de derde week verbetert hij telkens in grote koersen. Erg knap als je dat lukt op zo'n leeftijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:54 schreef Ericr het volgende:
Trouwens een eervolle vermelding voor Cunego, die gaat nog wel komen in de bergritten de komende jaren.
Zie hem graag rijden, toch een renner die probeert het hele jaar door er te staan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is een vreemde kwibus, maar in de derde week verbetert hij telkens in grote koersen. Erg knap als je dat lukt op zo'n leeftijd.
Idd, heeft veel kleine Italiaanse koersen al weten te winnen dit jaar. Dat wordt wel een grote, als hij zijn kop erbij houdt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zie hem graag rijden, toch een renner die probeert het hele jaar door er te staan.
opvallend, want je had weinig nodig om Pereiro's prestatie wél te linken aan dopinggebruikquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Sommigen hebben het hier over doping, daar durf ík het nog niet eens over hebben, gewoon een geweldige sportieve prestatie.
en dat heet gewoon EPO hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:34 schreef Sethje het volgende:
BLOED DOPING
Wel vooral vanwege zijn opvallende prestatiecurve en zijn nationaliteitquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:05 schreef Rudieh het volgende:
[..]
opvallend, want je had weinig nodig om Pereiro's prestatie wél te linken aan dopinggebruik
Was gisteren ook en toen stond op een gegeven moment alles er tegelijk op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:10 schreef ASroma het volgende:
maar nog maar 53 man binnen, of is die site gewoon traag?
Als Landis een gelovig man was geweest , dan was hij nooit renner geworden. Hij heeft alles waar zijn familie voor staat verworpen om hier te rijden ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wel vooral vanwege zijn opvallende prestatiecurve en zijn nationaliteit
en ook omdat Landis een gelovig man is, ik zie hem nog niet snel spuiten en slikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |