abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40014746
Komt er net zo'n muts op msn, begint tegen me te praten, en jawel hoor, in breezertaal
In ieder geval, zij is een oud klasgenoot van me en ze was vegetariėr, en ze werd al panisch als je op het gras liep: "Aah, daar leven de mieren en lieveheersbeestjes!!"

Nu zei ze dus tegen me, dat ze sinds anderhalve week geen vegetariėr meer is.
Ik zo van: Oh, maar waarom dan niet?
Zij: "Nou, ik was het zat, altijd maar andere dingen eten, die ik helemaal niet lust."

Nou nou, wat een doorzetter
Ik ben geen vegetariėr, en ik wil er ook geen worden maar dit slaat gewoon nergens op
Word dan geen vegetariėr!
Dom wicht
Life's a bitch. Be its pimp.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:49:48 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40014835
"Ik ben geen vegetariėr omdat ik het zielig vind voor de dieren, ik ben vegetariėr omdat ik planten haat."
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_40014860
Ik wil alle vegetariers dood, op mn brood.

edit: of valt dit onder doodsverwensing?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:51:11 #4
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40014900
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef MilkyWay het volgende:
Vegetarierverhaal
En je klacht is?

Jij bent vegetariėr en je vind het lomp dat ze nu GEEN vegetariėr meer is?
pi_40014961
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef nsfw het volgende:

[..]

En je klacht is?

Jij bent vegetariėr en je vind het lomp dat ze nu GEEN vegetariėr meer is?
Nee, ik ben geen vegetariėr.

Maar het lijkt mij dat ze alleen vegetariėr was om aandacht te krijgen, en niet echt om de dieren.
En dat is d'r ook nog goed gelukt ook, want de halve klas was vega geworden.
pi_40014992
"Ik ben vegetariėr, dus laat die saté/biefstuk maar zitten. Heb je een stukje vis voor me? "
pi_40015056
Prima toch? Als je iedere keer met tegenzin je bord vreten leegwerkt is het eten blijkbaar niet lekker... en lekker eten is belangrijk. Ik vind vlees ook te lekker om te laten liggen.
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"Ik ben vegetariėr, dus laat die saté/biefstuk maar zitten. Heb je een stukje vis voor me? "
Maar een verklaring geven waarom dat vlees blijkbaar wel okay is kunnen ze niet
pi_40015065
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef MilkyWay het volgende:

[..]

Maar het lijkt mij dat ze alleen vegetariėr was om aandacht te krijgen, en niet echt om de dieren.
dan zit je in een hersenloze kutklas.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:56:21 #9
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_40015103
Vegetariers zijn freaks.
pi_40015122
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dan zit je in een hersenloze kutklas.
Zat
pi_40015168
Oh ja, eerst zei ze ook nog dat ze moest overgeven van vlees..
pi_40015174
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef MilkyWay het volgende:

[..]

Waait allemaal wel weer over, het is een fase. Net zoals er veel hooguit een jaartje of twee gothic zijn. Zij heeft in ieder geval de eerste stap gezet Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:58:49 #13
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40015206
"Ik ben vegetariėr en ik rij 2 maal per week 20 km met mijn oude diesel naar de grote stad. Bij ons in het dorp hebben ze geen vegetarische curryburgers, zie je".
---verdwijnt---
pi_40015338
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:57 schreef MilkyWay het volgende:
Oh ja, eerst zei ze ook nog dat ze moest overgeven van vlees..
Heb ik eerder van de rauwkost

Nou ok goed klaargemaakte groente is best te vreten, er zijn maar weinig die ik echt niet lust (andijvie is een van de weinige, wie verzonnen heeft om dat als voedsel te gebruiken moet een gruwelijke marteldood sterven).
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:03:16 #15
21984 Kresj
pi_40015390
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Henno het volgende:

[..]

Nou ok goed klaargemaakte groente is best te vreten, er zijn maar weinig die ik echt niet lust (andijvie is een van de weinige, wie verzonnen heeft om dat als voedsel te gebruiken moet een gruwelijke marteldood sterven).
vergeet de spruitjes en bietjes niet.

Doe mij maar vlees. The more, The better.
pi_40015395
quote:

[..]

raar, andijvie is dan weer 1 van de weinige groenten die echt lekker vind
pi_40015417
quote:

[..]

Andijvie
pi_40015461
quote:

[..]

Ja maar Andijvie moet je nou ook weer net rauw eten!
pi_40015504
niks lekkerder dan stampot andijvie met spek, volgespoten met curry en mosterd. en een berg vlees ernaast.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:10:51 #20
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_40015710
Ik ben ook anderhalf jaar vegetarier geweest. Ik was ziek en de dokters vonden niets, en zo'n homeokruidenkwakzalver zei dat ik vast weer gezond zou worden als ik vegetarier werd. En natuurlijk ik was 14 en vond het ineens ook vreselijk zielig voor de beestjes en ging me dr in verdiepen enzo. Maar ja ik werd dus wel zieker en zieker. Kwam ik uiteindelijk bij een internist, bleek dat ik een spierziekte had doordat ik een tekort had aan een stofje wat het menselijk lichaam uit vlees haalt.

VLEES
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_40015723
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Mustard_Man het volgende:
niks lekkerder dan stampot andijvie met spek, volgespoten met curry en mosterd. en een berg vlees ernaast.
Dus je bent een echte Mustard_Man
pi_40015886
"Stop the vegetarians, they eat all the animals food!"
pi_40015905
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef MilkyWay het volgende:

[..]

Dus je bent een echte Mustard_Man
ik gooi op 99% van mijn avondeten mosterd, en op 60% van mijn lunch ook. inclusief groente e.d.
pi_40016106
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

ik gooi op 99% van mijn avondeten mosterd, en op 60% van mijn lunch ook. inclusief groente e.d.
pi_40016193
Mosterd vind ik ook niet lekker. Curry daarentegen is weer goddelijk. Stamppot andijvie is inderdaad beter te pruimen dan rauwe andijvie, wat wel vooral komt door de grote hoeveelheid aardappelen en spek ( ) die er doorheen zitten
pi_40018719
De mens is gemaakt om alles te verwoesten, inclusief beesten.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:37:08 #27
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40018794
Zwak om vlees te gaan eten. Alsof de mens beter is dan een dier. Wij hebben de mogelijkheid om geen dieren te doden. Dus voor mij hoef het ook niet. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij eet. Tenminste ik ga niet preken bij vleeseters (zolang ze niet zeuren over mijn soja) en als ik bij iemand te gast ben hoeven ze er ook geen rekening mee te houden. Vlees kan aan de kant geschoven worden.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40018819
ik lust ook aardig wat vlees ja...
menig koe en varken zijn door mij verslonden
pi_40018866
ik ken iemand die met moeite groente eet, ze vind het zo zielig voor de plantjes
pi_40018883
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:37 schreef boekenworm het volgende:
Zwak om vlees te gaan eten. Alsof de mens beter is dan een dier. Wij hebben de mogelijkheid om geen dieren te doden. Dus voor mij hoef het ook niet. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat hij eet. Tenminste ik ga niet preken bij vleeseters (zolang ze niet zeuren over mijn soja) en als ik bij iemand te gast ben hoeven ze er ook geen rekening mee te houden. Vlees kan aan de kant geschoven worden.
maar hoe zou jij het vinden als iemand beweert vega te zijn en toch maar na een tijd weer overstapt? of je staat ergens voor of niet....
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:47:24 #31
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40019035
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:40 schreef kyraaa het volgende:

[..]

maar hoe zou jij het vinden als iemand beweert vega te zijn en toch maar na een tijd weer overstapt? of je staat ergens voor of niet....
Zoals ik al zei, ik vind het zwak. Sta ervoor of niet. Maar ik vermoed dat dit geval was van puberale dwarsheid (en dat ze vlees misschien wel erg lekker vond en miste).DIe pubertjes neem ik ook niet zo serieus. In mijn klas had ik op de middelbare school een jongen die was ook zo alternatief en veganist etc. Maar ondertussen liep hij wel op leren schoenen en had hij een enorme leren jas (zo'n lange tot op de enkels, en dat voor een knul van 2m5) Ik heb makkelijk praten, want ik heb nooit van mijn leven vlees gehad en natuurlijk vind ik bont en leer wel mooi. Maar ik schaf het niet aan en vlees probeer ik simpelweg niet.
pi_40019106
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:37 schreef boekenworm het volgende:
Vind jij dat je gelijk bent aan een dier?
Sinds het vuur zijn we daar bovenuit gestoken vind ik.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:51:11 #33
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_40019136
"Want wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd"
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:51:49 #34
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_40019153
Of anders: jij hebt meer respect voor iemand die louter op fundamentalistische gronden keuzes maakt?
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:53:50 #35
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40019195
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef Niwa het volgende:

[..]

Vind jij dat je gelijk bent aan een dier?
Sinds het vuur zijn we daar bovenuit gestoken vind ik.
Ja, mensen zijn ook dieren. Welliswaar een van de slimste soorten, misschien wel het hoogste ras. Maar we zijn dieren en niet beter dan anderen dieren. Daarom vind ik, dat diersoorten die de mogelijkheid hebben zoals wij, geen andere diersoorten mogen doden als het niet nodig is. Natuurlijk, je mag gebruik maken van andere soorten. Zodra je dat doet onder acceptabele omstandigheden. En in mijn ogen is de biologische boer nog niet diervriendelijk genoeg.
pi_40019347
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:53 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Ja, mensen zijn ook dieren. Welliswaar een van de slimste soorten, misschien wel het hoogste ras. Maar we zijn dieren en niet beter dan anderen dieren. Daarom vind ik, dat diersoorten die de mogelijkheid hebben zoals wij, geen andere diersoorten mogen doden als het niet nodig is. Natuurlijk, je mag gebruik maken van andere soorten. Zodra je dat doet onder acceptabele omstandigheden. En in mijn ogen is de biologische boer nog niet diervriendelijk genoeg.
Ja, maar een leeuw die een gazelle eet is ook niet diervriendelijk, moeten die dan ook maar vegetariėr worden?
pi_40019403
dat is de natuur!
lekker kippetje op mn bord is helemaal niet zo slecht.
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:02:12 #38
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40019409
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:59 schreef Niwa het volgende:

[..]

Ja, maar een leeuw die een gazelle eet is ook niet diervriendelijk, moeten die dan ook maar vegetariėr worden?
Je leest niet goed. Ik zei dat er wel de mogelijkheid ervoor moet zijn. Een leeuw heeft die mogelijkheid niet. Mensen die honden en katten geen vlees geven vind ik ook mishandeling. Want zij kunnen er ook niet tegen (welliswaar horen er geen dieren in een huis, maar dat even buiten beschouwing gelaten). Wij mensen hebben de kennis en mogelijkheid. Leeuwen bijvoorbeeld niet.
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:44:19 #39
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_40020498
Eigenlijk kun je het beste alleen maar leeuwen eten. Zo redt je de meeste gazelles (gazellen?). Of beter kun je andere mensen eten. Of je eigen lichaam aan je hond of kat voeren.
pi_40020529
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef xprotagonistx het volgende:
Eigenlijk kun je het beste alleen maar leeuwen eten. Zo redt je de meeste gazelles (gazellen?). Of beter kun je andere mensen eten. Of je eigen lichaam aan je hond of kat voeren.
kijk es naar die aardige duitse kannibaal...
hij was zeker zo dol op dieren?
pi_40020563
tracteer haar op een bbqfeest met veel vlees om deze heugelijke dag te vieren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40020565
Loop jij op het gras? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40020597
Ik ben vijftien jaar lang vegetariėr geweest. Uit volle overtuiging. Maar overtuigingen kunnen veranderen. Al lijkt dat bij de breezah uit de OP niet helemaal het geval te zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:48:49 #44
21984 Kresj
pi_40020608
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef kyraaa het volgende:
dat is de natuur!
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees. Kip.

pi_40020640
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef kyraaa het volgende:
dat is de natuur!
Zeker... en dan lekker afkluiven... hmmm

Overigens ben ik geen anti-vegetariėr fundamentalist die de stukken vlees middels een trechter de vegetarische keel in duwt... rekening houden met vegetariėrs die over de vloer komen is geen probleem en redelijk eenvoudig omdat vlees toch meestal apart bereid wordt. Veganisme is een ander verhaal, dat beperkt je wel wat in je culinaire uitspattingen.
pi_40020645
hele kolonies wilde dieren die uitsterven tijdens het harvesten van de soyaplanten...

vegetariers
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:50:41 #47
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40020653
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef kyraaa het volgende:

[..]

kijk es naar die aardige duitse kannibaal...
hij was zeker zo dol op dieren?
Als je Hitler bedoeld, die was inderdaad een vegatariėr
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:51:32 #48
21984 Kresj
pi_40020673
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Als je Hitler bedoeld, die was inderdaad een vegatariėr
Zo zie je maar weer dat vegetariėrs evil zijn.
pi_40020691
Hitler at soms tijden geen vlees wegens darmproblemen. Dat zou ik niet als 'vegetarisme' classificeren. Er kwam geen overtuiging bij kijken.
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:55:55 #50
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_40020780
Mijn neefje is er ook zoeen, hoewel, vroeger was het erger. Zat je in een restaurant en had je een geweldig konijn op je bord, met een heerlijke saus, verrukkelijk. Maar hij wist niet wat "lapin" betekende. Ik vertelde het hem toen hij op de helft was, en hij wilde het niet opeten. Dat vind ik zo'n gezeik he. Wat nou zielig, het is verdomme de NATUUUUUUUUUUUUUR.
Enfin,
Die muts van de TS slaat wel werkelijk alles. Maar ja, ik ben anti-vegetarier en ook tegen mensen die geen groente lusten.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')